Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
Het is heerlijk fietsweer!
En ja hoor, de Appie weer vol met al die rollatorterroristen !!!!

Kunnen ze die nou niet gewoon op een rijtje buiten in de zon zetten ?

Waar gaat de wereld heen !!!!
De was hangt buiten in het zonnetje :sun:
aatjuhh123 schreef:
21-05-2017 15:37
En ja hoor, de Appie weer vol met al die rollatorterroristen !!!!

Kunnen ze die nou niet gewoon op een rijtje buiten in de zon zetten ?

Waar gaat de wereld heen !!!!
Dat is te makkelijk ;)
Mijn guilty pleasure is augurk met gerookte ham. Dat heb ik nu en de pot augurken gaat leeg :$

Het enigste waarmee ik dat nog meer heb, is chips. Dan zijn augurken beter X-D
Was is alweer droog, fijn dit! :)
ik ga afvallen denk ik, eten is niet mijn grootste hobby zolang ik alles wat ik in mijn mond stop aan de rechterkant moet zien weg te werken.
Morgen kan ik eindelijk de tandarts bellen om van die rot ontsteking af te komen :@@:

Vandaag wel lekker in de tuin, op ons nieuw aangelegde terrasje. :daisy:
Grappig, volgens de startpagina heeft dit topic al 8 pagina's, terwijl het er maar 4 zijn.
Heb vanmiddag de hele middag naar een nieuwe matras gezocht. Tjonge, alle matrassen zijn geweldig als je de verkopers mag geloven, maar de tests wijzen anders uit.
Ik zag door de bomen het bos niet meer, maar ik geloof dat ik het nu wel gevonden heb, op de valreep, een koudschuimmatras voor een mooie prijs.

Ik had er ineens haast mee want werd vanmorgen wakker met een gekneusde heup, dus dan is het hoog tijd. Mag ook wel, na 12 1/2 jaar. Ik heb al die jaren heerlijk geslapen, maar eens houdt het op. Typisch wel, dat dat in één nacht ineens bekeken is, dacht dat het nog wel even kon.

Komende nacht slaap ik dus op de bank, want één keer is genoeg, mijn arme heupje.
Rusti schreef:
21-05-2017 16:34
Mijn guilty pleasure is augurk met gerookte ham. Dat heb ik nu en de pot augurken gaat leeg :$

Ik doe dat met augurk en cervelaat en dan blijf ik ook aan de gang, dus ik weet wat je doormaakt. :)
Cateautje schreef:
21-05-2017 17:45
Ik doe dat met augurk en cervelaat en dan blijf ik ook aan de gang, dus ik weet wat je doormaakt. :)
Ooh ja cervelaat is ook lekker.
Cateautje schreef:
21-05-2017 17:43
Heb vanmiddag de hele middag naar een nieuwe matras gezocht. Tjonge, alle matrassen zijn geweldig als je de verkopers mag geloven, maar de tests wijzen anders uit.
Ik zag door de bomen het bos niet meer, maar ik geloof dat ik het nu wel gevonden heb, op de valreep, een koudschuimmatras voor een mooie prijs.

Ik had er ineens haast mee want werd vanmorgen wakker met een gekneusde heup, dus dan is het hoog tijd. Mag ook wel, na 12 1/2 jaar. Ik heb al die jaren heerlijk geslapen, maar eens houdt het op. Typisch wel, dat dat in één nacht ineens bekeken is, dacht dat het nog wel even kon.

Komende nacht slaap ik dus op de bank, want één keer is genoeg, mijn arme heupje.
Ik vind de matrassen van de ikea geweldig.
Rusti schreef:
21-05-2017 17:54
Ik vind de matrassen van de ikea geweldig.
Daar heb ik de laatste 12 1/2 jaar op geslapen, maar die matras hebben ze niet meer, helaas.
Rusti schreef:
21-05-2017 16:34

Vind ik ook lekker.maar dan met achterham. Moeten de augurken wel van Kesbeke zijn .

En chips zijn voor mij ook fataal. Sta met boodschappen doen voor het vak te kijken als n klein kind in de snoepwinkel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heerlijk gefietst 75 km!
chrisjoh schreef:
21-05-2017 18:40
En chips zijn voor mij ook fataal. Sta met boodschappen doen voor het vak te kijken als n klein kind in de snoepwinkel.
Ik sla dat vak over. Alleen op vrijdag neem ik een zak mee en die is dan meestaldezelfde avond leeg.
Want als ik het koop, moet het op.
Cateautje schreef:
21-05-2017 17:45

Cervelaatworst druk in n partje gekookt ei in.
Maar ik probeer ook twee of drie kilo kwijt te raken.
Door iets minder te eten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Is de dag bij jullie ook zo snel omgevlogen?
Cateautje schreef:
21-05-2017 19:39
Ja!
Beetje vreemd.
Ik ging vanmiddag naar matinee theatervoorstelling.
Daar vlakbij woont een vriendin die ik iets wilde geven wat ik niet meer kon gebruiken (grote pot kruiden)
Telefoon nam ze niet op, dus ik haar sms-en (kan niet appen) dat ik ca 1330 uur even langskwam maar niet bleef plakken.
Zij terugsms-en dat ze migraine had.
Ik weer dat ik het dan aan de deur zou hangen, maar daar regeerde ze per sms op dat dat ook niet ging..en dat terwijl ze al 2 jaar met haar vriend samenwoont.....beetje merkwaardig
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 20:06
4.55% gewijzigd
Ik ben nu kaas uienbrood aan het maken en bedenk mij net dat ik rozijnen had moeten halen, zodat ik ook rozijnenbollen kon maken.
Cateautje schreef:
21-05-2017 19:39
Tijd vliegt altijd als je aan het shoppen bent.
miedo schreef:
21-05-2017 19:48
Tijd vliegt altijd als je aan het shoppen bent.
:hi5:
Dat had ik gisteren. Voor ik het doorhad, was het al 16.00.
Heb je nog leuke dingen gekocht?
Heerlijk gefietst vandaag. 35 km met weinig wind. Geweldig begin van de zomer!
Cateau: Ikea heeft goede matrassen, Wij hebben er ook 2 van . Laat je adviseren, dat doen ze goed daar. Wij hadden bijna verkeerde gekocht (te zacht) maar na advies precies de goede Goede prijs/kwaliteit verhouding, Ze slapen perfect.
herfstappeltaart schreef:
21-05-2017 19:58
Heerlijk gefietst vandaag. 35 km met weinig wind. Geweldig begin van de zomer!
Cateau: Ikea heeft goede matrassen, Wij hebben er ook 2 van . Laat je adviseren, dat doen ze goed daar. Wij hadden bijna verkeerde gekocht (te zacht) maar na advies precies de goede Goede prijs/kwaliteit verhouding, Ze slapen perfect.
Dank! Ja, ik weet het, het zijn goede matrassen, maar heb me door alle reviews en testresultaten helemaal dol laten draaien.
Ik heb een koudschuimmatras besteld die ik uit mag proberen en als die niet bevalt ga ik alsnog naar Ikea. Maar even afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven