Welke waterfles ipv Dopper?
donderdag 15 mei 2025 om 10:39
Verkocht via Bol door een externe partij die zijn goederen uit China haalt en zelf kan bepalen welke kenmerken hij invult bij de advertenties (dus geen garantie dat "tritan" klopt). Als je het plaatje van de fles door google haalt, kun je zien dat hij uit China komt en ook door meerdere dropshippers wordt verkocht en dat ze verschillende materialen aangeven.Theeleutje schreef: ↑15-05-2025 07:38Nogmaals ik heb mijn fles niet bij Temu gekocht maar bij Bol en als je nu even op de link van mijn fles klikt kan je zien dat hij gewoon aan de Europese regelgeving voldoet en dat hij gewoon van Tritan gemaakt is.
Het is vast een hele fijne fles waar je veel plezier van hebt, maar er wordt gewoon aangegeven dat enige voorzichtigheid op z'n plaats is in dit geval.
donderdag 15 mei 2025 om 12:05
Bij dropshippers krijg je het in de verpakking die in China is gebruikt, en moet je retouren naar China sturen. Dropshippers hebben geen voorraad. En het wordt niet verstuurd via Bol en heb je het niet binnen 2 dagen in huis.ShaunTheSheep schreef: ↑15-05-2025 10:39Verkocht via Bol door een externe partij die zijn goederen uit China haalt en zelf kan bepalen welke kenmerken hij invult bij de advertenties (dus geen garantie dat "tritan" klopt). Als je het plaatje van de fles door google haalt, kun je zien dat hij uit China komt en ook door meerdere dropshippers wordt verkocht en dat ze verschillende materialen aangeven.
Het is vast een hele fijne fles waar je veel plezier van hebt, maar er wordt gewoon aangegeven dat enige voorzichtigheid op z'n plaats is in dit geval.
Er staat zelfs extra info over het product
Verantwoordelijk marktdeelnemer in de EU
Motivatie Waterfles Rosé - 1 Liter Drinkfles - Waterfles met Rietje - Waterfles met tijdmarkering - BPA Vrij - Volwassenen - Drinkfles Kinderen
De verantwoordelijk marktdeelnemer in de EU zorgt voor het nakomen van verplichtingen op het gebied van productveiligheid. De gegevens hieronder zijn dus géén contactgegevens van de verkoper. Je kunt een artikel daarom niet terugsturen naar dit adres. Als je specifieke vragen hebt over het artikel of levering ervan (anders dan over productveiligheid of de herkomst) neem dan contact op met de verkopende partij.
Verkoop door DrinkFles Discounter
GC Online Trading
Adres
Dijkstraat 42 , 5721 AR ASTEN, Nederland
Telefoonnummer
+31613636926
E-mailadres
gwonlinetrading@gmail.com
Dat de fles wellicht uit China komt is een ander verhaal. Er ligt zoveel spul uit China in Nederlandse winkels zonder dat die winkels dropshippers zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 15 mei 2025 om 18:51
Volgens mij moet jij eens leren lezenTheeleutje schreef: ↑15-05-2025 10:36Ik heb je even geloept en je hebt op heel veel mensen een negatieve reactie dus ik trek het me maar niet persoonlijk aan.

donderdag 15 mei 2025 om 19:17
Het kan ook indirect zijn, dat ze 100 flessen bestellen van Ali/Temu en doorverkopen als een zogenaamde webshop.Tickel schreef: ↑15-05-2025 12:05Bij dropshippers krijg je het in de verpakking die in China is gebruikt, en moet je retouren naar China sturen. Dropshippers hebben geen voorraad. En het wordt niet verstuurd via Bol en heb je het niet binnen 2 dagen in huis.
Er staat zelfs extra info over het product
Motivatie Waterfles Rosé - 1 Liter Drinkfles - Waterfles met Rietje - Waterfles met tijdmarkering - BPA Vrij - Volwassenen - Drinkfles Kinderen
De verantwoordelijk marktdeelnemer in de EU zorgt voor het nakomen van verplichtingen op het gebied van productveiligheid. De gegevens hieronder zijn dus géén contactgegevens van de verkoper. Je kunt een artikel daarom niet terugsturen naar dit adres. Als je specifieke vragen hebt over het artikel of levering ervan (anders dan over productveiligheid of de herkomst) neem dan contact op met de verkopende partij.
Verkoop door DrinkFles Discounter
GC Online Trading
Adres
Dijkstraat 42 , 5721 AR ASTEN, Nederland
Telefoonnummer
+31613636926
E-mailadres
gwonlinetrading@gmail.com
Dat de fles wellicht uit China komt is een ander verhaal. Er ligt zoveel spul uit China in Nederlandse winkels zonder dat die winkels dropshippers zijn.
Ik zou niks willen drinken uit iets wat van Temu/Ali/Temu troep verkoper op Bol komt in elk geval, want ze nemen het niet nauw met giftige stoffen.
donderdag 15 mei 2025 om 21:52
Dat kan. En dat kan ook zijn met Chinese spullen die in de fysieke winkels liggen. Nu is het Bol, maar die fles had net zo goed bij Blokker kunnen liggen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in