Wie hier?
maandag 23 februari 2009 om 17:50
Ook zoiets van het forum. Wie hier?
Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.
Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.
En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'
Zien jullie ook waar ik ben?
Klopt het eigenlijk wel?
Is het echt zo.
En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?
Ik wil bewijzen!
Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?
Kortom. Wie hier?
Deel!
Rechts op het scherm kan je in ieder topic zien wie 'hier' dan ook toevalligerwijs zijn. Daar kijk ik dan naar.
Dan denk ik wel eens 'Leuk zeg 'die en die' kijkt hier nu ook'.
En: 'Jemig man dat zij hier ook is, dat vindt ze toch niets!'
Zien jullie ook waar ik ben?
Klopt het eigenlijk wel?
Is het echt zo.
En wat zie ik daar ontzéttend veel namen staan waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Zijn dat de befaamde 'meelezers' maar waarom hebben die überhaupt een profiel?
Ik wil bewijzen!
Bewijs het me. Wie is hier? Wie is waar? Wie doet er veel mee? Wie doet er niets mee? Wie vindt het gelul? Wie vindt het leuk? Wie houdt lijstjes bij wie waar komt?
Kortom. Wie hier?
Deel!
djoels wijzigde dit bericht op 23-02-2009 17:53
Reden: Nog een vraagje
Reden: Nog een vraagje
% gewijzigd
DTEEZ!
maandag 23 februari 2009 om 18:28
maandag 23 februari 2009 om 18:29
Nee, diep, héél diep in de nacht zijn het er soms maar 3 of 4 of 6.
Daarom wil ik zo graag anoniem hier kunnen zijn want als ik een keer niet kan slapen zie ik mezelf gelijk terug. Samen met het andere clubje dat dan wakker ligt.
Daarom wil ik zo graag anoniem hier kunnen zijn want als ik een keer niet kan slapen zie ik mezelf gelijk terug. Samen met het andere clubje dat dan wakker ligt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 23 februari 2009 om 18:32
quote:Djoels schreef op 23 februari 2009 @ 17:58:
Het ergste is dat ik dit dus al een hele tijd zo bekijk. En ik vind het zo dom dat ik helemaal niet gezien heb dat veel dezelfde mensen dan tegelijkertijd op het zelfde onderwerp zitten! Maar ik keek er ook niet veel naar. Alleen nu dacht ik net wel 'wat zit Qwertu op veel topics tegelijk!'
Zo apart, ik dacht écht dat het zo was.Djoels, ik zit hier te janken van t lachen, kan dr niks aan doen.....
Het ergste is dat ik dit dus al een hele tijd zo bekijk. En ik vind het zo dom dat ik helemaal niet gezien heb dat veel dezelfde mensen dan tegelijkertijd op het zelfde onderwerp zitten! Maar ik keek er ook niet veel naar. Alleen nu dacht ik net wel 'wat zit Qwertu op veel topics tegelijk!'
Zo apart, ik dacht écht dat het zo was.Djoels, ik zit hier te janken van t lachen, kan dr niks aan doen.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 23 februari 2009 om 18:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2009 @ 18:26:
Zelfde als je je profiel - of die van een ander - aanklikt ; dan zie je toch ook altijd meekijkers ? Daar geloof ik dus ook niks - meer - van .Nee toch, volgens mij zijn dat forummers die op zoek zijn naar iemand anders. Die staan toch niet allemaal bij jou dan of bij dezelfde te zoeken?
Zelfde als je je profiel - of die van een ander - aanklikt ; dan zie je toch ook altijd meekijkers ? Daar geloof ik dus ook niks - meer - van .Nee toch, volgens mij zijn dat forummers die op zoek zijn naar iemand anders. Die staan toch niet allemaal bij jou dan of bij dezelfde te zoeken?
Cum non tum age
maandag 23 februari 2009 om 18:36
maandag 23 februari 2009 om 18:45
Oh. Weet je wat nog het állerergste is...
Dan las ik soms op de Sex Pijlert. Bij hele gore topics. Dan heb je toch een aantal dames hier op het forum die niets liever doen of deden dan de sex pijlert af te zeiken. 'Alleen maar zieligerds die daar komen, bla bla bla'. En dan dacht ik 'lekker zeiken joh, maar je zit hier nu wel al uren!'
Nou dat blijkt dus helemaal niet waar te zijn!
Dan las ik soms op de Sex Pijlert. Bij hele gore topics. Dan heb je toch een aantal dames hier op het forum die niets liever doen of deden dan de sex pijlert af te zeiken. 'Alleen maar zieligerds die daar komen, bla bla bla'. En dan dacht ik 'lekker zeiken joh, maar je zit hier nu wel al uren!'
DTEEZ!
maandag 23 februari 2009 om 18:50
quote:Djoels schreef op 23 februari 2009 @ 18:45:
maandag 23 februari 2009 om 18:57
quote:Djoels schreef op 23 februari 2009 @ 18:45:
Nou dat blijkt dus helemaal niet waar te zijn!Hhahahahhahahahahahaaaaa!!!
Nou dat blijkt dus helemaal niet waar te zijn!Hhahahahhahahahahahaaaaa!!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.