Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
twilight84 schreef:
24-04-2018 22:12
Tess is zoooo goed! Ik houd van al haar boeken!
Ik ook!
Ik lees ook graag van papier of een ebook, alleen kan je dan niet ondertussen de was opvouwen, de wc schrobben, het caviahok uitmesten of de keuken schoonmaken. Dat vind ik zoveel plezieriger met een goed boek op mijn oren!
Ohh jullie kennen haar allemaal al. Ik heb dit boek al heel lang maar ik nam er nooit de tijd voor. En had nog veel andere lectuur.
Dank voor de tips dames, dat wordt genieten.
prada schreef:
24-04-2018 23:35
Ohh jullie kennen haar allemaal al. Ik heb dit boek al heel lang maar ik nam er nooit de tijd voor. En had nog veel andere lectuur.
Dank voor de tips dames, dat wordt genieten.
En de tv-serie ook haha.
Overigens ook wel een aanrader hoor.
Welterusten allen! Sweet dreams! :sheep:
Trusten Cateau en andere Roepers.
Lise, ik zal eens kijken of ik die kan vinden op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets zooo tofs gezien, en ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Het is een musicalkamp, waarbij je een week intensief les krijgt (van de echte profs, o.a. Pia Douwes!). Voor alle niveau’s, dus ook voor beginners zoals ik (ik heb alleen wat zangervaring, maar ik vind musical echt te gek, ik heb tot nu toe alleen de moed niet gehad omdat je voor veel musicalgroepen eerst auditie moet doen).

Een paar problemen, namelijk geld, mijn energie (de lessen zijn, begreep ik, van 9-19 uur dus écht heel intensief, en mijn energie is zeer beperkt), en dat ik dan op vakantie ben. Dus het kan echt niet, maar het lijkt me zo, zo tof. Ik weet zulke dingen dan maar liever helemaal niet, want als het eenmaal in mijn hoofd zit...
prada schreef:
25-04-2018 01:07
Trusten Cateau en andere Roepers.
Lise, ik zal eens kijken of ik die kan vinden op Netflix.
Die staat niet op Netflix
lise1985 schreef:
25-04-2018 22:08
Die staat niet op Netflix
Jammer. Maar goed, ik lees toch liever. Da krijg je veel meer details. Ik heb haar even opgezocht op Wiki. Leuke vrouw en ze is ook echt arts. Vandaar dat het allemaal over zorg en ziekenhuizen gaat. Ik heb er een favoriete schrijfster bij.
Grrrrr!!! Een papieren zakdoekje meegewassen, dus alle was schuieren en afkloppen. Wat heb ik daar een hekel aan! Gelukkig was het niet een was die ik vlak voor het naar bed gaan op wilde hangen.

Wat was was voordat was was was?
Voordat was was was, was was schoon.
prada schreef:
25-04-2018 23:56
Jammer. Maar goed, ik lees toch liever. Da krijg je veel meer details. Ik heb haar even opgezocht op Wiki. Leuke vrouw en ze is ook echt arts. Vandaar dat het allemaal over zorg en ziekenhuizen gaat. Ik heb er een favoriete schrijfster bij.
Dan kun je voorlopig je hart nog even ophalen. Het leuke bij de hele serie boeken Rizzoli & Isles is dat het prima los van elkaar te lezen is, maar er ook een complete doorlopende verhaallijn in zit.

Er is ook nog een romantische thrillerreeks van haar op de markt, losse boeken die weliswaar thrillers zijn, maar met een meer romantische insteek. Ik vind ze niet geweldig om te lezen, maar ook niet heel slecht. Ze lezen makkelijk weg.
aviv_13 schreef:
26-04-2018 22:28
Grrrrr!!! Een papieren zakdoekje meegewassen, dus alle was schuieren en afkloppen. Wat heb ik daar een hekel aan! Gelukkig was het niet een was die ik vlak voor het naar bed gaan op wilde hangen.

Wat was was voordat was was was?
Voordat was was was, was was schoon.
Soms zijn katoenen zakdoeken toch wel fijn ;-))
Heb ik weer, sta ik kaas te snijden, snij ik een deel van de top van mijn duim eraf.
Heb de huiartsenpost gebeld en ik mag om 12 uur langskomen, beetje laat want ik bloed als een rund.
Ik zit nog in mijn huiskleren en weet niet hoe ik me moet verzorgen, douchen gaat niet en ik kan me ook niet aankleden zonder dat het een bloederige troep wordt.
Ik moet zo op de brommer, dat wordt wat.
pfffff, gedoe weer.
O Cateautje, ik hoop dat ze je goed hebben kunnen oplappen!

Ik ben vanmorgen met man en dochter bij de Makro geweest waarmijn dochter haar bijbaan heeft. Mijn dochter had een medewerkers kortingsbon gekregen. Ons servies is aan vervanging toe, overal zijn stukjes af. Dus hebben we een nieuw servies gekocht. We hadden fel gekleurde broden, nu hebben we gekozen voor wit.
Och Cateautje! Ik hoop dat het meevalt!!

Ik ga zo lekker het dorp in, biertjes drinken met vriendjes en vriendinnetjes!
Fijne dag allen!
Ben naar het ziekenhuis geweest, daar hebben ze twee keer een drukverband aangelegd dat niet werkte, toen moest ik een half uur in die ongezellige wachtkamer zitten om te kijken of er een derde aangelegd moest worden, maar die twee tutjes zaten zo te kutten dat ik weg ben gegaan.
Ik ben naar het Kruidvat gegaan en heb de nodige spullen gekocht en zelf een drukverband aangelegd en die werkt dus wel.
Met een beetje eigenwijsheid, eigengereidheid en creativiteit kom je een heel eind.

Er is me wel gezegd dat het een aardige tijd kan duren eer het geheeld is. Nou, dat moet dan maar.

Alles is weer goed met mij. :)
Ohh Cateau, je bent de derde al deze maand die ik lees dat ze zich bezeerd hebben met de kaasschaaf. Fijn dat je eigen drukverband in ieder geval goed zit.

Ik was niet van plan deze week te gaan sporten omdat het niet ging. Om toch wat beweging te krijgen bedacht ik dat ik mijn rondje boodschappen e.d. wel op de fiets kon doen. Ben om 10.30 vertrokken en net pas thuis. Dus beweging genoeg zou ik zo zeggen.

Fijne koningsdag allemaal.
Twilight, veel plezier.

Lise, boeken met een romantische insteek liggen me niet zo maar ik ga die andere boeken zeker lezen.

Leuk Aviv, je eigen verwennen met een nieuw servies. En dan ook nog met korting. Ik kan daar zo van genieten.
In mijn omgeving ook 2 kaasschaafongelukken! Zelf ben ik er ook onhandig mee dus koop ik plakjes kaas of snij blokjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja, ik denk dat ik ook maar overstap op gesneden kaas, lijkt me een beter plan.

Het is eigenlijk gekomen omdat ik altijd jong belegen in huis heb, maar deze keer oude kaas en dat is veel harder, dus veel meer kracht zetten, dus zit een ongeluk in een klein hoekje.
Nou, dat hakte er dieper in dan verwacht. Ik heb het de hele dag zo vreselijk koud gehad dat ik om 7 uur de verwarming heb aangezet. Het was 21 graden en toch zat ik te bibberen. Heb de verwarming op 23 graden gezet en langzamerhand kwam ik een beetje bij. Mijn lichaam heeft op dit ongevalletje sterk gereageerd.
Wat vervelend Cateau! Beterschap met je vinger!

Mijn wandelingetjes lijken zijn vruchten af te gaan werpen. Ik heb vandaag zes kilometer gelopen over de vrijmarkt en dat voelde ik wel, maar het was ook niet meer dan dat. Het ging echt goed. Van de week ook al een keer zeven kilometer op een dag, en het is wel vermoeiend, maar niet meer ‘ik kan de rest van de dag niks meer en ik moet dagen bijkomen’. :D Man viel het ook op dat het zo goed ging vandaag. Ik ga het heel langzaam proberen wat op te bouwen.
He bah Cateau. Hopelijk lig je nu pijnvrij lekker onder de warme dekens te slapen. :zzz:
Cateautje, hoe gaat het er nu mee?
Hallo allen<

Ja, het gaat wel weer hoor Aviv. De wond is schoon en droog, dus een drukverband hoeft niet meer en ik voel me weer gewoon, geen rare kou ofzo en ik heb lekker geslapen, dus het zit wel goed. :)

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan gister? Nog mooie schatten gevonden op kleedjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven