Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 18:10
Allebei is goed, maar we hebben nog wat weinig mannen om op schoot ( :P ) te gaan zitten dus met man wordt gewaardeerd en voor Oudje graag een zwager meenemen ;-D .
Ik wist niet dat ik zo pervers ben. Meestal vinden mensen me een keurige lieve mevrouw ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:35
mmmmhhhhh.... Ik kan een beetje gebarentaal spreken? Maar dan, dan... Ik ben dol op dolfijntjes en dan ben je zo ver weg! Dat zachte huidje! (Heb 1 keer gezwommen met een dolfijn en beloof plechtig dat ik dat nooit meer ga doen. Beetje gevalletje jeugdzonde maar oh oh oh wat was dat een zachte en zorgzame ervaring.)
Jij kunt natuurlijk ook tussen blauwtje en draakje in gaan zitten. :idee:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 18:12
Ik las echt iets heel anders... omg I've got myself a dirty mind. :$

Draakje zetten we direct aan de waterkant.
:rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:36
Ik wist niet dat ik zo pervers ben. Meestal vinden mensen me een keurige lieve mevrouw ;-D
In vergelijking met velen op dit forum ben je zwaar pervers :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En ineens weet ik waarom draakje mij in de fik wil steken... Ik ben brandhout. :cry:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:36
Ik wist niet dat ik zo pervers ben. Meestal vinden mensen me een keurige lieve mevrouw ;-D
Hallow, jouw Nick is een tamponmerk, hoe kunnen ze dat nu niet denken? :O

En ik ga heel burgerlijk even mijn was buiten ophangen.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 19:15
11.61% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:37
:rofl:
oh lekker tegen dat zachte blauwe huidje vertalen! Draakje klemmen we zodanig in dat ze geen onverwachte bewegingen kan maken! Opgelost. Dank je Kia!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2018 18:37
In vergelijking met velen op dit forum ben je zwaar pervers :P
Ik tors het mee. Wat een last om je luiken open te hebben staan. Zucht. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:39
oh lekker tegen dat zachte blauwe huidje vertalen! Draakje klemmen we zodanig in dat ze geen onverwachte bewegingen kan maken! Opgelost. Dank je Kia!
You're welcome :kiss: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:35
mmmmhhhhh.... Ik kan een beetje gebarentaal spreken? Maar dan, dan... Ik ben dol op dolfijntjes en dan ben je zo ver weg! Dat zachte huidje! (Heb 1 keer gezwommen met een dolfijn en beloof plechtig dat ik dat nooit meer ga doen. Beetje gevalletje jeugdzonde maar oh oh oh wat was dat een zachte en zorgzame ervaring.)
ik ben ook heel zacht en zorgzaam, vraag maar aan Kia :cat:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2018 18:37
In vergelijking met velen op dit forum ben je zwaar pervers :P
En ik kan weer niet wachten om deze twee topics met mijn moeder te delen! Zij kan geen pc bedienen, maar zaterdag ben ik bij haar en reken maar dat we lol gaan hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:42
En ik kan weer niet wachten om deze twee topics met mijn moeder te delen! Zij kan geen pc bedienen, maar zaterdag ben ik bij haar en reken maar dat we lol gaan hebben.
"zwaait naar maman en een voorzichtig knuffeltje" :cat:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 18:42
ik ben ook heel zacht en zorgzaam, vraag maar aan Kia :cat:
Hoef ik niet eens te vragen aan Kia. Ik vind je zo'n fijne forummer. En achter die consistentie van posten kan alleen maar een vrouw zitten die ik hoog heb zitten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lollypopje schreef:
17-05-2018 17:27
Zolang wij ook maar tegen hem aan mogen liggen :P
Van mij mag het. Of hij het een goed idee vindt is een tweede :P
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 18:43
"zwaait naar maman en een voorzichtig knuffeltje" :cat:
:heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:44
Hoef ik niet eens te vragen aan Kia. Ik vind je zo'n fijne forummer. En achter die consistentie van posten kan alleen maar een vrouw zitten die ik hoog heb zitten.
oh wat lief :$
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:42
En ik kan weer niet wachten om deze twee topics met mijn moeder te delen! Zij kan geen pc bedienen, maar zaterdag ben ik bij haar en reken maar dat we lol gaan hebben.
Ik denk soms dat ik misschien wel te simpel ben.

Ik zoek nergens iets achter, tenzij het echt heel obvious is.
Ik ga met iedereen hetzelfde om, ongeacht geslacht of geaardheid.
En ik ben naar mijn vrienden altijd gewoon open en eerlijk.

En ik beken ik ben met sommige vrienden naar bed geweest. Met sommige zelfs nog steeds en met anderen stopte het toen ze een relatie kregen, maar dat veranderde de vriendschap niet. En zelfs een enkeling met wie ik nog steeds af en toe seks heb, al kreeg hij een relatie, maar zijn vriendin weet dat ik geen concurrentie ben. Zij is ook een vriendin van mij geworden :)
En ik heb ook weleens een seksdate gehad, waarbij we vergaten seks te hebben, omdat het veel te gezellig was :P
En ik heb een vriend die graag met mij naar bed zou willen, maar die absoluut niet mijn type is en die dus ook weet dat er echt nooit wat zal gebeuren. Dat respecteert hij ook en het is ondertussen een aardige running gag tussen ons geworden.
En dan heb ik zelfs vrienden met wie ik naar bed ga en met wie er in dat bed echt helemaal niks gebeurd en waarbij wij daar alle twee ook echt niet aan moeten denken :P

En juist omdat al deze dingen in alle open en eerlijkheid gebeuren en besproken worden, loopt het zo natuurlijk en zonder gedoe.

En ik snap echt wel dat velen hun leven niet kunnen of willen vormgeven, zoals ik dat doe. Maar gewoon open en eerlijk kunnen zijn in een relatie en vriendschap over wat je voelt voor elkaar en voor anderen, zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2018 18:52
Ik denk soms dat ik misschien wel te simpel ben.

Ik zoek nergens iets achter, tenzij het echt heel obvious is.
Ik ga met iedereen hetzelfde om, ongeacht geslacht of geaardheid.
En ik ben naar mijn vrienden altijd gewoon open en eerlijk.
En juist omdat al deze dingen in alle open en eerlijkheid gebeuren en besproken worden, loopt het zo natuurlijk en zonder gedoe.

En ik snap echt wel dat velen hun leven niet kunnen of willen vormgeven, zoals ik dat doe. Maar gewoon open en eerlijk kunnen zijn in een relatie en vriendschap over wat je voelt voor elkaar en voor anderen, zo ingewikkeld kan dat toch niet zijn?
Mooi Lolly. wij hebben afgesproken - En dat zou kunnen wijzigen als man en ik tegen 'iets' aanlopen en daar een modus in vinden - dat we monogaam verkiezen. Als er in onze relatie nieuwe ontwikkelingen komen dan ga ik er van uit dat wij samen gaan kijken/ontdekken wat wel of niet kan in een gewijzigde wens van 1 van de 2. Ik zeg niet a priori 'nee'. Maar die 'aanloop naar wijziging' maak je m.i. beter samen door. Dat is zoveel eerlijker kiezen en als het stukloopt dan heb je allebei tenminste de kans gehad om te denken, te doorvoelen en te communiceren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
17-05-2018 17:33
Dan begrijp je meteen ook dat ik zelden tot nooit een lekkerder exemplaar dan de mijne spot :A: *hij leest mee want hij vroeg me net waar zijn fles GlenMorangie is*
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 18:42
ik ben ook heel zacht en zorgzaam, vraag maar aan Kia :cat:
Klopt en je kunt heerlijk tegen haar aankruipen onder een dekentje tijdens een film!* :love:

* zonder gein!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 18:42
En ik kan weer niet wachten om deze twee topics met mijn moeder te delen! Zij kan geen pc bedienen, maar zaterdag ben ik bij haar en reken maar dat we lol gaan hebben.
Maman :heart:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 18:38
Hallow, jouw Nick is een tamponmerk, hoe kunnen ze dat nu niet denken? :O

En ik ga heel burgerlijk even mijn was ophangen.
Ik ben deze week weer zo blij dat ik mezelf kan helpen! Man is iets minder verheugd: Ziet hij grotere borste, wordt zijn neus er af gebetern als hij er naar kijkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
rosanna08 schreef:
17-05-2018 18:08
owh... hoe gaan we er dan voor zorgen dat Draakje de boel niet laat affikken?
Ik zie net dat Kia het verplaatst heeft naar mijn privé strand, no worries. Denk ik, hoop ik, wellicht, misschien...
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 18:12
Ik las echt iets heel anders... omg I've got myself a dirty mind. :$

Draakje zetten we direct aan de waterkant.
:rofl: :rofl: :rofl:

Dames, dit is sinds lange tijd gewoon het leukste, relaxte topic. Tnx for making me smile! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2018 18:52
Ik denk soms dat ik misschien wel te simpel ben.

Ik zoek nergens iets achter, tenzij het echt heel obvious is.
Ik ga met iedereen hetzelfde om, ongeacht geslacht of geaardheid.
En ik ben naar mijn vrienden altijd gewoon open en eerlijk.

[...]
Even ingekort hoor anders scrollen we ons het ongeluk. :$
(En dan tikt ze zelf een ellendig lang verhaal...sught)

Je bent helemaal niet simpel en ik ga ook zo met iedereen om. Ik zie een mens, een persoon, iemand waar ik graag (of niet :P ) in de buurt ben en dat staat los van geslacht, afkomst, kleur, voorkeuren, ses en (crimineel) verleden etc. Met de één klikt het beter dan de ander maar dat komt niet door bovenstaande maar door gedrag of denkwijzen.

Bed deel ik op seksueel gebied dan uitsluitend met mannen, maar die populatie is zeer divers geweest. :rofl:
En met vrienden evt kennissen/collega deel ik regelmatig het bed om te slapen en dat maakt me echt geen bal uit. Handjes boven de dekens en pitten hoor. Of het nu een man of vrouw is, zolang ze maar niet te hard snurken. ;-D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven