Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Lekker Drackie. :kwijl:
Wat ben ik toch achterlijk vroeg wakker tegenwoordig. 6.30 stond ik al onder de douche.
Nu koffie en dan ga ik plantjes halen bij het tuincentrum om mijn balkon op te fleuren.
Goedemorgen trouwens lieve Roepers.
Zoooo, ik ben net op tijd thuis. De regen komt hier met bakken naar beneden.
De wolken blijven hier nog op afstand, maar volgens de Buienradar komen ze later wel over. Ik kan dus lekker in de tuin werken. Mijn paadje in de voortuin begon overwoekerd te raken, dus flink gesnoeid. Toen lag het hele pad vol met takken en mijn rug begon te protesten tegen het telkens bukken. Ik heb mijn zoon gevraagd de takken op te rapen en in de gft container te gooien. Hij kwam met een slimme oplossing. We hebben nog een vrij kleine hark staan, en door de takken op te harken kan je ze oprapen en in de bak gooien! Werkt als een zonnetje!

Nu zit ik lekker in de tuin naar grazende cavia's te kijken. En me stiekem te ergeren aan de muzieksmaak van buren een paar huizen verderop, carnaval - hosmuziek.
Ik zit gevangen op mijn stoel met een slapende tijger op schoot. Ik moest net niezen en toen begon hij te protesteren, mieuw,meiw, meh. Dit is vast het begin van veel meer praatjes.
Lekker Aviv, Hier hebben we echt de hele middag de ene wolkbreuk na de andere gehad en het heeft nog nooit zo lang geonweerd als vanmiddag, Het is wel lekker opgefrist.

Ik ben leuk geslaagd in het tuincentrum, Ik heb twee klimoppen gekocht (passieflora) en die wil ik over de stijlen van mijn balkon laten groeien, Ik heb aan de voorkant een Frans balkon met diagonale spijlen dus dat wordt wel leuk,
Daarnaast nog wat eenjarige voor in de bloembak die aan de reling hangt en ik maak het af met 2 mozaieklichtjes die ik in de aarde steek en die op zonne-energie werken,
Maar dat is voor morgen als de hulp komt want ik ben best benauwd en zij heeft groenere vingers dan mij,

Cateau, je hebt je wel wat op je hals gehaald met je kattin. Je bent nu alleen nog maar dienstbode. Maar ik ben wel blij dat Balin en jij het zo goed kunnen vinden samen. :cat:
En Cateautje, is de kat al van je schoot? Nouja, hij krijgt vanzelf honger en dan moet je weer voor hem lopen! :lol:
Klinkt goed Prada!
Ja Lise en ik had nog een kadobon dus 6 plantjes, 2 stuks klimop, een snoeischaar en een zak hydrokorrels voor 11.00 euro. Dat is nog eens leuk.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge zou je van warm weer meer trek krijgen?
Balin had net ruzie met een weerspiegeling in de televisie. Blazen, heel langzaam in de aanval en geen oor voor mijn kalmerende stem. Nou, één ding is wel duidelijk, hij zit niet te wachten op een huisgenootje en dat is dan weer het goede aan dit avontuur, het is maar dat ik het weet.
Vanmorgen m'n brommer weggebracht voor een grote beurt, kom ik thuis liggen mijn sleutels nog in het mandje, moest ik weer helemaal terug en wat blijkt, stap ik in de tram, is mijn kaart verlopen en moest ik een los kaartje kopen. Wat een geld, daar kan je zowat een taxi voor nemen, dus toen mijn brommer klaar was ben ik maar gaan lopen, dan doe ik ook eens wat. Het was wel een rotend en met die hitten geen pretje, maar ik had geen zin in 7 euro kosten voor twee kleine ritjes. Met geld smijten is mij niet vreemd, maar hier ben ik dan weer te gierig voor.

Heb net wel lekker een ijsje gegeten, een verraad aan mijn dieet, maar oh zo lekker, heb ervan genoten.

Wat houdt jullie zo bezig op deze prachtige dag?
Wat doe ik mijn werk sloom vandaag, ik denk dat het meer dan 30 graden is in mijn werkkamer.
En dan moet het nog zomer worden!
Nou, beter dat je het maar weet Cateau.
Ik zat al om 8.15 op de fiets naar de mutaliteit want ik had nogal een gepeperde rekening van het ziekenhuis gekregen. Gelukkig blijkt dat ik dat krijg terugbetaald.
Ze zijn in de overige drie appartementen bezig een nieuwe ketel te hangen (de mijne is vorig jaar vervangen dus bij mij hoeven ze niet te zijn) en heb de mannen voorzien van een sixpack koude limonade voor in de koelbox.
Daarna samen met de hulp de plantjes in de potten en bak gezet en nog wat dingen in en om het huis gedaan. Jeetje, ik lijk wel een wervelwind zoveel energie de laatste dagen.

Morgen om 9.00 uur bij de dokter zijn om bloed te laten trekken. Nou, als het is zoals ik me voel dan zit het wel goed. Daarna door naar de yoga en dochter.
Hmm had een beetje lage bloeddruk. 90/70. Verder weet ik natuurlijk nog niets. Ook hier heeft de privacywetgeving toegeslagen. Normaal kon ik een kopie van de labuitslagen naar mijn huis laten sturen door het lab maar dat mag volgens de nieuwe wetgeving niet meer.
Ik mag wel aan de balie een kopie komen halen.
Ik kijk met groot verlangen naar de lucht, die langzamerhand dichtslibt met wolken, maar ze zijn allemaal netjes wit en dat voorspeld geen verfrissend onweersbuitje en dat wil ik zo graag, met harde koude windstoten en dan lekker het benauwde huis doortochten en als dat is gebeurd een heerlijk verfrissende douche en dan met adem en genoeg zuurstof aan de avond beginnen.
Is dat nou echt teveel gevraagd?
Hier rommelt het behoorlijk. Het voelt als augustus in mei.
We hebben maar één knalletje gehad, maar anderzijds komt het hier met bizarre bakken uit de hemel.
Balin is helemaal van slag.
Het HOOST nu hier en ach, mijn dochter moet nu buiten werken, hopelijk kan ze schuilen!
Toch even de deur open om te luchten...
Alle reacties Link kopieren
Hier begint het te waaien. Ben benieuwd wat we krijgen aan slecht weer!

Ahhhh donderdagmiddag heb ik de punctie voor ivf. Retespannend ik ben heel benieuwd! Jullie mogen bijna beginnen met duimen.
Ik begin alvast met duimen twilight84 je hebt het hard nodig en dan vergeet ik het niet!
Ik duim ook alvast Twilight. Veel succes...
Ik duim niet Twilight, het lijkt je niet bepaald te helpen, dus laat ik het aan het lot over of je een kindje mag krijgen, want afdwingen kan je die dingen toch niet.
Ik wens je heel veel geluk en succes toe.
Wat een raar weer hier, zware regen, hagel, onweer, maar... de zon schijnt ook door de wolken heen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven