Wie hier?

23-02-2009 17:50 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook zoiets van het forum. Wie hier?

Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.

Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.

En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'

Zien jullie ook waar ik ben?

Klopt het eigenlijk wel?

Is het echt zo.

En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?

Ik wil bewijzen!

Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?

Kortom. Wie hier?

Deel!
djoels wijzigde dit bericht op 23-02-2009 17:53
Reden: Nog een vraagje
% gewijzigd
DTEEZ!
Wie hier verschilt toch niet per pijler en per topic? Is toch gewoon een algemeen wie er ongeveer op dit moment ook forumhangt?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 23 februari 2009 @ 17:53:

Wie hier verschilt toch niet per pijler en per topic? Is toch gewoon een algemeen wie er ongeveer op dit moment ook forumhangt?

O.

Echt?

Dat verklaart een hoop.

DTEEZ!
volgens mij ook...
Ja Vinyl, jij moet het wel weten...

Okee.

Ik zeg 'jammer Djoels, heel jammer'

Dat dus.

Slotje erop en nooit meer over praten.
DTEEZ!
Djoels, ik zou het wel erg leuk en spannend en soms ook hilarisch vinden zoals jij het bedacht hebt. Misschien een goeie tip voor viva?
Hahahaha,

nou, ik ben er iig, hier en gewoon algemeen. Nu kijken of ik dan ook werkelijk op wiehier ben!
Het ergste is dat ik dit dus al een hele tijd zo bekijk. En ik vind het zo dom dat ik helemaal niet gezien heb dat veel dezelfde mensen dan tegelijkertijd op het zelfde onderwerp zitten! Maar ik keek er ook niet veel naar. Alleen nu dacht ik net wel 'wat zit Qwertu op veel topics tegelijk!'

Zo apart, ik dacht écht dat het zo was.
DTEEZ!
quote:maroon5 schreef op 23 februari 2009 @ 17:57:

Hahahaha,

nou, ik ben er iig, hier en gewoon algemeen. Nu kijken of ik dan ook werkelijk op wiehier ben!Ik zie je, ik zie je, ik zie je bij Wie hier!!
DTEEZ!
Hallo,

Ik ben er ook. Volgens mij val ik onder dat leuke kopje 'meelezer'.

Ik heb me net geregistreerd. Ik merk dat ik vaak leuke onderwerpen lees waar al zoveel reacties op zijn, dat mijn reactie niet echt veel meerwaarde heeft.

Wellicht is dat een reden dat er meer mensen zijn die wel meelezen, maar waarvan nooit een reactie te zien is.

Ik zal in ieder geval eens mijn best doen om ook eens wat te posten of in ieder geval te reageren.
Noujaaaaaaaaaa, ik zie meselluf dus niet he!

Niemand die hier gereageerd heeft trouwens, allemaal onbekende namen (op tia dalma, zoebie, summerbreeze en artemis na)
Nynke iedere reactie is er eentje.... zeg nooit dat jouw reactie geen meerwaarde heeft. Dat bepaalt uiteindelijk de topicopener die een vraag stelt... maar Welkom. En je bent nu gespot bij Wie Hier!

DTEEZ!
Ik heb de optie " wie hier " uitgezet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2009 @ 18:04:

Ik heb de optie " wie hier " uitgezet .Kan dat dan? Bedoel je dat je zelf niet te zien bent of dat je het hele vlak niet meer ziet?
Ik zie je nog steeds Maroon!!

Samen met Hip, Summergirl36, Heideroosje0802, Darli, Lolaili, Indi, bienelien, sandraatje71, Aeri, agiamaria, burgerking

Ik ken dus zo goed als niemand in dit lijstje. op jou nou Maroon! Want de Summergirl en Heideroosje die ik ken, is volgens mij zonder die nummer toevoegingen?
DTEEZ!
Als je jezelf bij "wie hier" ziet, ga je dan ook als je naar een ander topic gaat extra kijken of je nog bij "wie hier" staat?
Cum non tum age
(wil ook zo graag 's nachts om 3 uur hier stiekum zijn maar wel ingelogd zodat het forum ingesteld is op mijn voorkeuren )
Ik ben er ook!
Ik ben er ook, maar zie mezelf niet bij het lijstje staan...
quote:jasmine schreef op 23 februari 2009 @ 18:05:

[...]

Kan dat dan? Bedoel je dat je zelf niet te zien bent of dat je het hele vlak niet meer ziet?Dan zien jullie mij niet . Ik zie nog steeds wie er allemaal wel zijn .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gek zeg, bij mij dus heel andere namen dan bij jou!

Zie mezelf trouwens maar heel sporadisch bij wiehier, zou ik mezelf dan voor de gek kunnen houden dat ik ook maar heel weinig hier ben?
Zie mezelf niet, maar ben er wel.
Maar er zijn maar 12 mensen zichtbaar bij wie hier. Het lijkt me dat er veel meer mensen soms tegelijk een topic lezen. Vind het wel een enorm leuke theorie Djoels.
Ik zie mezelf ook nooit bij wiehier staan. Ik ben al lang geleden gestopt te geloven dat die rubriek enig waarheidsgehalte had.

Fijn iig dat je weer een topic opent Djoels!
Ik ben er ook, ik heb mezelf nog nooit in het lijstje gezien btw (of kan dat ook niet?! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven