Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 6 april 2018 om 21:35
@Je weekend klinkt goed Drackie
@Blondje, ik heb zo af en toe eens meegekregen van je uitje. Wat een genot en nog gefeliciteerd.
@Aviv, leuk dat je de caafjes weer gaat zien.
Ja dat lijf doet raar inderdaad. Vanmiddag kon ik niet van het toilet komen omdat mijn voeten zo tintelden. Maar de arts heeft me beloofd me heel goed op te volgen. Het is zo'n lieverd.
@Blondje, ik heb zo af en toe eens meegekregen van je uitje. Wat een genot en nog gefeliciteerd.
@Aviv, leuk dat je de caafjes weer gaat zien.
Ja dat lijf doet raar inderdaad. Vanmiddag kon ik niet van het toilet komen omdat mijn voeten zo tintelden. Maar de arts heeft me beloofd me heel goed op te volgen. Het is zo'n lieverd.

zaterdag 7 april 2018 om 13:49
Hier gingen bij het eerste zonnestraaltje de zonwering al naar beneden.
De waardes zijn nog steeds hetzelfde. Niet verbeterd maar gelukkig ook niet verslechterd. Ik zie wel helemaal blauw van het prikken doordat mijn aders heel fijn zijn. Longfoto zag er redelijk goed uit, een lichte bronchitis was er te zien maar verder geen bijzonderheden. Maandag naar de neuroloog voor die vervelende tintelingen. Je kunt niet zeggen dat ze je niet grondig onderzoeken hier of ze moeten een vermoeden hebben van iets. Maar daar ga ik niet van uit.
De waardes zijn nog steeds hetzelfde. Niet verbeterd maar gelukkig ook niet verslechterd. Ik zie wel helemaal blauw van het prikken doordat mijn aders heel fijn zijn. Longfoto zag er redelijk goed uit, een lichte bronchitis was er te zien maar verder geen bijzonderheden. Maandag naar de neuroloog voor die vervelende tintelingen. Je kunt niet zeggen dat ze je niet grondig onderzoeken hier of ze moeten een vermoeden hebben van iets. Maar daar ga ik niet van uit.

zaterdag 7 april 2018 om 13:52
Och Prada, wat een gedoe toch met dat arme lijf van je.
Mag je uit bed? Zodat je vanmiddag even lekker in de zon kan zitten?
Vind het zo erg voor je en hoop echt dat er een goed oplossing wordt gevonden voor je en dat je dan naar huis mag, want dit begint nu wel erg lang te duren.
Lig je nog steeds alleen op een kamer?
Mag je uit bed? Zodat je vanmiddag even lekker in de zon kan zitten?
Vind het zo erg voor je en hoop echt dat er een goed oplossing wordt gevonden voor je en dat je dan naar huis mag, want dit begint nu wel erg lang te duren.
Lig je nog steeds alleen op een kamer?

zondag 8 april 2018 om 20:22
Hè bah, dan heeft die dag natuurlijk 48 uur geduurd. Naar is dat.
Ik heb geschipperd tussen de zon op het balkon en de computer. Het is een relaxed dagje geweest. Ik ben wat verkleurd, maar het gaat op m'n ouwe dag niet zo snel meer als vroeger, dus ik moet langer sudderen voor hetzelfde resultaat.
We hebben nog een hele zomer voor de boeg meid, dus jij komt ook nog wel aan je trekken.
Krijg je iets tegen die koorts of gaan ze onderzoeken waar het vandaan komt?

zondag 8 april 2018 om 22:46
Temperatuur was net weer iets omhoog gegaan dus ik heb een Dafalgan gekregen en de zuster heeft bloed afgenomen in zo'n flesje (dus geen buisjes) 4 stuks en die gaan naar het lab om op kweek gezet te worden. Verder heeft ze alvast een infuusnaald vastgezet en as we speak is ze aan het overleggen met de dokter van wacht. Ik begin het hier aardig beu te worden eigenlijk.
Lekker dat je nog van het zonnetje hebt kunnen genieten.
Lekker dat je nog van het zonnetje hebt kunnen genieten.

maandag 9 april 2018 om 12:44
Kan me voorstellen dat het je teveel wordt Prada, maar er zijn momenten dat we toe moeten geven aan de situatie en af moeten wachten hoe het verder verloopt.
Nodeloos te zeggen dat ik hoop dat het allemaal wel meevalt, maar ik denk dat je het allemaal toch serieus moet nemen, want het is niet niks wat jou aan het overkomen is.
Wees in ieder geval gerust dat er goed onderzoek wordt gedaan, dan kunnen ze dingen uitsluiten en opsporen en dat is toch wel fijn, dan weet je des te sneller wat er mis is met je en dan kom je ook gelijk te weten wat er aan gedaan kan worden.
Heb geduld lieve Prada, dat is het beste voor je op dit moment.
Nodeloos te zeggen dat ik hoop dat het allemaal wel meevalt, maar ik denk dat je het allemaal toch serieus moet nemen, want het is niet niks wat jou aan het overkomen is.
Wees in ieder geval gerust dat er goed onderzoek wordt gedaan, dan kunnen ze dingen uitsluiten en opsporen en dat is toch wel fijn, dan weet je des te sneller wat er mis is met je en dan kom je ook gelijk te weten wat er aan gedaan kan worden.
Heb geduld lieve Prada, dat is het beste voor je op dit moment.

maandag 9 april 2018 om 16:35
Wat een warme lieve woorden Cateau, dankjewel. Sinds vandaag mag ik uit isolatie dus toen een vriendin wegging ben ik even mee naar buiten gelopen. Frisse lucht en wat beweging. Helaas mag ik niet naar huis vandaag en morgen ook niet. De waardes van de nieren zijn weer licht gestegen en morgen sta ik op de planning voor een hartfilmpje. En de koorts is ook weer terug.
Ik snap er niets meer van. Ik geef me maar over en laat het maar over me heenkomen.
Ik snap er niets meer van. Ik geef me maar over en laat het maar over me heenkomen.

maandag 9 april 2018 om 16:44
Fijn dat je even een neusje hebt kunnen halen. Kan me voorstellen dat je helemaal gaar wordt van die ziekenhuisluft, dat wordt tot in het oneindige hergebruikt.
Nou, zo te lezen gaan ze niet over één nacht ijs, er wordt goed voor je gezorgd.
Goed dat je je overgeeft, dat maakt het allemaal een stuk minder ergerlijk.
Nou, zo te lezen gaan ze niet over één nacht ijs, er wordt goed voor je gezorgd.
Goed dat je je overgeeft, dat maakt het allemaal een stuk minder ergerlijk.
maandag 9 april 2018 om 18:36