Wij roepen wederom een eind weg!

donderdag 5 april 2018 om 09:58
Haha, gekke meiden. Wat een leuke kaarten/plaatjes. Vanmorgen was de bloeddruk weer 80/50 maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken volgens de co-arts. Wel moet in het vervolg bij antibiotica bloed geprikt worden aan het begin van een kuur en aan het einde. De bloedtest van het lab is nog niet terug dus die hoor ik straks. Koorts was iets verlaagd maar nog wel wat verhoging. Nu ga ik even een dutje doen want ik ben keimoe ondanks een goede nachtrust.

donderdag 5 april 2018 om 13:22
Nierwaardes waren iets verbeterd. 'Maar' ik verlies waarschijnlijk bloed ergens in mijn lichaam want de rode bloedlichaampjes zijn drastisch verminderd. En de leverwaardes zijn behoorlijk afwijkend terwijl ik al twee jaar geen druppel drink en nog geen kersenbonbon eet. De artsen waren bezorgd en ik nu dus ook

donderdag 5 april 2018 om 13:23
Ik heb ruzie met man geloof ik. Ik ben er niet zo blij mee dat hij zich heeft opgegeven voor werk dit weekend (hele weekend, dag en nacht, met uitloop tot maandag) terwijl we zondag al een afspraak hadden staan. Het zou al helpen als hij het niet beslist had zonder het met mij te overleggen, maar hij vond dat blijkbaar niet nodig en ik heb er niets over te zeggen. Ik vind dat niet zo tof. Nu heeft hij blijkbaar zijn telefoon uitgezet en dat doet hij vaker als we ruzie hebben, maar ik vind dat zo ongelofelijk kinderachtig. Ik wilde hem bellen om het uit te praten maar het hoeft al niet meer eigenlijk.
Aaargh.
Aaargh.

donderdag 5 april 2018 om 18:51
@Prada, ik hoop dat ze snel een gemakkelijk te genezen oorzaak vinden, verder weet ik niks anders te verzinnen dan weer sterkte wensen...
@Drackie, wat een mooi trots poezebeest is dat! Is-ie net zo aaibaar als-ie eruit ziet?
@Cateautje, dus je had helemaal niet thuis hoeven te blijven voor het pakketje? Naja!
@Drackie, wat een mooi trots poezebeest is dat! Is-ie net zo aaibaar als-ie eruit ziet?
@Cateautje, dus je had helemaal niet thuis hoeven te blijven voor het pakketje? Naja!
donderdag 5 april 2018 om 20:26
Oh dat is gek Prada, linkje dan maar:
https://www.mupload.nl/img/245ym6v7oig2.jpeg
Aviv, zeker aaibaar. Echt een droppie.
https://www.mupload.nl/img/245ym6v7oig2.jpeg
Aviv, zeker aaibaar. Echt een droppie.

donderdag 5 april 2018 om 21:19
vrijdag 6 april 2018 om 12:28
Wat gek Prada. Ligt vast aan dat ziekenhuis.
Ik heb trouwens wel eerder foto’s van poezen laten zien maar van deze weet ik niet hoor.
Heb je de gastroscopie al gehad Prada? Ging het goed? Als je hem nog moet krijgen wens ik je veel succes.
Werk van man dit weekend gaat niet door. Ben ik blij mee (hoewel het natuurlijk jammer is van het geld dat hij zou kunnen verdienen, want het zou ook om volgend weekend gaan en dat gaat ook niet door geloof ik). Voor de weekenden hadden ze al genoeg mensen. Nu gaan we vanavond lekker eten bij de burgertent waar mijn zwager werkt. Verder dit weekend lekker in de zon zitten en zondag schrijfcursus en bezoek van vrienden. Leuk weekend.
Jullie nog plannen voor het weekend?

Heb je de gastroscopie al gehad Prada? Ging het goed? Als je hem nog moet krijgen wens ik je veel succes.
Werk van man dit weekend gaat niet door. Ben ik blij mee (hoewel het natuurlijk jammer is van het geld dat hij zou kunnen verdienen, want het zou ook om volgend weekend gaan en dat gaat ook niet door geloof ik). Voor de weekenden hadden ze al genoeg mensen. Nu gaan we vanavond lekker eten bij de burgertent waar mijn zwager werkt. Verder dit weekend lekker in de zon zitten en zondag schrijfcursus en bezoek van vrienden. Leuk weekend.
Jullie nog plannen voor het weekend?
vrijdag 6 april 2018 om 15:53
Weekend wat wasjes draaien en het balkon aanpakken denk ik. Wij zijn een weekje 'touren' geweest langs plekjes die voor man en mij mooie herinneringen naar boven toveren. We zijn 20 jaar getrouwd en dit weekje was de perfecte manier om dat samen te beleven. En ik ben een ontzettend verwend nest! Elke dag een verrassing, een mooi juweel, een balletvoorstelling een concert, heerlijk uit eten... 't Zal aanpassen worden als ik weer zelf achter de potten sta 
Verdorie Prada wat een toestanden! Hopelijk wordt de crux van dit alles snel gevonden en opgelost!

Verdorie Prada wat een toestanden! Hopelijk wordt de crux van dit alles snel gevonden en opgelost!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 6 april 2018 om 16:57
Vanavond naar fitness en ook nog mijn vakantie-caafjes verzorgen. Voor mijn vakantie hebben mijn cavia's een vakantie-adresje en als wederdienst verzorg ik de cavia's van het vakantieadresje als hun baasje een weekend weg is. En dat is dit weekend.
Hun baasje gaat alleen als het goed weer is om te kamperen, dus dat is alweer een tijdje geleden, ik verheug me erop zijn cavia's weer te zien.
Hun baasje gaat alleen als het goed weer is om te kamperen, dus dat is alweer een tijdje geleden, ik verheug me erop zijn cavia's weer te zien.
vrijdag 6 april 2018 om 17:18
Fijn is dat Aviv: Vaste oppassers voor de beestjes! Onze Coontjes worden verzorgd door de buurmannen als we er niet zijn. Tonnen aandacht krijgen de schatjes want 1 buurman is redelijk alergisch en daarom hebben ze zelf geen dieren. Maar ook hij is dol op de katjes en heeft een weekje last er voor over. Top!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 6 april 2018 om 18:16
Vandaag weer wat onderzoeken gehad. De waardes van de lever en nieren zijn hetzelfde gebleven, niet verslechterd en niet verbeterd. De echo van de lever zag er goed uit. De gastroscopie liet zien dat de 12 vingerige darm vol zit met ontstekingen en zweren, van heel klein tot heel groot. De uitslag van de longfoto moet ik nog horen maar daar verwacht ik geen problemen mee. Wel heb ik sinds twee dagen hele tintelende handen en voeten. Voorlopig volgen ze me nog goed op. Vanmiddag even goed ziek geweest maar ook weer rap hersteld gelukkig. Ik ben hier nog wel even. Gelukkig slaap ik veel.
Reageer straks even op jullie
Reageer straks even op jullie