Wie hier?
maandag 23 februari 2009 om 17:50
Ook zoiets van het forum. Wie hier?
Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.
Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.
En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'
Zien jullie ook waar ik ben?
Klopt het eigenlijk wel?
Is het echt zo.
En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?
Ik wil bewijzen!
Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?
Kortom. Wie hier?
Deel!
Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.
Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.
En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'
Zien jullie ook waar ik ben?
Klopt het eigenlijk wel?
Is het echt zo.
En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?
Ik wil bewijzen!
Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?
Kortom. Wie hier?
Deel!
djoels wijzigde dit bericht op 23-02-2009 17:53
Reden: Nog een vraagje
Reden: Nog een vraagje
% gewijzigd
DTEEZ!

maandag 23 februari 2009 om 17:58
Het ergste is dat ik dit dus al een hele tijd zo bekijk. En ik vind het zo dom dat ik helemaal niet gezien heb dat veel dezelfde mensen dan tegelijkertijd op het zelfde onderwerp zitten! Maar ik keek er ook niet veel naar. Alleen nu dacht ik net wel 'wat zit Qwertu op veel topics tegelijk!'
Zo apart, ik dacht écht dat het zo was.
Zo apart, ik dacht écht dat het zo was.
DTEEZ!
maandag 23 februari 2009 om 18:01
Hallo,
Ik ben er ook. Volgens mij val ik onder dat leuke kopje 'meelezer'.
Ik heb me net geregistreerd. Ik merk dat ik vaak leuke onderwerpen lees waar al zoveel reacties op zijn, dat mijn reactie niet echt veel meerwaarde heeft.
Wellicht is dat een reden dat er meer mensen zijn die wel meelezen, maar waarvan nooit een reactie te zien is.
Ik zal in ieder geval eens mijn best doen om ook eens wat te posten of in ieder geval te reageren.
Ik ben er ook. Volgens mij val ik onder dat leuke kopje 'meelezer'.
Ik heb me net geregistreerd. Ik merk dat ik vaak leuke onderwerpen lees waar al zoveel reacties op zijn, dat mijn reactie niet echt veel meerwaarde heeft.
Wellicht is dat een reden dat er meer mensen zijn die wel meelezen, maar waarvan nooit een reactie te zien is.
Ik zal in ieder geval eens mijn best doen om ook eens wat te posten of in ieder geval te reageren.

maandag 23 februari 2009 om 18:05
maandag 23 februari 2009 om 18:06
Ik zie je nog steeds Maroon!!
Samen met Hip, Summergirl36, Heideroosje0802, Darli, Lolaili, Indi, bienelien, sandraatje71, Aeri, agiamaria, burgerking
Ik ken dus zo goed als niemand in dit lijstje. op jou nou Maroon! Want de Summergirl en Heideroosje die ik ken, is volgens mij zonder die nummer toevoegingen?
Samen met Hip, Summergirl36, Heideroosje0802, Darli, Lolaili, Indi, bienelien, sandraatje71, Aeri, agiamaria, burgerking
Ik ken dus zo goed als niemand in dit lijstje. op jou nou Maroon! Want de Summergirl en Heideroosje die ik ken, is volgens mij zonder die nummer toevoegingen?
DTEEZ!
maandag 23 februari 2009 om 18:09