Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
TVP :)
hi daar ben ik weer :hello:
:hello:
hi cateautje :hello:
Olaa :hello:
Hi Rusti :hello:
Was trouwens wel een rustig weekje zo zonder forum ;-D
Ginerva schreef:
21-05-2017 21:15
Was trouwens wel een rustig weekje zo zonder forum ;-D
En helaas is er niets veranderd..... Dezelfde bugs zijn er nog steeds.
Ja ik zag het, misschien moeten we er gewoon maar aan wennen :cry:
Ik heb voor dit jaar weer verantwoording afgelegd aan de rechtbank in mijn rol als bewindvoerder. En het evaluatie formulier bewindvoering ingevuld, of het bewind moet blijven of niet.

:yes: :blob:

*zucht*

#dathebbenwedanookweergedaan
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
jojanneke66 schreef:
21-05-2017 21:20
Ik heb voor dit jaar weer verantwoording afgelegd aan de rechtbank in mijn rol als bewindvoerder. En het evaluatie formulier bewindvoering ingevuld, of het bewind moet blijven of niet.

:yes: :blob:

*zucht*

#dathebbenwedanookweergedaan
Nu maar hopen op een goede uitslag.

Ik kijk nu al ui naar mijn vrije dag donderdag :proud:
Rusti schreef:
21-05-2017 21:31
Nu maar hopen op een goede uitslag.
Ik kijk nu al ui naar mijn vrije dag donderdag :proud:
Ja, idd, nu maar afwachten wanneer we bericht krijgen dat alles goedgekeurd is. Ik zou trouwens niet weten waarom niet, dit jaar zijn de uitgaven minder dan de inkomsten :-), dus dat zit wel goed.

En over vrije dag donderdag: Joepi, daar kijk ik ook naar uit. Ik ga dan voor 8 dagen naar noorwegen toe :jump: :puh:

Ik wens jou ook een hele fijne vrije dag toe.
jojanneke66 schreef:
21-05-2017 21:45
Ja, idd, nu maar afwachten wanneer we bericht krijgen dat alles goedgekeurd is. Ik zou trouwens niet weten waarom niet, dit jaar zijn de uitgaven minder dan de inkomsten :-), dus dat zit wel goed.

En over vrije dag donderdag: Joepi, daar kijk ik ook naar uit. Ik ga dan voor 8 dagen naar noorwegen toe :jump: :puh:

Ik wens jou ook een hele fijne vrije dag toe.
Leuk! Waar ga je heen in Noorwegen?
Ik ben nu echt aan het opladen in het zonnetje. Heerlijk!
Het schijnt warm te worden deze week.
Rusti schreef:
21-05-2017 22:02
Leuk! Waar ga je heen in Noorwegen?
Lindesness, Stavanger, Odda, en Bergen :-)
En wat is het leven goed..... Ik kijk er zo naar uit, dat kun je je niet voorstellen.
Deze keer gaan we 8 dagen, later dit jaar gaan we nog een keer 3 tot 4 weken en proberen we de Lofoten te bereiken.
jojanneke66 schreef:
21-05-2017 22:57
Lindesness, Stavanger, Odda, en Bergen :-)
En wat is het leven goed..... Ik kijk er zo naar uit, dat kun je je niet voorstellen.
Deze keer gaan we 8 dagen, later dit jaar gaan we nog een keer 3 tot 4 weken en proberen we de Lofoten te bereiken.
Ik ben ook in odda geweest. Ga je naar de kjeragbolten lopen? Dat is 20 minuten rijden vanaf odda en vanaf de parkeerplaats zo'n 12 uur lopen heen en terug (dus samen) .

En ik kan mij wel voorstellen dat je daarnaaruit kijkt X-D
Ik hou van Noorwegen, al is de natuur mij soms iets te ruig"
aviv_13 schreef:
21-05-2017 22:53
Het schijnt warm te worden deze week.

Ik las het ook. Vanaf zondag ga ik kamperen en dan wordt het 28 graden. Dat wordt in de brandende zon de tent opzetten! :| Wel fijn dat het begint met warm weer, voorspelt veel goeds voor de rest van de week. :cheer2:
Hier is het ook stralend weer en wordt het uiteindelijk rond de 18 graden :cheer2:
Rusti schreef:
22-05-2017 05:58
Hier is het ook stralend weer en wordt het uiteindelijk rond de 18 graden :cheer2:
Lekker! Geniet ervan!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ben 4 dagen vrij!! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik over drie dagen...maar probeer gewoon iedere dag lekker rond 1500 of zo te stoppen en....de zon ! 😎🤗
Bimzarellio...what else
Goedemorgen zonder zorgen!

We gaan weer een mooie dag tegemoet.
Helaas kan ik niet naar buiten, want wacht op drie koeriers en ze komen allemaal op een ander tijdstip. Tja, dat had ik beter moeten plannen, maar ja, het is zoals het is en er komen nog veel meer mooie dagen. :)

Heb vannacht op de bank geslapen. Nou is het een heerlijke bank voor een dutje, maar een hele nacht is duidelijk niet de bedoeling, ik ben nog steeds moe. Vanavond weer lekker in m'n nessie, ik kijk er nu al naar uit, dus denk dat ik vroeg lig.

Maar goed, eerst de dag. Ik zal veel toeven op de loggia en kijken of ik nog wat bruin kan scoren. :proud:
Een fantastische zonnige dag.en het schijnt de hele week zomers te blijven.
Hoe fijn wil je het hebben.😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ga proberen om eerder te stoppen vandaag. Het is hier heerlijk en zo'n 22 graden buiten :applause:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven