Wij roepen wederom een eind weg!
maandag 9 april 2018 om 19:23
Wat fijn dat je uit isolatie bent Prada. Ik duim dat je snel naar huis mag. Zo’n ziekenhuis is ook maar niks.
Ik heb wéér bijholteontsteking en ik twijfel of ik weer een verwijzing naar de KNO-arts moet vragen, want dit is echt niet leuk meer. Derde keer alweer in een half jaar, en ik ben er zo ziek van. Ook doet mijn voet veel pijn en gaat lopen daardoor moeizaam. Ook al zo mysterieus, ineens gekomen en geen idee waardoor. En ik heb gewoon een rotdag ook. Eten gaat ook voor geen meter.
De hulp was er wel vandaag en dat is wel heel fijn. Vanavond lekker op tijd in mijn verschoonde bed kruipen.
Ik heb wéér bijholteontsteking en ik twijfel of ik weer een verwijzing naar de KNO-arts moet vragen, want dit is echt niet leuk meer. Derde keer alweer in een half jaar, en ik ben er zo ziek van. Ook doet mijn voet veel pijn en gaat lopen daardoor moeizaam. Ook al zo mysterieus, ineens gekomen en geen idee waardoor. En ik heb gewoon een rotdag ook. Eten gaat ook voor geen meter.
De hulp was er wel vandaag en dat is wel heel fijn. Vanavond lekker op tijd in mijn verschoonde bed kruipen.

maandag 9 april 2018 om 23:21
Krijgen we nu allemaal zieke roepertjes hier, da's niet de bedoeling hoor. Ik hoop dat jullie allemaal snel beter worden. Vooral nergens naar toe kunnen omdat je opgesloten bent, of alles pijn doet, dat is niet fijn (=understatement).
Vanavond kon ik niet naar mijn zanggroep, ik had werk dat voor morgen af moest. Ik had het een beetje druk afgelopen week en had het het werk niet goed ingepland. En in het weekend had ik geen zin in, veel te mooi weer om binnen te zitten werken. Dat lukt maandag nog wel. Nou, dus niet.
Toch doe ik misschien wat fout, òf ik ben te precies, òf mijn collega te oppervlakkig: we moeten iets beoordelen en hij is in twee uur klaar en ik doe er minstens vijf uur over. Ik ben graag secuur, een goed gefundeerde beoordeling is van belang, maar heb ik er nu teveel tijd ingestopt?
Vanavond kon ik niet naar mijn zanggroep, ik had werk dat voor morgen af moest. Ik had het een beetje druk afgelopen week en had het het werk niet goed ingepland. En in het weekend had ik geen zin in, veel te mooi weer om binnen te zitten werken. Dat lukt maandag nog wel. Nou, dus niet.
Toch doe ik misschien wat fout, òf ik ben te precies, òf mijn collega te oppervlakkig: we moeten iets beoordelen en hij is in twee uur klaar en ik doe er minstens vijf uur over. Ik ben graag secuur, een goed gefundeerde beoordeling is van belang, maar heb ik er nu teveel tijd ingestopt?
dinsdag 10 april 2018 om 02:35
Ik weet het Prada, ik loop er al jaren mee te sukkelen, tot een operatie aan toe. Daarna is het veel verbeterd, maar nu verslechtert het weer.
Wat jammer dat je niet naar de zanggroep kon Aviv. Of je te secuur bent weet ik niet, maar ik zou het ook zijn.
Nou, ik ga nog even lekker door met ziek zijn, want ik werd net wakker en ik moest rennen om de wc op tijd te halen omdat ik zo moest overgeven. Dat kwam ook zomaar uit het niets zeg.
Hoewel, misschien toch niet, ik had ook al enorme diarree de hele dag. Gelukkig hielp het overgeven wel.
Ik ga nu maar weer gauw slapen.
Wat jammer dat je niet naar de zanggroep kon Aviv. Of je te secuur bent weet ik niet, maar ik zou het ook zijn.
Nou, ik ga nog even lekker door met ziek zijn, want ik werd net wakker en ik moest rennen om de wc op tijd te halen omdat ik zo moest overgeven. Dat kwam ook zomaar uit het niets zeg.

Ik ga nu maar weer gauw slapen.
dinsdag 10 april 2018 om 07:27
dinsdag 10 april 2018 om 12:12
Dankjullie.
Om 4:00 vannacht begon man ook ineens. Overgeven en diarree, dus hij is een dagje thuis. Het is wel gek, want we dachten misschien iets verkeerds gegeten te hebben, maar man was gisteren de hele dag niet thuis, dus we hebben helemaal niet dezelfde dingen gegeten.
Inmiddels voelen we ons allebei weer wat beter, maar wel slapjes. We doen het maar rustig aan vandaag.
Fijne dag allen!
Om 4:00 vannacht begon man ook ineens. Overgeven en diarree, dus hij is een dagje thuis. Het is wel gek, want we dachten misschien iets verkeerds gegeten te hebben, maar man was gisteren de hele dag niet thuis, dus we hebben helemaal niet dezelfde dingen gegeten.

Fijne dag allen!

dinsdag 10 april 2018 om 13:26
En we gaan door voor de volgende ronde. Hartfilmpje is gemaakt. Door naar de cardioloog om de hartkleppen en de hartspier te onderzoeken.
Ik voel me net die jongen uit de Snelle Jelle reclame maar dan ipv waar ben je, waarom ben je hier? Tja, dat weet ik eigenlijk ook niet.
Twilight, ik hoop dat mijn wens in het wensenboek uit mag komen.
Voor de rest voor iedereen beterschap. Ik heb net lekker gegeten en toen buiten op een bankje van de zon genoten. Heerlijk.
Ik voel me net die jongen uit de Snelle Jelle reclame maar dan ipv waar ben je, waarom ben je hier? Tja, dat weet ik eigenlijk ook niet.
Twilight, ik hoop dat mijn wens in het wensenboek uit mag komen.
Voor de rest voor iedereen beterschap. Ik heb net lekker gegeten en toen buiten op een bankje van de zon genoten. Heerlijk.

dinsdag 10 april 2018 om 20:06
Nou, ik heb een mooi en gezond hart
Ik ben benieuwd welke onderzoeken er morgen nog uit de hoge hoed getoverd worden. Volgens mij heb ik bijna alles gehad. Gelukkig nog steeds geen pijn. Alleen wat koorts en wisselende bloedwaardes. Maar ik zou onderhand wel heel graag naar mijn fijne huisje terug gaan.

dinsdag 10 april 2018 om 22:24
Ik moet nu 24 uur urinecollectie doen en dan gaan ze kijken hoe hoog het eiwitgehalte is. Dan heb ik alle organen wel gehad behalve de endeldarm en ik hoorde hem iets mompelen over colonscopie. Maar dat is voor de volgende, eerst dit maar eens afwachten. De reden van de bloedarmoede is in ieder geval nog steeds niet gevonden. Bloeddruk was ook maar weer 80/50- 90/60 en de ontstekingswaarde zijn ook weer flink verhoogd. Maar dat kan komen doordat ik wat verkouden aan het worden ben.

woensdag 11 april 2018 om 21:42
Ik zou bijna 'asjemenou' roepen Prada. Wat een puzzel zeg! Ik had vandaag een zakelijke relatie aan de tel. Hij heeft meer dan een jaar geleden een hartaanval gehad. Dat liep 'goed' af maar hij bleef maar vermoeid en kwakkelen terwijl zijn hart geen probleem meer was. In dat jaar is hij kilo's afgevallen, gaan sporten en eet op advies van een dietiste. Vorige maand, na tal van onderzoeken, kwam een arts met het plan om een keer zijn slaap te monitoren. Bleek hij een zware apneu te hebben. Hij merkte daar niets van, zijn vrouw ook niet. Maar een maand slapen met een masker en al zijn waardes en klachten zijn stukken beter. Het zit soms in een raar hoekje. En dus fijn dat jij zo goed gemonitord wordt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 12 april 2018 om 14:47
Dankjewel!Viva-Account schreef: ↑12-04-2018 14:35Hopelijk biedt de uitslag van de scan mogelijkheid voor gerichte behandeling Cateautje.
Liefs voor allen hier!

donderdag 12 april 2018 om 16:57
Dat is niet fijn Cateau. Hopelijk niets ernstigs. Die dingen maken inderdaad een pokkeherrie.
Hier vandaag een rustdag, geen onderzoeken en geen bloedprikken. Wel de dokter al 2x gezien en ik mag nog even blijven. Als ik naar huis mag kunnen ze me daarna ambulant behandelen. Maar nog niemand weet wat er dan behandeld moet worden. Is toch ook een giller.