Wij roepen wederom een eind weg!

dinsdag 24 april 2018 om 22:12
Ik ook!

dinsdag 24 april 2018 om 23:36

woensdag 25 april 2018 om 20:11
Ik heb iets zooo tofs gezien, en ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Het is een musicalkamp, waarbij je een week intensief les krijgt (van de echte profs, o.a. Pia Douwes!). Voor alle niveau’s, dus ook voor beginners zoals ik (ik heb alleen wat zangervaring, maar ik vind musical echt te gek, ik heb tot nu toe alleen de moed niet gehad omdat je voor veel musicalgroepen eerst auditie moet doen).
Een paar problemen, namelijk geld, mijn energie (de lessen zijn, begreep ik, van 9-19 uur dus écht heel intensief, en mijn energie is zeer beperkt), en dat ik dan op vakantie ben. Dus het kan echt niet, maar het lijkt me zo, zo tof. Ik weet zulke dingen dan maar liever helemaal niet, want als het eenmaal in mijn hoofd zit...
Een paar problemen, namelijk geld, mijn energie (de lessen zijn, begreep ik, van 9-19 uur dus écht heel intensief, en mijn energie is zeer beperkt), en dat ik dan op vakantie ben. Dus het kan echt niet, maar het lijkt me zo, zo tof. Ik weet zulke dingen dan maar liever helemaal niet, want als het eenmaal in mijn hoofd zit...

woensdag 25 april 2018 om 23:56
Jammer. Maar goed, ik lees toch liever. Da krijg je veel meer details. Ik heb haar even opgezocht op Wiki. Leuke vrouw en ze is ook echt arts. Vandaar dat het allemaal over zorg en ziekenhuizen gaat. Ik heb er een favoriete schrijfster bij.

donderdag 26 april 2018 om 23:29
Dan kun je voorlopig je hart nog even ophalen. Het leuke bij de hele serie boeken Rizzoli & Isles is dat het prima los van elkaar te lezen is, maar er ook een complete doorlopende verhaallijn in zit.
Er is ook nog een romantische thrillerreeks van haar op de markt, losse boeken die weliswaar thrillers zijn, maar met een meer romantische insteek. Ik vind ze niet geweldig om te lezen, maar ook niet heel slecht. Ze lezen makkelijk weg.

donderdag 26 april 2018 om 23:30
Soms zijn katoenen zakdoeken toch wel fijnaviv_13 schreef: ↑26-04-2018 22:28Grrrrr!!! Een papieren zakdoekje meegewassen, dus alle was schuieren en afkloppen. Wat heb ik daar een hekel aan! Gelukkig was het niet een was die ik vlak voor het naar bed gaan op wilde hangen.
Wat was was voordat was was was?
Voordat was was was, was was schoon.

vrijdag 27 april 2018 om 11:19
Heb ik weer, sta ik kaas te snijden, snij ik een deel van de top van mijn duim eraf.
Heb de huiartsenpost gebeld en ik mag om 12 uur langskomen, beetje laat want ik bloed als een rund.
Ik zit nog in mijn huiskleren en weet niet hoe ik me moet verzorgen, douchen gaat niet en ik kan me ook niet aankleden zonder dat het een bloederige troep wordt.
Ik moet zo op de brommer, dat wordt wat.
pfffff, gedoe weer.
Heb de huiartsenpost gebeld en ik mag om 12 uur langskomen, beetje laat want ik bloed als een rund.
Ik zit nog in mijn huiskleren en weet niet hoe ik me moet verzorgen, douchen gaat niet en ik kan me ook niet aankleden zonder dat het een bloederige troep wordt.
Ik moet zo op de brommer, dat wordt wat.
pfffff, gedoe weer.

vrijdag 27 april 2018 om 13:21
O Cateautje, ik hoop dat ze je goed hebben kunnen oplappen!
Ik ben vanmorgen met man en dochter bij de Makro geweest waarmijn dochter haar bijbaan heeft. Mijn dochter had een medewerkers kortingsbon gekregen. Ons servies is aan vervanging toe, overal zijn stukjes af. Dus hebben we een nieuw servies gekocht. We hadden fel gekleurde broden, nu hebben we gekozen voor wit.
Ik ben vanmorgen met man en dochter bij de Makro geweest waarmijn dochter haar bijbaan heeft. Mijn dochter had een medewerkers kortingsbon gekregen. Ons servies is aan vervanging toe, overal zijn stukjes af. Dus hebben we een nieuw servies gekocht. We hadden fel gekleurde broden, nu hebben we gekozen voor wit.

vrijdag 27 april 2018 om 14:39
Ben naar het ziekenhuis geweest, daar hebben ze twee keer een drukverband aangelegd dat niet werkte, toen moest ik een half uur in die ongezellige wachtkamer zitten om te kijken of er een derde aangelegd moest worden, maar die twee tutjes zaten zo te kutten dat ik weg ben gegaan.
Ik ben naar het Kruidvat gegaan en heb de nodige spullen gekocht en zelf een drukverband aangelegd en die werkt dus wel.
Met een beetje eigenwijsheid, eigengereidheid en creativiteit kom je een heel eind.
Er is me wel gezegd dat het een aardige tijd kan duren eer het geheeld is. Nou, dat moet dan maar.
Alles is weer goed met mij.
Ik ben naar het Kruidvat gegaan en heb de nodige spullen gekocht en zelf een drukverband aangelegd en die werkt dus wel.
Met een beetje eigenwijsheid, eigengereidheid en creativiteit kom je een heel eind.
Er is me wel gezegd dat het een aardige tijd kan duren eer het geheeld is. Nou, dat moet dan maar.
Alles is weer goed met mij.

vrijdag 27 april 2018 om 15:20
Ohh Cateau, je bent de derde al deze maand die ik lees dat ze zich bezeerd hebben met de kaasschaaf. Fijn dat je eigen drukverband in ieder geval goed zit.
Ik was niet van plan deze week te gaan sporten omdat het niet ging. Om toch wat beweging te krijgen bedacht ik dat ik mijn rondje boodschappen e.d. wel op de fiets kon doen. Ben om 10.30 vertrokken en net pas thuis. Dus beweging genoeg zou ik zo zeggen.
Fijne koningsdag allemaal.
Ik was niet van plan deze week te gaan sporten omdat het niet ging. Om toch wat beweging te krijgen bedacht ik dat ik mijn rondje boodschappen e.d. wel op de fiets kon doen. Ben om 10.30 vertrokken en net pas thuis. Dus beweging genoeg zou ik zo zeggen.
Fijne koningsdag allemaal.

vrijdag 27 april 2018 om 21:56
Nou, dat hakte er dieper in dan verwacht. Ik heb het de hele dag zo vreselijk koud gehad dat ik om 7 uur de verwarming heb aangezet. Het was 21 graden en toch zat ik te bibberen. Heb de verwarming op 23 graden gezet en langzamerhand kwam ik een beetje bij. Mijn lichaam heeft op dit ongevalletje sterk gereageerd.
vrijdag 27 april 2018 om 23:49
Wat vervelend Cateau! Beterschap met je vinger!
Mijn wandelingetjes lijken zijn vruchten af te gaan werpen. Ik heb vandaag zes kilometer gelopen over de vrijmarkt en dat voelde ik wel, maar het was ook niet meer dan dat. Het ging echt goed. Van de week ook al een keer zeven kilometer op een dag, en het is wel vermoeiend, maar niet meer ‘ik kan de rest van de dag niks meer en ik moet dagen bijkomen’.
Man viel het ook op dat het zo goed ging vandaag. Ik ga het heel langzaam proberen wat op te bouwen.
Mijn wandelingetjes lijken zijn vruchten af te gaan werpen. Ik heb vandaag zes kilometer gelopen over de vrijmarkt en dat voelde ik wel, maar het was ook niet meer dan dat. Het ging echt goed. Van de week ook al een keer zeven kilometer op een dag, en het is wel vermoeiend, maar niet meer ‘ik kan de rest van de dag niks meer en ik moet dagen bijkomen’.

zaterdag 28 april 2018 om 13:40
Hallo allen<
Ja, het gaat wel weer hoor Aviv. De wond is schoon en droog, dus een drukverband hoeft niet meer en ik voel me weer gewoon, geen rare kou ofzo en ik heb lekker geslapen, dus het zit wel goed.
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan gister? Nog mooie schatten gevonden op kleedjes?
Ja, het gaat wel weer hoor Aviv. De wond is schoon en droog, dus een drukverband hoeft niet meer en ik voel me weer gewoon, geen rare kou ofzo en ik heb lekker geslapen, dus het zit wel goed.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan gister? Nog mooie schatten gevonden op kleedjes?