Welke Piet ben je?
vrijdag 3 december 2010 om 12:23
Piet Hein, Piet Hein
Your name will always shine
In your little ships so neat
You beat the silver fleet
The mighty silver fleet from Spain
Ik ben een zing-piet
Your name will always shine
In your little ships so neat
You beat the silver fleet
The mighty silver fleet from Spain
Ik ben een zing-piet
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 december 2010 om 12:28
quote:MEFS schreef op 03 december 2010 @ 12:25:
[...]
Ik geloof niet dat je een Piet bent als je dit zingt.Nah dan ben ik toch een undercoverpiet.... of sint kan mij het schelen.
[...]
Ik geloof niet dat je een Piet bent als je dit zingt.Nah dan ben ik toch een undercoverpiet.... of sint kan mij het schelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 december 2010 om 12:30
Ik ben de google-piet..
Ik kan het niet laten om alles op te zoeken voor meer info...
Zo was ik altijd heel nieuwsgierig wie toch die coole piet van de club van Sinterklaas was (een echte entertainer, dat zie je zo, maar z'n gezicht niet thuis te brengen...)
Leek mij wel frustrerend als je vooral succes hebt in een rol waarin niemand je herkent..
Tja, dat google ik dan weer..
(dit is 'm trouwens http://www.haroldverwoert.nl/Harold_Ver ... elkom.html)
Tja, best zinloos eigenlijk...
Kan beter een ander soort piet worden..
Ik kan het niet laten om alles op te zoeken voor meer info...
Zo was ik altijd heel nieuwsgierig wie toch die coole piet van de club van Sinterklaas was (een echte entertainer, dat zie je zo, maar z'n gezicht niet thuis te brengen...)
Leek mij wel frustrerend als je vooral succes hebt in een rol waarin niemand je herkent..
Tja, dat google ik dan weer..
(dit is 'm trouwens http://www.haroldverwoert.nl/Harold_Ver ... elkom.html)
Tja, best zinloos eigenlijk...
Kan beter een ander soort piet worden..