Wij roepen wederom een eind weg!

zondag 22 april 2018 om 09:37
Prada ik vind de krullen wel grappig, maar als ik netjes wil zijn föhn ik ze er ook wel gemakkelijk weer uit. Mijn dochter heeft een steviger krul in haar haar, maar droomt over steil haar...
Zo zie je maar, het is moeilijk tevreden te zijn met wat je hebt.
@miedo, ik bedoel: ik zou niet voor arts kunnen studeren, ik zou me alles inbeelden dat ik alles heb wat ik moet leren. Dat vind ik knap van artsen, dat ze kunnen afstuderen en zichzelf nog steeds gezond vinden.
Zo zie je maar, het is moeilijk tevreden te zijn met wat je hebt.
@miedo, ik bedoel: ik zou niet voor arts kunnen studeren, ik zou me alles inbeelden dat ik alles heb wat ik moet leren. Dat vind ik knap van artsen, dat ze kunnen afstuderen en zichzelf nog steeds gezond vinden.

zondag 22 april 2018 om 19:08

zondag 22 april 2018 om 19:52
Ik heb geen flauw idee Drackie, ik weet alleen dat het heel vervelend is. Donderdag en vrijdag had ik heel veel energie en heb een hoop gedaan. De laatste twee dagen ben ik ook zo moe en ga wel 2/3 keer per dag een dutje doen en dan slaap ik ook echt. Zonder slaaptabletten wat normaal nooit lukt.
Het zou bij mij iets anders kunnen zijn of net als bij jou door het weer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vindt te horen dat jij het ook hebt. Dat stelt mij een beetje gerust dat het niet weer mis gaat. Al gun ik je het natuurlijk niet.
Het zou bij mij iets anders kunnen zijn of net als bij jou door het weer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vindt te horen dat jij het ook hebt. Dat stelt mij een beetje gerust dat het niet weer mis gaat. Al gun ik je het natuurlijk niet.

dinsdag 24 april 2018 om 11:00
Goedemorgen meiden, hoe gaat het ermee?
Dat mooie weer smaakte naar meer, maar helaas moeten we daar nog een hele tijd op wachten. Maar goed, het leven gaat door.
Vanmiddag eventjes boodschapjes doen en daarna ga ik met een vriendin koffie drinken, even bijpraten en ik denk dat de dag dan alweer bijna voorbij is en de avond begint.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Dat mooie weer smaakte naar meer, maar helaas moeten we daar nog een hele tijd op wachten. Maar goed, het leven gaat door.
Vanmiddag eventjes boodschapjes doen en daarna ga ik met een vriendin koffie drinken, even bijpraten en ik denk dat de dag dan alweer bijna voorbij is en de avond begint.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
dinsdag 24 april 2018 om 12:21
Hier gaat het prima. We hebben alleen wéér lekkage aan de leidingen. Maandag komt er een loodgieter. Ik ben er zo klaar mee hè. 
Ik moet zo eigenlijk nog even naar de Gamma, want de bevestigingsdingetjes van de vitrage in de slaapkamer zijn gebroken toen ik gisteravond iets te hard het raam dicht deed. Ze waren duidelijk al niet zo best meer. Dan worden later vanmiddag nog de boodschappen bezorgd en we gaan vanavond uiteten met mijn schoonouders, daar heb ik wel zin in.
Fijne dag allemaal!

Ik moet zo eigenlijk nog even naar de Gamma, want de bevestigingsdingetjes van de vitrage in de slaapkamer zijn gebroken toen ik gisteravond iets te hard het raam dicht deed. Ze waren duidelijk al niet zo best meer. Dan worden later vanmiddag nog de boodschappen bezorgd en we gaan vanavond uiteten met mijn schoonouders, daar heb ik wel zin in.
Fijne dag allemaal!

dinsdag 24 april 2018 om 12:57
Jakkes Drackie, telkens lekkage, dat zou verboden moeten worden. Ik heb lekkage bij de wasmachine, maar dat kan opgevangen worden met een emmertje, dus ik heb nog geen loodgieter erbij gehaald. Ik vraag me ook af wie ik ervoor moet hebben, het probleem kon ook wel eens bij de wasmachine zelf liggen, te vol met troep waardoor-ie niet goed afpompt.
Verder ben ik aan het werk (natuurlijk zou ik bijna willen zeggen....), tentamens nakijken en college voorbereiden.
Verder ben ik aan het werk (natuurlijk zou ik bijna willen zeggen....), tentamens nakijken en college voorbereiden.

dinsdag 24 april 2018 om 14:29
Ik was op weg naar de yoga maar ik kreeg het niet voor elkaar. Dus maar even zonnebankje gedaan. Daarna boodschappen halen, koffie drinken bij vriendin, een buggy op de kop getikt voor cadeau dochter, even langs de bakker en de drogist en nu thuis even een boterham eten en een dutje doen.
Jullie zien, de vermoeidheid is eruit. Vandaag dan.
Ik vond het ook maar fris Cateau, ik was blij dat ik lange mouwen en een lange broek aan had.
Lekker Drackie. Uit eten is altijd leuk. Veel plezier.
Werk ze Aviv.
Jullie zien, de vermoeidheid is eruit. Vandaag dan.

Ik vond het ook maar fris Cateau, ik was blij dat ik lange mouwen en een lange broek aan had.
Lekker Drackie. Uit eten is altijd leuk. Veel plezier.
Werk ze Aviv.
dinsdag 24 april 2018 om 14:51
Vervelend dat je ook lekkage hebt Aviv. Het is altijd zo zonde van je geld hè, zulke dingen.
Fijn Prada! Het is ook niet zo gek dat je moe was na zolang in het ziekenhuis natuurlijk. Ik ben nog steeds zo moe, ik snap er echt niks van. Ik heb net wel mijn wandelingetje gedaan, maar had ik eigenlijk ook helemaal geen zin in.
We hebben een nieuwe koelkast (tweedehands wel), dus die heb ik ingeruimd. Eigenlijk moet ‘ie nog ingebouwd worden, maar ons kennende gaat dat toch niet vandaag gebeuren, dus ik heb ‘m toch maar ingeruimd. Die andere is echt helemaal op, dus ik ben er blij mee!
Nu ga ik de tv maar aan zetten. De Gamma loopt niet weg, dat kan morgen ook nog wel.
Fijn Prada! Het is ook niet zo gek dat je moe was na zolang in het ziekenhuis natuurlijk. Ik ben nog steeds zo moe, ik snap er echt niks van. Ik heb net wel mijn wandelingetje gedaan, maar had ik eigenlijk ook helemaal geen zin in.
We hebben een nieuwe koelkast (tweedehands wel), dus die heb ik ingeruimd. Eigenlijk moet ‘ie nog ingebouwd worden, maar ons kennende gaat dat toch niet vandaag gebeuren, dus ik heb ‘m toch maar ingeruimd. Die andere is echt helemaal op, dus ik ben er blij mee!
Nu ga ik de tv maar aan zetten. De Gamma loopt niet weg, dat kan morgen ook nog wel.
dinsdag 24 april 2018 om 17:50
Daar is dit topic natuurlijk ook voor bedoeld

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 24 april 2018 om 20:55
Nu even niet werken!
* Leunt lui achterover, moet opeens aan de was denken...
*
Nou vooruit, omdat ik zo lekker naar mijn luisterboek kan luisteren onder het was opvouwen. Ik luister naar Mythos, voorgelezen door Stephen Fry. Die spreekt prachtig Engels, en de verhalen, Griekse mythologie, vind ik mooi. Soms een verrassing, dan komen er opeens verhalen voorbij die ik uit de sprookjes van Grimm of uit de Bijbel ken.
* Leunt lui achterover, moet opeens aan de was denken...

Nou vooruit, omdat ik zo lekker naar mijn luisterboek kan luisteren onder het was opvouwen. Ik luister naar Mythos, voorgelezen door Stephen Fry. Die spreekt prachtig Engels, en de verhalen, Griekse mythologie, vind ik mooi. Soms een verrassing, dan komen er opeens verhalen voorbij die ik uit de sprookjes van Grimm of uit de Bijbel ken.

dinsdag 24 april 2018 om 21:22
Cateau, wat ben je heerlijk vrolijk.
Aviv, ik heb nog steeds het liefst een fysiek boek. Ik heb net een nieuwe schrijfster ontdekt. Nou ja, nieuw voor mij dan. Tess Gerritsen. Ik heb net het dubbelboek "hartslag" en "diagnose besmet" gelezen.
Speelt zich af in en rond een ziekenhuis en verpleeghuis. Huiveringwekkend maar goed en leesbaar geschreven.
Aviv, ik heb nog steeds het liefst een fysiek boek. Ik heb net een nieuwe schrijfster ontdekt. Nou ja, nieuw voor mij dan. Tess Gerritsen. Ik heb net het dubbelboek "hartslag" en "diagnose besmet" gelezen.
Speelt zich af in en rond een ziekenhuis en verpleeghuis. Huiveringwekkend maar goed en leesbaar geschreven.

dinsdag 24 april 2018 om 21:22
Lees daarna de hele Rizzoli en Isles serie maar. Echt een aanrader!prada schreef: ↑24-04-2018 21:22Cateau, wat ben je heerlijk vrolijk.