Wie heeft er nog meer griep? (alle griepers verzamelen!)

18-01-2009 21:31 436 berichten
Ook als je het al hebt gehad of aan voelt komen. Even zeuren en zo. Ik voel me zo droeftoeterig al twee dagen.

Ik heb het dus. Griep. Mijn man ook. Mag het wel griep heten? Of het een virale infectie met griepelementen? Ik weet nooit wanneer het griep mag heten.

Wat hebben jullie allemaal (gehad)?

Ik heb snot, koorts, bibbers, afwisselend koud en warm, last van dichte oren en zere holtes, pijn in mijn hele lijf en 'piepende borsten', dat je zo reutelt bij het in en ademen, op het laatst.

Omdat mijn man ook griep heeft moet ik zelf thee zetten en memory spelen met onze dochter vanmiddag waarbij ik met twee handen mijn hoofd vast moest houden. Ik keek mezelf aan in de spiegel net en ik zag er gek uit. Halve oogies en een openhangende mond, want benauwd.

Ik gebruik paracetamol tegen de koorts, neusspray, Daro hoestsiroop, Vicks voor op mijn borst 's nachts en Quality Street chocola (5 stuks), als medicijnen. Ik proef niks en wil ook niet eten verder. Die chocola sloeg dus ook nergens op.

Als ik loop kreun ik als een oude vrouw en bukken kan ik alleen als ik er hard bij vloek (dus alleen als kind niet in de kamer is).

Slapen kan ik niet, te benauwd en ik kan mijn bed niet meer zien. Mijn man zijn oren zitten dicht dus hij roept steeds 'hè?' wat me mateloos ergert. Als ik moet hoesten scheur ik zowat uit mijn ribbenkast en bij het niesen ben ik steeds bang dat mijn ogen eruit zullen vallen. Ik roep steeds oeoeoeowwwoeoeoeiiiiaaaatshoeowoeoeoeoeeee!!! als ik moet niezen. Ik heb geen idee waarom maar het is sterker dan mezelf. Herkenning?

Klagen jullie even mee? Gezellig!

PS Ook als je man/vrouw griep heeft en niet te harden is, van harte welkom.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een geval van griep..heb net de griep-meter ingevuld. Vrijdagmiddag heb ik de verwarming heel hoog gezet omdat ik het maar niet warm kreeg. Mijn kinderen liepen inmiddels in hun t-shirt omdat het zo warm in de kamer was. En toen ging het heel snel, 39,5 en s avonds ijlen. De kinderen mochten lekker bij opa en oma logeren (en zijn daar ook ziek geworden) vandaag gaat het beter en we hebben de kinderen direkt weer opgehaald. Mijn man rent van de ene slaapkamer naar de andere :puke: Met mij gaat het weer beter en ik ben bang dat nu mijn man aan de beurt is..
Beterschap Griepers!

Peas on earth!
Ahhhhh thnx PODE (Prinses Op De Erwt, voor degenen die het nu NOG niet weten)

Lekker dan Stella, jij dus ook ijlen. Ik begin me vandaag zowaar een beetje beter te voelen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ik leef sinds zaterdag op 8 tabletten paracetamol, wat slecht een uurtje of twee echte verlichting geeft. Ik heb het koud/warm, ik ril soms een eind weg, heb geen eetlust en voel me alsof ik overreden ben door een grote bus.

Eigenlijk wil ik alleen maar slapen, maar he......onze dochter wil af en toe ook een beetje aandacht. Gelukkig is vriend ook thuis, en ondanks dat hij ook ziek is, is hij degenen die doorbikkelt en op zijn benen blijft staan Ik voel me best een mietje maar ik kan gewoon niet meer!.

Heb net mijn ochtenddosis pcm gehad en duik nu razendsnel mijn bed weer. Dochter is nog niet wakker, dus ik moet het er nog even van nemen.

Tot later!
quote:Bruja78 schreef op 09 februari 2009 @ 05:11:

Ahhhhh thnx PODE (Prinses Op De Erwt, voor degenen die het nu NOG niet weten)
Peas on earth!
Ik dacht dat ik ervan af was..................

Maar ben nu de hele tijd door misselijk en heb nog steeds van die vage hoofdpijn klachten.

iemand anders dit ook nog steeds of gehad na de echte griep aanval???
quote:kattija schreef op 10 februari 2009 @ 11:27:

Ik dacht dat ik ervan af was..................

Maar ben nu de hele tijd door misselijk en heb nog steeds van die vage hoofdpijn klachten.

iemand anders dit ook nog steeds of gehad na de echte griep aanval???Nee, wel dat ik nog steeds snotter. Pff, zeker ook naweeen van de griep.
ik hoest nog wel zo af en toe.

Die hoofdpijn zou natuurlijk ook kunnen komen als gevolg van die verkoudheid.

Mmmmmm misschien zit de boel daarboven wel verstopt en krijg ik daar hoofdpijn van??
O ik ben erg dom geweest..ik dacht ik ga me toch echt niet ziek melden...heb maandag in mijn pyama achter mijn lap-top verbracht en vandaag ben ik zelfs weer naar kantoor gegaan. Nu merk ik weer dat ik eigenlijk nog ziek ben. Krijg het weer steeds warm en koud, bleh! Vond een weekend in bed liggen wel genoeg maar als ik hier de berichten zo lees moet ik misschien toch wat langer rustig aan doen. Beterschap allemaal !!
Yep, ben vanaf zaterdag geveld geweest met hoge koorts. Eigenlijk het hele weekend alleen maar slapend doorgebracht. Maar had ook een ziek griep dochtertje waar voor gezorgd moest worden en vriend had ook dezelfde griep. Kortom, we voelden ons alledrie reuzezielig.

Nu is het dinsdag en ben ik een beetje bang dat de griep wel eens over kan slaan in oorontsteking. Ik heb een grote pijnlijke druk op mijn linkeroor : (

Pffff, ik heb het nog nooit gedaan, maar als het mogelijk is, haal ik over een half jaar de griep prik. Zelf ziek zijn, een zieke partner hebben en dan toch nog beiden voor een ziek kind moeten zorgen is echt not funny! Ik heb voor mijn gevoel mijn portie wel weer gehad qua griep voor de komende 5 jaar ; )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven