Welke playback act

16-12-2009 22:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen met een aantal collega's (3 vrouwen en 1 man) een soort playback act opvoeren tijdens het afscheidsfeest van onze directeur. Zelf komen we niet verder dan Boney M, maar die muziek is zo saai dat je daar weinig mee kan :D.

Heeft iemand hier misschien een briljante ingeving?
Boney M saai? Echt niet! Dat vind ik nou echt een act die hartstikke leuk is om te doen. Allemaal een afropruik op, seventies kleren aan, helemaal geweldig.

Wat hadden jullie zelf voor act in gedachten dan, welke stijl?
Of de Spice Girls :-) Mag de man natuurlijk Posh zijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dat dacht ik eerst dus ook, maar ik zit nu naar een aantal YouTube filmpjes van ze te kijken, en die muziek... hellup...

Dat je daarop zo'n 4 minuten lang publiek moet zien te vermaken, dat zie ik niet voor me. Het is zo monotoon. Die zanger springt raar in de rondte, maar de dames staan heel braafjes heen en weer te bewegen.

Misschien moeten we er inderdaad maar gewoon een eigen act omheen bouwen... en ons niet zo laten leiden door wat op YouTube te zien is.
Boney M saai????
Hammer Time

Last christmas, met een sneeuw gevecht

Una paloma blanca met de dames als bird in the sky oid
Een playback act... Dat is ook alleen maar iets wat ze in Twente kunnen verzinnen

Kun je geen ABC'tje doen?
Ieieiehhhh, zit nu al met plaatsvervangende schaamte en gekrulde tenen bij de gedachte alleen!!
Ja, dat vind ik echt.
Barbiegirl, en dan de man als Ken, daarbij een Barbie en twee 'achtergrond zangeressen' *geen idee waarom dit in mijn hoofd opkomt*
Abba maar dan met een vrouw als man
Er was eens een jongen die shania twain ging doen dat liedje van Oh men (yeah) , i feel like a women! Oid. Was echt enorm lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven