Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Hoera Cateau :cheer2:
Gelukkig Cateautje, een tinnitus kan echt ontwrichtend zijn.
aviv_13 schreef:
22-02-2018 20:59
Gelukkig Cateautje, een tinnitus kan echt ontwrichtend zijn.
Ik was er echt bang voor. Het was een hele harde piep die alles overstemde, echt een reden voor zorg. Maar goed, het is weg. :)
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat de piep weg is! :cheer2: Mijn stem is ook weg, dat is dan weer een beetje jammer. :P
Man zijn baan is 'geluid'. Als hij ook maar een kraakje in zijn oor hoort is hij niet te genieten! Dus heel fijn dat de piep verhuisd is Cateautje!
Ben net thuis van werk. Vol adrenaline want goede dingen kunnen doen, maar ook helemaal op en lijfelijk gebroken: Een hele drukke werkdag en aansluitend 130 gasten ontvangen, verzorgen en aan elkaar koppelen. Het is allemaal heel leuk maar zwaar. Slapen kan ik nog niet en de katjes willen ook nog geëntertaind worden. Al zou ik het liefst een rustig boefje op schoot hebben terwijl broertje lekker naast me ligt te spinnen. Over een uurtje zal dat wel gebeuren!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Juuuiiiij Cateautje :cheer2:
Blondje :cat:
Ik heb vandaag zo’n poetsdag gehad, ongelofelijk. Ondanks mijn niet lekker zijn. Ik wilde het nog wat schoonmaken voor het weekend (morgen ben ik niet thuis) maar zo grondig had ik van tevoren niet gepland. Toen ik op de bank zat kon ik er ineens niet meer tegen. Kruimels op de bank, kruimels op de tafel, kruimels op de vloer. Gek, als ik ga schoonmaken moet vaak ook meteen alles, ik kan dan niet meer stoppen. Aan het eind van de dag wel héél fijn. :proud: Nu lig ik lekker in mijn schone bed. Zo genieten vind ik dat altijd!

Welterusten lieve roeperts!
De bad gateway is ook weer terug zie ik...

Goed bezig Drackie! Dat soort buien zijn heerlijk :-D
Heerlijk opgeruimd ook hier:
- badkamer schoongemaakt
- bed verschoond
- zolder gestofzuigd
- middenverdieping gestofzuigd
- beneden en trap gestofzuigd
- bank gestofzuigd
- oud papier in bak gedaan

zo nog even de lakenwas ophangen en dan kan ik naar mijn nichtje toe!

Fijne dag!
Jeetje, wat een acticviteit hier zeg. Chapeau :kneel:
Ik had geen zin om er vandaag op uit te gaan maar doe het toch maar even. Anders moet ik morgen om de boodschappen.
En als ik dan toch buiten de deur ben kan ik net zo goed gelijk even door naar de sportschool. Fijne dag lieverds :lips:
Goed bezig Prada!

Ik ga mezelf trakteren op een nieuw tas en daar verheug ik me stiekem best op :)
Gisteren een legpuzzel gekocht, heel mooi, heel moeilijk, dus ben wel een tijdje zoet daarmee.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat heerlijk dat jullie jezelf tracteren op iets leuks. Geniet ervan dames.
Cateau :shout: Als je weer een kwaaltje hebt wil je het dan niet hier melden. Iedere keer krijg ik hezelfde. Nou ja, geen piep in mijn oor maar een dichtgeklapt oor. Heb er nu maar een watje met olie ingefrummeld.
Leuk een nieuwe tas!

Ik had gister nieuw dekbedovertrek gekocht, duur merk, was al afgeprijsd en op de afgeprijsde prijs 70% korting. Dan mag het wel!

Lekker de rest van de middag niks meer doen, wel even de badmatten ophangen want die zitten in de was nu, en koken.

Fijn weekend!
Leuk Hal, jij ook een fijn weekend.
Wat voor puzzel Nlies? Ik ben gek op Van Haasteren.
Halewry, leuk een dekbedovertrek! Misschien suf, maar ik vind dat echt leuk om uit te zoeken. Ik vind het soms alleen jammer dat zo lang mee gaan (en zo lang mooi blijven). Ik heb er nu 4, waarvan eentje echt helemaal gaaf is met veel kleur en prachtig patroon en zo zacht. :flirting:

De anderen zijn er 2 van Ikea en eentje komt bij mijn vriend vandaan. De ikea zijn groot geblokt (rood/roze tinten en blauw/groene tinten) en de laatste geel/blauw geruit. En ik vind ze gewoon een beetje saai. Maar ze zijn nog helemaal goed qua kleur, niet versleten en niet gekrompen of zo. En zomaar wegdoen vind ik dan weer zonde. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
23-02-2018 14:27
Halewry, leuk een dekbedovertrek! Misschien suf, maar ik vind dat echt leuk om uit te zoeken. Ik vind het soms alleen jammer dat zo lang mee gaan (en zo lang mooi blijven). Ik heb er nu 4, waarvan eentje echt helemaal gaaf is met veel kleur en prachtig patroon en zo zacht. :flirting:

De anderen zijn er 2 van Ikea en eentje komt bij mijn vriend vandaan. De ikea zijn groot geblokt (rood/roze tinten en blauw/groene tinten) en de laatste geel/blauw geruit. En ik vind ze gewoon een beetje saai. Maar ze zijn nog helemaal goed qua kleur, niet versleten en niet gekrompen of zo. En zomaar wegdoen vind ik dan weer zonde. :facepalm:
Misschien een idee om er een mooie sprei overheen te leggen bij diegene die je niet zo mooi vindt?
prada schreef:
23-02-2018 14:24
Wat voor puzzel Nlies? Ik ben gek op Van Haasteren.
Nee ik juist niet, er zijn zoveel mooiere (vind ik dan). Heb er een van 999games gekocht :https://www.999games.nl/puzzel-luchtbru ... 00-st.html
hij is nog moeilijker dan hij er uit ziet, en is uit een serie van 4
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
prada schreef:
23-02-2018 14:09
Wat heerlijk dat jullie jezelf tracteren op iets leuks. Geniet ervan dames.
Cateau :shout: Als je weer een kwaaltje hebt wil je het dan niet hier melden. Iedere keer krijg ik hezelfde. Nou ja, geen piep in mijn oor maar een dichtgeklapt oor. Heb er nu maar een watje met olie ingefrummeld.
Oh, dat is nou ook wat, ik wilde net melden dat ik last heb van een zeer luidruchtige winderigheid, zoiets waar de buren schande van spreken.
Daar zit je lekker mee meid. :proud:
dianaf schreef:
23-02-2018 14:27

Ik heb er denk ik 10 in 1 maat (ons bed) en 4 voor logeerbed (is andere maat)?
Ik vind het leuk ze te kopen en veel af te wisselen (ik verschoon ook elke week het bed dus ja). Koop ze altijd alleen in uitverkoop en goede kwaliteit (gewassen katoen, linnen, zijde, katoen zijde, egyptisch katoen). :)
prada schreef:
23-02-2018 14:51
Misschien een idee om er een mooie sprei overheen te leggen bij diegene die je niet zo mooi vindt?

Wel overwogen, maar overdag ligt het bed open om te luchten, en 's avonds schuif ik er zo weer onder. Ik bedenk mij nu dat een mooie hoes eigenlijk best zonde is, want ik kan het alleen echt zien als ik dus in ben lig. Maar dan slaap ik. :facepalm: :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik kreeg een uurtje geleden een telefoontje dat de muizenbestrijdingsdienst later komt dan afgesproken. Ik keek naar buiten en ik dacht bij mezelf: "dan heb ik nu mooi de tijd om een eindje te gaan "hard"lopen buiten, want het is zo lekker zonnig!" Zo gedacht, zo gedaan. Heerlijk gelopen, alleen het stukje waar het nogal open is en ik naar het oosten moest rennen sprongen de tranen in mijn ogen van de wind. Maar ik ben dus nu lekker gelucht.

O en dekbedovertrek, voor mijn 17e verjaardag mocht ik van mijn moeder een dekbedovertrek uitzoeken zonder naar de prijs te kijken. Ik koos dus een mooie en mijn moeder schrok zich een hoedje van de prijs. Maar beloofd is beloofd, dus ik kreeg 'm. Het was goede kwaliteit, deze hoes heeft zeker 25 jaar dienst gedaan. Gelukkig vond ik 'm alle 25 jaar mooi om te zien, maar op den duur helaas versleten.
Mag je hiet zomaar van alles roepen?! Daar heb ik behoefte aan!
Wij hebben vakantie en vertrekken zo naar de wintersport!!!!
Zin in!
Ja roep maar lekker hard! Ik roep ook mee: IK HEB VAKANTIE!!

Ohhh ik vind puzzelen ook leuk, vriend ook. Maar wij kunnen nooit een leuke vinden. Die van nlies vind ik wel leuk, eens kijken wat vriend er van vind.
Van Haasteren vind ik ook leuk, maar die vind vriend dan weer niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven