Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
zaterdag 20 mei 2017 om 21:25
zaterdag 20 mei 2017 om 21:28
Mijn man heeft uiteindelijk een Tenson van ook 100 euro gekocht. We hopen dat-ie groot genoeg is voor onze stedentrip met openbaar vervoer vakantie. Normaal gaan we op fietsvakantie en dan weten we precies welke fietstassen we moeten hebben en hoeveel erin past. Maar dit jaar dus met de rugzak in taxi, veerboot, bus, trein, vliegtuig.
zaterdag 20 mei 2017 om 21:44
Ik heb deze gekochtaviv_13 schreef: ↑20-05-2017 21:28Mijn man heeft uiteindelijk een Tenson van ook 100 euro gekocht. We hopen dat-ie groot genoeg is voor onze stedentrip met openbaar vervoer vakantie. Normaal gaan we op fietsvakantie en dan weten we precies welke fietstassen we moeten hebben en hoeveel erin past. Maar dit jaar dus met de rugzak in taxi, veerboot, bus, trein, vliegtuig.
https://dam.media.xxlsports.com/8967441 ... 30_jpg.jpg
Het is vooral handig dat de vorm behouden blijft door een soort van inwendig frame. En alle vakken in de tas zijn handig. Via de zijkant bereik je het grote binnenvak en achter alle andere ritsen zitten kleinere vakken.
zaterdag 20 mei 2017 om 21:46
Het is al een kletstopic geworden.
Wat is erger. De pijn of je angst? Als je over de angst heen stapt, kan de pijn ook verdwijnen.
zaterdag 20 mei 2017 om 21:55
Yooo buurtjes!
Wat fijn dat jullie zo snel na de dood van jullie vorige keffer weer een nieuwe in huis hebben gehaald. En dat deze blijkbaar precies dezelfde opvoeding krijgt als de vorige, namelijk geen.
Echt fantastisch dat ik weer met veel plezier naar kefconcerten van 30 minuten of langer kan luisteren, heerlijk.
Wat fijn dat jullie zo snel na de dood van jullie vorige keffer weer een nieuwe in huis hebben gehaald. En dat deze blijkbaar precies dezelfde opvoeding krijgt als de vorige, namelijk geen.
Echt fantastisch dat ik weer met veel plezier naar kefconcerten van 30 minuten of langer kan luisteren, heerlijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 20 mei 2017 om 21:59
AeonOfWinter schreef: ↑20-05-2017 21:55Yooo buurtjes!
Mijn honden blaffen alleen 's ochtends bij het naar buiten gooien en 's avonds. Ze doen net of ze heel wat zijn, maar dat blaffen doen ze om de ratten en andere beesten weg te jagen. Wat een helden ook
Ze durven pas na het luidruchtig blaffen de tuin in
(ik zeg het in meervoud omdat mijn oude hond dat had en de pup heeft dat overgenomen)
zaterdag 20 mei 2017 om 22:00
tja, de pijn kan ik nog dragelijk maken met pijnstillers. Die waren alleen net volledig uitgewerkt zodat ik de volle laag kreeg.
De angst is groot, ik heb een ontsteking rond mijn verstandskies en ik weet dat die er nu dus echt uit zal moeten. De vorige keer was dat een compleet drama dus is de angst nu nog groter omdat ik weet wat me te wachten staat.
Ze doen eerst wat aan de ontsteking weet ik. Dan is die pijn dus weer weg. Maar dan zal ik door moeten zetten en het ding eruit laten halen, anders ben ik over een paar maanden weer terug bij af.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:02
Ik zit in hetzelfde schuitje.SinDudas schreef: ↑20-05-2017 22:00tja, de pijn kan ik nog dragelijk maken met pijnstillers. Die waren alleen net volledig uitgewerkt zodat ik de volle laag kreeg.
De angst is groot, ik heb een ontsteking rond mijn verstandskies en ik weet dat die er nu dus echt uit zal moeten. De vorige keer was dat een compleet drama dus is de angst nu nog groter omdat ik weet wat me te wachten staat.
Ze doen eerst wat aan de ontsteking weet ik. Dan is die pijn dus weer weg. Maar dan zal ik door moeten zetten en het ding eruit laten halen, anders ben ik over een paar maanden weer terug bij af.
Ik heb de verwijzing naar de kaakchirurg al een tijdje liggen, maar stel het uit vanwege angst. Die ontstekingen zijn echt niet fijn, maar ik heb diezelfde drempel waar ik overheen moet. Bij mij moeten ze aan beide kanten verwijderd worden.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:08
Dames van de verstandskiezen, als jullie geweest zijn is het grootste leed geleden en zijn jullie er binnen de kortste keren van af. Ga toch alsjeblieft, blijf niet met die pijn rondlopen.
Bij de kaakchirurg word je heel goed verdoofd, dus de behandeling doet geen pijn, er is alleen wat napijn, maar daarna gaat het steeds beter en zijn jullie voorgoed van de pijn verlost.
Bij de kaakchirurg word je heel goed verdoofd, dus de behandeling doet geen pijn, er is alleen wat napijn, maar daarna gaat het steeds beter en zijn jullie voorgoed van de pijn verlost.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 20-05-2017 22:09
5.08% gewijzigd
zaterdag 20 mei 2017 om 22:08
In mijn gedachten heb ik besloten dat ik het ergens in oktober wil laten gebeuren, maar een afspraak maken is best wel eng. Gelukkig heb ik nog niet zoveel last van ontstekingen.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:12
De gewone tandarts niet, maar de kaakchirurg vind ik helemaal niets. Ik hou zoiezo niet van ziekenhuizen. Zelfs als ik op ziekenbezoek moet, stel ik dat altijd zo lang mogelijk uit. Ik haat ziekenhuizen en dat is nog zacht uitgedrukt.
(Zegt zij die vaak voor werk dingen naar het ziekenhuis moet brengen)
zaterdag 20 mei 2017 om 22:16
Cateau, ik weet dat je gelijk hebt maar hier even het verhaal van de eerste verstandskies die eruit ging, zodat je weet wat er door mijn hoofd gaat:
Hij was nog niet eens doorgekomen en ik had er al verschillende ontstekingen aan gehad. Goed, oke, ik naar de kaakchirurg.
Behandeling doet geen pijn met verdoving zeg je? Nou bij mij wel helaas. Ik voelde het er gewoon doorheen en moest nog een tweede spuit. Ze kregen het ding er bijna niet uit, hebben hem eerst doormidden moeten breken. Plan was om de bovenste verstandskies aan die kant er meteen ook uit te halen, maar toen ze eindelijk de onderste hadden, zagen ze daar maar even vanaf. Dit zien we niet zo vaak" zeiden ze nog. Kaakchirurg he
Daarna heb ik bij wijze van wat napijn twee weken met kaak,oor en hoofdpijn rondgelopen. Was er gewoon ziek van.
Dus je begrijpt, ik heb er niet zoveel zin in.
Hij was nog niet eens doorgekomen en ik had er al verschillende ontstekingen aan gehad. Goed, oke, ik naar de kaakchirurg.
Behandeling doet geen pijn met verdoving zeg je? Nou bij mij wel helaas. Ik voelde het er gewoon doorheen en moest nog een tweede spuit. Ze kregen het ding er bijna niet uit, hebben hem eerst doormidden moeten breken. Plan was om de bovenste verstandskies aan die kant er meteen ook uit te halen, maar toen ze eindelijk de onderste hadden, zagen ze daar maar even vanaf. Dit zien we niet zo vaak" zeiden ze nog. Kaakchirurg he
Daarna heb ik bij wijze van wat napijn twee weken met kaak,oor en hoofdpijn rondgelopen. Was er gewoon ziek van.
Dus je begrijpt, ik heb er niet zoveel zin in.