Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
die heb ik nog nooit gezien, dus ik vind het prima

er is toch wel ondertiteling he?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:13
Ja zeg, begin jij ook al over pesten :whip: . Ik zeg enkel de waarheid, kan er niets aan doen dat het jou kwetst, maar ben de beroerdste niet hoor. :hug:

*vraagt zich af, :whistle: ga je me straks ook uitmaken voor God, of bedenk je iets originelers?
:rofl:
Nou ja, je klinkt meer als een huppelutjemetzweepofzoiets zo hoor. Wel kinky!

Even als vraag aan Lollypop n.a.v. je laatste opmerking op het andere topic): is dit een goede eerste stap? :proud:

Bizar om te merken dat er geen ruimte mag zijn voor humor in topics omdat het afleidt van de vraag van TO die allang gevlogen is... :bonk:
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:45
2.03% gewijzigd
Oudblond schreef:
17-05-2018 16:14
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain! Of La grande vadrouille. Maar ik vrees dat ik met deze suggesties niet ga winnen. Ook niet als ik onbeperkt bubbels meeneem?
Als je de bubbels inruilt voor wiskey / whiskey wat ever, dan ben ik voor. (en nee, geen idee waar het over gaat).
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:10
Dat komt goed uit, ik ben ook "vrij". :jump:
Gezellig! Ik krijg net op facebook een bericht dat in Duitsland een 'Saw escape room" geopend is... :whistle:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:22
:rofl:
Nou ja, je klinkt meer als een [...] zo hoor. Wel kinky!

Even als vraag aan Lollypop n.a.v. je laatste opmerking op het andere topic): is dit een goede eerste stap? :proud:

Bizar om te merken dat er geen ruimte mag zijn voor humor in topics omdat het afleidt van de vraag van TO die allang gevlogen is... :bonk:
Ik heb je gestaft! Je mag mijn beroep niet zomaar bekend maken! Dat is privé informatie en die mag je niet tegen me gebruiken om je punt te maken... :@
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
17-05-2018 16:22
die heb ik nog nooit gezien, dus ik vind het prima

er is toch wel ondertiteling he?
Ik kom heel dicht bij je oortje zitten en vertaal wel voor je als er geen ondertitels zijn. De film is echt prachtig. De eerste keer zag ik hem in een heel klein zaaltje en ik was zwaar onder de indruk. De belichting is ook fantastisch!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:24
Gezellig! Ik krijg net op facebook een bericht dat in Duitsland een 'Saw escape room" geopend is... :whistle:
Je mag me wel een vriendschapsverzoek doen op fb. Je kunt me vinden via... jeweetwel en ik heb iets koninklijks. :mail:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:23
Als je de bubbels inruilt voor wiskey / whiskey wat ever, dan ben ik voor. (en nee, geen idee waar het over gaat).
*pikt de fles GlenMorangie uit man zijn voorraadje*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 16:25
Ik kom heel dicht bij je oortje zitten en vertaal wel voor je als er geen ondertitels zijn. De film is echt prachtig. De eerste keer zag ik hem in een heel klein zaaltje en ik was zwaar onder de indruk. De belichting is ook fantastisch!
Oeh ik voel iets opbloeien. :flirting:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2018 16:25
Ik kom heel dicht bij je oortje zitten en vertaal wel voor je als er geen ondertitels zijn. De film is echt prachtig. De eerste keer zag ik hem in een heel klein zaaltje en ik was zwaar onder de indruk. De belichting is ook fantastisch!
oeh cosy!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:28
Oeh ik voel iets opbloeien. :flirting:
Ik hou van Dolfijntjes! Vriendschappelijk hé, laten we daar duidelijk over zijn. Ik zou nooit een relatie met een dolfijn aangaan. Ik zou trouwens ook niet vreemdgaan met een Dolfijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat voor mannen zitten er in die film Oudblond? En wat voor vrouwen trouwens?
En is er een film met Matthew McConaughey zonder shirt en zonder tekst? Doemijdiemaardan ivp franse dinges
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:34
Wat voor mannen zitten er in die film Oudblond? En wat voor vrouwen trouwens?
En is er een film met Matthew McConaughey zonder shirt en zonder tekst? Doemijdiemaardan ivp franse dinges
magic mike :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain (2001) is een Franse romantische komediefilm van Jean-Pierre Jeunet met Audrey Tautou in de hoofdrol. De film, geschreven door Jeunet en Guillaume Laurant, is een geromantiseerde weergave van het leven in Montmartre in Parijs. De film werd een internationale kaskraker en werd internationaal bekroond met vier Césars (waaronder voor beste film en beste regisseur) en kreeg vijf Academy Award-nominaties. De muziek werd gecomponeerd door Yann Tiersen.

De film beschrijft het sprookjesachtige en romantische verhaal van de jonge vrouw Amélie die op een dag besluit dat ze met kleine dingen andere mensen gelukkig kan maken.

Audrey Tatou :flirting:
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:34
Wat voor mannen zitten er in die film Oudblond? En wat voor vrouwen trouwens?
En is er een film met Matthew McConaughey zonder shirt en zonder tekst? Doemijdiemaardan ivp franse dinges
Magic Mike en die kunnen we óók kijken. Alle tijd van de wereld toch?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:34
Wat voor mannen zitten er in die film Oudblond? En wat voor vrouwen trouwens?
En is er een film met Matthew McConaughey zonder shirt en zonder tekst? Doemijdiemaardan ivp franse dinges
Neem jij je vent trouwens mee?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia, kijk eens even in je pb's...
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:38
Neem jij je vent trouwens mee?


Oh ja, kan best, zou hij heel gezellig vinden. Je kent m'n vent?
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:24
Ik heb je gestaft! Je mag mijn beroep niet zomaar bekend maken! Dat is privé informatie en die mag je niet tegen me gebruiken om je punt te maken... :@
Oh, ik dacht dat je dezelfde functie had ls Lady Heather in Criminal Minds. Mijn excuses, ik ga het aanpassen... :hug: :hug: :hug:
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 16:38
Neem jij je vent trouwens mee?


Doen we voor hem een pixar of disneyfilm dan? Zo cute dat hij daar ook ontroerd door kan raken :love:
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:34
Wat voor mannen zitten er in die film Oudblond? En wat voor vrouwen trouwens?
En is er een film met Matthew McConaughey zonder shirt en zonder tekst? Doemijdiemaardan ivp franse dinges
:rofl:
Heb je True Blood gezien??? Heel veel jammies te zien...
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:43
Kia, kijk eens even in je pb's...
Zo irritant dat het er niet meer bijstaat. Rent naar de inbox.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Marana-- schreef:
17-05-2018 16:46
Doen we voor hem een pixar of disneyfilm dan? Zo cute dat hij daar ook ontroerd door kan raken :love:
Ik zal de Ipad voor hem meenemen. Mochten wij toch iets spannends willen zien... :there:
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 16:46
:rofl:
Heb je True Blood gezien??? Heel veel jammies te zien...


@(

alle jammies van de wereld kunnen er nog niet voor zorgen dat ik zoiets als True Blood ga kijken :@@:


Geef mij Amelie dan maar :D
Oudblond schreef:
17-05-2018 16:27
*pikt de fles GlenMorangie uit man zijn voorraadje*
Ow, jammie (laat dat die vent van Marana niet horen oké!) :shame:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven