Wij roepen wederom een eind weg!
maandag 21 mei 2018 om 14:01

maandag 21 mei 2018 om 14:37
Schaam je diep!!!

Is wel een goeie, bepoesd, die onthou ik.

maandag 21 mei 2018 om 16:36
Die ga ik invoeren!

maandag 21 mei 2018 om 23:20
Wat een beschaafd meisje is mijn Brigid toch.
Ze heeft een bak vol brokjes en ze eet in de loop van de dag voldoende om zich voldaan te voelen, maar blijft niet vreten omdat het nu eenmaal kan.
Ze ligt nu lekker languit op de bank, met het smoeltje naar mij gekeerd zodat ze me kan zien als ze haar oogjes open doet.
Ze rent en vliegt tussen het slapen en eten door en als ze rent en vliegt, dan komt ze onderweg ook nog eventjes een paar kopjes geven.
Ik voel me geliefd en dat voelt fijn.

Ze ligt nu lekker languit op de bank, met het smoeltje naar mij gekeerd zodat ze me kan zien als ze haar oogjes open doet.
Ze rent en vliegt tussen het slapen en eten door en als ze rent en vliegt, dan komt ze onderweg ook nog eventjes een paar kopjes geven.
Ik voel me geliefd en dat voelt fijn.

woensdag 23 mei 2018 om 10:37
Heb ik weer. Eigen schuld natuurlijk, ik ben gewoon veel te goed van vertrouwen. Alles bij elkaar vind ik het niet zoo erg, maar ik had het wel fijn gevonden als ik eerlijk zaken had kunnen doen, dan had ik een keuze gehad.
Nou ja, ik ben ondanks dat overdrachtelijke kleinigheidje best wel gelukkig met het feit dat hij in mijn leven is gekomen, het is een schat en ik zou hem niet meer kunnen missen.
Brigid is dus Bridge, een gozer en dan te bedenken dat ik geen mannen meer in huis wilde en ik geen slaaf wil zijn van mijn zorgdrang. Lachen met mij.
Nou ja, ik ben ondanks dat overdrachtelijke kleinigheidje best wel gelukkig met het feit dat hij in mijn leven is gekomen, het is een schat en ik zou hem niet meer kunnen missen.
Brigid is dus Bridge, een gozer en dan te bedenken dat ik geen mannen meer in huis wilde en ik geen slaaf wil zijn van mijn zorgdrang. Lachen met mij.

woensdag 23 mei 2018 om 12:14
Cateautje schreef: ↑23-05-2018 10:37Heb ik weer. Eigen schuld natuurlijk, ik ben gewoon veel te goed van vertrouwen. Alles bij elkaar vind ik het niet zoo erg, maar ik had het wel fijn gevonden als ik eerlijk zaken had kunnen doen, dan had ik een keuze gehad.
Brigid is dus Bridge, een gozer en dan te bedenken dat ik geen mannen meer in huis wilde en ik geen slaaf wil zijn van mijn zorgdrang. Lachen met mij.![]()

donderdag 24 mei 2018 om 18:33
Iedereen hier nog aanwezig of zijn er hier veel die anoniem zijn gegaan?
Hoe is het met jullie en Cateau, hoe is het met Bridge? Haha achteraf zat ik te denken, een rooie is meestal een kater dus we hadden het kunnen weten.
Vandaag heerlijk op de kleindochter gepast, zalig
Daarna een dutje gedaan en zometeen eten maken. Ik heb krieltjes, wokgroenten en een biefstukje. Wat eten jullie?
Hoe is het met jullie en Cateau, hoe is het met Bridge? Haha achteraf zat ik te denken, een rooie is meestal een kater dus we hadden het kunnen weten.
Vandaag heerlijk op de kleindochter gepast, zalig

Daarna een dutje gedaan en zometeen eten maken. Ik heb krieltjes, wokgroenten en een biefstukje. Wat eten jullie?
donderdag 24 mei 2018 om 18:39
donderdag 24 mei 2018 om 19:12

donderdag 24 mei 2018 om 19:41
Ik ben er nog steeds hoor, ben veel te gehecht aan cateautje.prada schreef: ↑24-05-2018 18:33Iedereen hier nog aanwezig of zijn er hier veel die anoniem zijn gegaan?
Vandaag heerlijk op de kleindochter gepast, zalig![]()
Ik heb Brigid hernoemd, de naam is nu Balin, de machtige krijger.
Leuk hoor, op zo'n kleintje passen, zeker als het aan het einde van de dag weer terug naar de ouders kan. Wel de lusten en niet de lasten, is perfect.
Oudblond, succes morgen met de keuken.

donderdag 24 mei 2018 om 23:22
Ik heb elke dag een rustige dag. Ik doe dit mezelf aan, dat is nog het erge eigenlijk. Iets met eigen grenzen en zo.
Therapeut zei laatst al dat ze de meeste mensen moet aansporen om in beweging te komen, maar dat ze mij juist moet afremmen.

donderdag 24 mei 2018 om 23:27
Oh dat is wel herkenbaar. Ik ga ook altijd maar door en door. En dan ben ik soms de andere dag ook echt zo moe.
Tijdig op de rem trappen lieve Lise.
Ik heb daar een geheugensteuntje voor.
Moet ik dit nu doen?
MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik dit NU doen?
Maar ik kan me er ook maar moeilijk aan houden hoor. Ik kan niet rustig zitten als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden.
Tijdig op de rem trappen lieve Lise.
Ik heb daar een geheugensteuntje voor.
Moet ik dit nu doen?
MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik dit NU doen?
Maar ik kan me er ook maar moeilijk aan houden hoor. Ik kan niet rustig zitten als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden.

donderdag 24 mei 2018 om 23:30