Wie hier?

23-02-2009 17:50 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook zoiets van het forum. Wie hier?

Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.

Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.

En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'

Zien jullie ook waar ik ben?

Klopt het eigenlijk wel?

Is het echt zo.

En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?

Ik wil bewijzen!

Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?

Kortom. Wie hier?

Deel!
djoels wijzigde dit bericht op 23-02-2009 17:53
Reden: Nog een vraagje
% gewijzigd
DTEEZ!
Sorry Djoels maar ik zag het gewoon helemaal voor me, zag je al helemaal zitten achter de computer.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
whehe, dan vallen een aantal forumkoninginnen toch door de mand! BGB! Ik dacht werkelijk dat jij alle ins & outs van het hele forum wel zou kennen! Hahaha.
De "wie hier" optie bevat nog steeds bugs....m.a.w. er klopt geen van. Advies van Xan : neem het met een korreltje zout.....
quote:Zwieber schreef op 23 februari 2009 @ 18:24:

Ik heb in de aanbieding: phiep, helenita2, cowgirl, mylenevalerie, uppy, sunlight, antoinette1980, smurf01, ikkezelf, fennah, silverstar, patti70.

Het grappige is, ik heb bij mijn instellingen gezet dat ik niet zichtbaar wil zijn bij Wie Hier. Maar zelfs hier luisteren ze niet naar me .

Krijg je alleen dat je aangesproken wordt terwijl je er niet bent, want Wie Hier loopt niet geheel gelijk met de tijd dat je er echt bent .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik vind het ook nogal een rare bedoening. Vooral de 'wie is hier' bij mijn profiel... klopt voor geen meter. Wie bekijkt nou profielen? Valt helemaal niets op te vinden, bij niemand niet... En toch zie ik dan altijd een stuk of wat bij mij koekeloeren. Kan toch niet...

Ik zie nu trouwens al zo'n tien minuten steeds dezelfde mensen staan bij 'wie is hier', waar ik ook naar toe zapp.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Klopt, heb deze instellingen ook: Niet zichtbaar! En wat schetst mijn verbazing: ik zag mezelf een keer tussen "Wie hier". Vandaar dat ik in mijn vorige posting al zei: "bugs"

Haaai MV
Ik zie nu bij Wie Hier één of andere Carianne met een portretfoto van 2 kinderen als afbeelding? Dat is toch zeker een grap, dat doe je toch niet???
DTEEZ!
Djoels, sommige mensen kenne het woordje prive niet.

Kijk maar eens op marktplaats, kan je een fiets kopen met bv een kind erop.

Adres erbij tel. etc..........
Belachelijk vind ik dat..... Maar ja.

Je hebt gelijk inderdaad mbt Marktplaats, ook van die rare dingen.

Ze staan overigens nog in mijn Wie HIer
DTEEZ!
quote:jasmine schreef op 23 februari 2009 @ 18:05:

Kan dat dan? Bedoel je dat je zelf niet te zien bent of dat je het hele vlak niet meer ziet?Ja dat kan (de hele lijst weg), maar niet dankzij Viva of B-react (de forumboer). Heb ik al een paar keer gevraagd als optie bij "Instellingen" (omdat het mijn browser vertraagt en Viva's webserver onnodig belast) maar voorlopig is daar vanuit Viva nog niet op ingegaan. Als je wil weten hoe je de "wie hier"-lijst niet meer te zien krijgt dan lees ik dat wel.
Ik heb Johan van Eijck bij " wie hier " . Mét foto . Profiel zegt ; 1 jaar lid en 206 dagen . Heb nog nooit één posting van die beste man gelezen . Geloof ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou ik ken Johan van Eijck ook niet. Zie 'm ook niet bij Wie Hier. Zie dus ook geen foto.. jammer! Zó jammer.
DTEEZ!
Johan van Eijck? Ja...die ken ik wel. Da's een beste kerel, maar hij is niet zo spraakzaam (understatement). Geef jij hem een glaasje spraakwater van het huis?

Ik heb Johan gevonden. Die hangt hier wel de hele dag rond zeg!!
DTEEZ!
Hehe die zit alleen op de modepijlert.

Geve, bedoel je dat jij niet meer in de lijst bij wiehier voor komt?

Of alleen maar dat jij hem zelf niet meer ziet.

(in het kader van wat je niet ziet, is er niet. )
Oh. Op de Modepijlert. Nou ik kent 'm niet.
DTEEZ!
quote:jasmine schreef op 24 februari 2009 @ 16:31:

Hehe die zit alleen op de modepijlert.

Ja, en dan volgens mij ook nog eens vooral in het topic over kleuradvies.

Ik dacht trouwens ook altijd dat de mensen onder 'wie hier' specifiek dat topic aan het bekijken waren. Soms las ik dan een wat goorder topic op de sekspijler zonder er te posten en dan dacht ik: "Ha, maar ik ben mooi niet de enige!" Dat gaat dus mooi niet op, haha!
quote:jasmine schreef op 24 februari 2009 @ 16:31:

Geve, bedoel je dat jij niet meer in de lijst bij wiehier voor komt?

Of alleen maar dat jij hem zelf niet meer ziet.

(in het kader van wat je niet ziet, is er niet. )Ik bedoel dat ik de hele lijst niet meer zie, die heeft (voor mij) geen enkele toegevoegde waarde. Of die lijst er écht niet meer is of alleen niet meer getoond wordt moet ik nog even uitzoeken. Ik vermoed het tweede want de truuk om ongewenste delen van een webpagina te laten verdwijnen heet "element hiding".
Ah het ging mij er om dat ik dan niet meer in de lijst te zien ben.

Maar ach geeft ook niks, ik zwaai 's nachts wel naar dat handjevol mensen dat er dan is. Maakt ook niet uit.
Van mij mag die hele verdomde functie weg. Wat is er nou boeiend aan om te weten wie er is.

Ik wil er ook niet tussen staan.

Stom gedoe.
Geen bijzonderheden
Off-topic:

Hey Yas!! Lang niet gezien! Hoe is het met je?
Ik ben er elke dag wel even, hoor

In Mirlo's inloophuis onder andere.

Druk druk druk, maar het gaat heel goed!

En het is nog licht! En als we 'smorgens om half 8 de deur uitgaan,is het ook licht!

En jij?
Geen bijzonderheden
Wat ik ook stom vind, is dat je kunt zien in welke topics men gereageerd heeft.

Heel stom.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2009 @ 17:51:

Wat ik ook stom vind, is dat je kunt zien in welke topics men gereageerd heeft.

Heel stom.Eens, ik vind dat een enorme privacyschending want je maakt het iemand die kwaad wil wel enorm makkelijk zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven