Wij roepen wederom een eind weg!

woensdag 14 februari 2018 om 13:05
Ik kreeg een kusjes-emoticon van mijn man voor Valentijn terwijl ik halverwege een treinreis lang op een overstap-trein stond te wachten die niet reed, dus dat was precies wat ik op dat moment nodig had.
De trein reed dus inderdaad niet verder, gelukkig reed de trein naar huis wel, dus ben ik daar maar weer ingestapt. Helaas voor de vergadering waar ik naar toe moest, maar een andere keer beter...
De trein reed dus inderdaad niet verder, gelukkig reed de trein naar huis wel, dus ben ik daar maar weer ingestapt. Helaas voor de vergadering waar ik naar toe moest, maar een andere keer beter...

woensdag 14 februari 2018 om 15:27
Happy Valentine lieve Roepers
Cadeau-dochter achtergelaten in het ziekenhuis. Haha moest lachen, ze gaan haar wijsheidstanden eruit snijden en toch had ze zich helemaal opgemaakt. Muts.
Daarna naar huis waar cadeau-kleindochter nu heerlijk ligt te slapen naast me.
(nadat ze eerst een uur gekrijsd heeft als ze ook maar mijn gezicht zag. Ze zijn 2 weken naar Italie geweest dus ze zal me niet meer herkennen of ze zit in een fase van eenkennigheid) En nee, zo lelijk ben ik niet.

Cadeau-dochter achtergelaten in het ziekenhuis. Haha moest lachen, ze gaan haar wijsheidstanden eruit snijden en toch had ze zich helemaal opgemaakt. Muts.
Daarna naar huis waar cadeau-kleindochter nu heerlijk ligt te slapen naast me.

(nadat ze eerst een uur gekrijsd heeft als ze ook maar mijn gezicht zag. Ze zijn 2 weken naar Italie geweest dus ze zal me niet meer herkennen of ze zit in een fase van eenkennigheid) En nee, zo lelijk ben ik niet.

woensdag 14 februari 2018 om 23:17
Beetje rare dag vandaag, heel veel gedaan en er zo hyper van dat ik nog lang niet naar bed wil.
Wat wel lastig is, want morgen is het ook een drukke dag, waarop ik graag goed uitgeslapen wil zijn.
Ik zal blij zijn als ik vrijdag even rustig kan voorbereiden op de komende week. Hopelijk kak ik dan niet in omdat ik moe ben van de afgelopen week!
Verder ook nog een compliment gehad op mijn werk, waar ik trots op ben.
En ook vandaag nog één van mijn cavia's gered van geëlektrocuteerd worden. Ik dacht dat de kabel van de verlichting in het hok goed weggewerkt was, maar eentje had er toch aan geknabbeld en nu lag het koper bloot! Gauw de verlichting uit het hok gesloopt.
Wat wel lastig is, want morgen is het ook een drukke dag, waarop ik graag goed uitgeslapen wil zijn.
Ik zal blij zijn als ik vrijdag even rustig kan voorbereiden op de komende week. Hopelijk kak ik dan niet in omdat ik moe ben van de afgelopen week!
Verder ook nog een compliment gehad op mijn werk, waar ik trots op ben.
En ook vandaag nog één van mijn cavia's gered van geëlektrocuteerd worden. Ik dacht dat de kabel van de verlichting in het hok goed weggewerkt was, maar eentje had er toch aan geknabbeld en nu lag het koper bloot! Gauw de verlichting uit het hok gesloopt.

donderdag 15 februari 2018 om 20:30
Zo, eten voor manlief staat in de oven (hij is laat thuis vandaag). Mac and cheese, is hij gek op. Zou ik eigenlijk gisteren maken maar toen werd het dus die focaccia. Vanaf morgen begin ik met Weight Watchers, spannend! Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt. Vanaf dan ga ik ook niet meer apart koken voor man, scheelt een hoop gedoe.
Wel gelijk een uitdaging morgen: taart bakken voor de bruiloft zaterdag... Maar dat komt vast wel goed, ik mag de taart toch nog niet opeten.

donderdag 15 februari 2018 om 22:26
Vandaag veldsla gegeten, een hele grote berg. Ik voelde me net een konijn ondanks de dressing en alle bij elkaar ben ik na het eten van die grote berg nog steeds leeg. Het is volgens mij echt de bedoeling dat je een boodschappentas vol van dat spul eet eer je een beetje voldaan bent.
Ik heb er wel een kippepoot achteraan gegeten, maar dat is ook licht verteerbaar, dus ik denk dat ik vannacht naar de keuken dwaal, voor een boterham met kaas.
Ik heb er wel een kippepoot achteraan gegeten, maar dat is ook licht verteerbaar, dus ik denk dat ik vannacht naar de keuken dwaal, voor een boterham met kaas.

vrijdag 16 februari 2018 om 16:22
Hey Prada! Nee ik ben niet meer uit bed geweest, daar was ik niet bewust genoeg helaas, want ik heb door die lege maag wel heel licht geslapen, maar dat heb ik vanmorgen weer goed gemaakt door een paar dikbelegde boterhammen naar binnen te werken en na het vertrek van de hulp mijn ogen weer te sluiten. Lekker uitgeslapen. 
Jij hebt fijne rondjes.

Jij hebt fijne rondjes.

zaterdag 17 februari 2018 om 12:42
Is dit net als gelijk lopen met de menstruatie als je langere tijd met elkaar omgaat? Dat de pijntjes ook gelijk op gaan.
Ik heb gelukkig andere slaapmedictie gehad zodat ik ook op de andere zij kan liggen, dat scheelt wel. De dokter had het erover dat het een slijmbeursontsteking kan zijn, ik kijk het even aan. Ik moet wel zeggen dat er ook helemaal geen vet meer op de heupen zit. Als het zo blijft ga ik van het voorjaar toch eens op zoek naar een ander matras.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier ga ik alleen maar hangen, medicatie gekregen voor vastzittend slijm en daar ben ik zoooo moe van. Gelukkig geen verplichtingen dus dat scheelt.
Fijne zaterdag Roepers.
Ik heb gelukkig andere slaapmedictie gehad zodat ik ook op de andere zij kan liggen, dat scheelt wel. De dokter had het erover dat het een slijmbeursontsteking kan zijn, ik kijk het even aan. Ik moet wel zeggen dat er ook helemaal geen vet meer op de heupen zit. Als het zo blijft ga ik van het voorjaar toch eens op zoek naar een ander matras.
Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier ga ik alleen maar hangen, medicatie gekregen voor vastzittend slijm en daar ben ik zoooo moe van. Gelukkig geen verplichtingen dus dat scheelt.
Fijne zaterdag Roepers.

zaterdag 17 februari 2018 om 14:04
Klinkt niet fijn Prada.
Ik had ook een slechte nacht. Begin van de nacht voortdurend rare dromen waar ik dan wakker uit schrok en toen man rond half drie thuis kwam werd ik weer wakker terwijl ik daar normaliter gewoon doorheen slaap. Hij zat vol adrenaline van het werk en was blij dat ik wakker was. Begon een heel verhaal... en toen werd ik toch een partij chagrijnig: 'Ik wil slapen! vertel me dat morgen maar als ik UITgeslapen ben'. Niet zo best van me, maar ik echt niet tegen slaaptekort.
Ik had ook een slechte nacht. Begin van de nacht voortdurend rare dromen waar ik dan wakker uit schrok en toen man rond half drie thuis kwam werd ik weer wakker terwijl ik daar normaliter gewoon doorheen slaap. Hij zat vol adrenaline van het werk en was blij dat ik wakker was. Begon een heel verhaal... en toen werd ik toch een partij chagrijnig: 'Ik wil slapen! vertel me dat morgen maar als ik UITgeslapen ben'. Niet zo best van me, maar ik echt niet tegen slaaptekort.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 17 februari 2018 om 14:48
Slaaptekort, dat begon gisterenavond ook aan mij te knagen, maar dat heb ik helemaal mezelf aangedaan. Gisterenavond vroeg naar bed, maar vanmorgen nogal stijf bij het wakker worden. Gelukkig hielp het huishouden doen om weer wat soepeler te worden.
Het is nu heerlijk weer, nog een tikkeltje koud, maar een heerlijk zonnetje. Ik heb al aardig wat mensen ijsjes zien eten!
Het is nu heerlijk weer, nog een tikkeltje koud, maar een heerlijk zonnetje. Ik heb al aardig wat mensen ijsjes zien eten!
zaterdag 17 februari 2018 om 17:15
Beterschap Prada!
Hopelijk kunnen degenen met slaaptekort dit weekend een beetje uitrusten.
Ik was vanmiddag op een bruiloft. Ik ben net weer thuis en heb mijn jurk verruild voor een huispak. Ik had vanavond eigenlijk nog een feestje in het popcentrum, maar ik heb zooo geen zin, dus ik blijf lekker thuis.
Fijn weekend!
Hopelijk kunnen degenen met slaaptekort dit weekend een beetje uitrusten.
Ik was vanmiddag op een bruiloft. Ik ben net weer thuis en heb mijn jurk verruild voor een huispak. Ik had vanavond eigenlijk nog een feestje in het popcentrum, maar ik heb zooo geen zin, dus ik blijf lekker thuis.
Fijn weekend!