Wens Pimpel beterschap

12-11-2012 21:36 136 berichten
Alle reacties Link kopieren

Pimpel ligt niet meer in het ziekenhuis en daar zijn we blij om

Maar beterschapswensen, knuffels en andere oppeppers zijn hier nog steeds welkom!

Hart op hol, oh wat ken ik dat Pimpel, al 40 jaar. Tachycardie? Rotgevoel hè? Ik heb er medicijnen voor, maar wat mij goed helpt: heel diep inademen en dan 'uitademen' zonder dat je uitademt. Druk op je borst/longen zetten dus. Keel dicht. Soms wel 20 keer herhalen, niet te vaak achter elkaar.

Tegenwoordig neem ik een paar pillen en dan is het binnen een uur over. Blijf je er last van houden, vraag er dan eens naar bij je arts. Scheelt hopen aan angst en ongerustheid. Je hebt al stress genoeg.
Nee. Ik ben pimpelmeesje met 2 kinderen
O ok.

Evengoed beterschap natuurlijk.

Een longembolie is niet niks!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:sri schreef op 29 november 2012 @ 23:13:

Hart op hol, oh wat ken ik dat Pimpel, al 40 jaar. Tachycardie? Rotgevoel hè? Ik heb er medicijnen voor, maar wat mij goed helpt: heel diep inademen en dan 'uitademen' zonder dat je uitademt. Druk op je borst/longen zetten dus. Keel dicht. Soms wel 20 keer herhalen, niet te vaak achter elkaar.

Tegenwoordig neem ik een paar pillen en dan is het binnen een uur over. Blijf je er last van houden, vraag er dan eens naar bij je arts. Scheelt hopen aan angst en ongerustheid. Je hebt al stress genoeg.

Heel diep ademhalen gaat niet met een embolie Sri....

En pillen mag ik nu even niet...
Jezus, dat is kut, Pimpel.

Voor de zekerheid: ik kreeg destijds van meerdere kanten de raad om dan heel hard op m'n ogen te drukken, daarmee activeer (of blokkeer) je een bepaalde vitale zenuw. Best kans dat iemand dat ook tegen jou zegt, want dat is zo'n bakerpraatje dat rond schijnt te gaan. Mijn arts en de hartbewaking in het ziekenhuis hebben mij toen ten sterkste afgeraden om dat te doen zonder kennis van zaken, het is gevaarlijk. 't Is maar dat je het weet.

Ik voel zo met je mee. Ik wens je alle moed en sterkte toe, for what it's worth.
Geloof me, het is heel veel waard.

Ik ga het forum echt steeds meer waarderen.
Jee, wat heftig pimpelmees. Sterkte en beterschap!
:hug;

Lieverd, ik leef zo met je mee. Kan misschien niet altijd advies (of het juiste) advies of woorden vinden.

Maar denk wel aan je.
Lieve

Hang in there, jou krijgen ze niet kapot.

Liefs X
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja dááág ik blijf bezig zeg.

Ik ook van jou hoor.
Je partner is idd een ander verhaal. Ik herken het helaas, hij vond dat ik niet moest doemdenken toen de chirurg zei dat ik weer onder het mes moest En dat ik ook best even zelf wat te drinken kon pakken etc. Ik voelde me niet sterk genoeg om voor mezelf op te komen en je bent op dat moment zo afhankelijk van anderen. Dus liet ik het maar over me heenkomen, maar nu ben ik er nog pissig om hoor. Ik had heel erg het gevoel dat hij me in de steek liet en ik ging ook aan mezelf twijfelen, of ik me aanstelde enz.

Hopelijk komen jullie eruit samen!

In die tijd ben ik ook het forum nog meer gaan waarderen, met die lieverds hier kon ik alles delen
Hij wil 't er gewoon niet over hebben. En kan er slecht mee omgaan dat ik slecht in m'n vel zit.

Toen ik 1 dag uit het ziekenhuis was, en me moe en beroerd voelde, en sacherijnig vanwege het stoppen met roken, vroeg hij of ik nog lang van plan was zo sacherijnig te blijven...

Nou, ik ontplofte werkelijk.

En nu nog. Werk werk werk, daar kan over gepraat worden.

Maar ik pik 't niet meer, geef tegengas, en ik hoop dat we het redden...
klinkt nog niet echt best meesje...

Heb n website voor je om op te vrolijken, ken je The Poke al?

Lekker flauwe foto's kijken En af en toe mooie mannen kijken op t mannentopic. We zijn wel virtueel, maar we zijn er wel voor je
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Thanks DD. Jij maakt me altijd aan 't lachen, ook bij de mannen!
Dank je Dee, nu krijg ik mijn werk helemaal niet af.

Waarschijnlijk kan hij het niet handelen en wil hij het daarom er niet over hebben, maar daar heb je niks aan, je mag best wat steun verwachten van je man. Goed dat je het niet meer pikt hoor, een constructief gesprek zou natuurlijk ideaal zijn, maar waarschijnlijk niet mogelijk met hem. Als jullie allebei weer een beetje zijn bijgekomen en weer wat meer jullie zelf zijn komen jullie er vast uit. Voor elke relatie is deze situatie super moeilijk
Vervelend pimpel mannen blijvenastig, misschien was hij bang je te verliezen, of denk je niet dat dat het is? Verder: sterkte en hoop dat je snel weer iets zekerder bent over je lichaam, lijkt me doodeng
Pimpel, ik wist niet dat je hier nog schreef. Goed als je alles van je afschrijft, dit is jouw topic. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je man meer begrip toont. Lijkt me niet makkelijk als je partner je niet begrijpt.

Weekend, natuurlijk is ie geschrokken. Maar dat verklaart z'n gedrag nog niet.

Moet wel zeggen dat ie vandaag heel lief was.

En ja Yv... vind 't fijn hier. Dan doe ik op andere topics niet aan 'vervuiling'. Maar ook bij de TTTOTjes blijf ik schrijven hoor!
Geen idee of hier nog iemand leest, maar van me afschrijven is ook lekker.

Vooruitgang is er nauwelijks. Blijf heel snel moe en hou een zeer been.

Vandaag gebeld door de trombosedienst, dat m'n bloed niet goed was, dus tijdelijk meer bloedverdunners slikken.

Bah, ben 't gewoon af en toe zo vreselijk zat!!!

Pimpel lief.
Pimpel, wat balen zeg! Stomme vraag misschien, maar moet je sowieso niet een tijd aan de bloedverdunners? Of geldt dat 'alleen' voor de steunkous?

En verder een dikke voor jou!
Moet ik trouwens de OP aanpassen?
Minimaal een half jaar Yv. En ja, is misschien wel handig, dank je!

*belooft plechtig pimpel vandaag niet meer te pesten*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven