Wij roepen wederom een eind weg!

dinsdag 20 februari 2018 om 21:35
Ik heb 'te oude' spruitjes met de rest van de 'vergeten koelkastgroenten' in een soep gemikt. Spekjes gebakken, stokbroodje geroosterd en een beetje room erdoor. Was HEERLIJK!Viva-Account schreef: ↑20-02-2018 21:11Vanavond zelf minetronesoep ineen geknusteld. Heeeeeel benieuwd of dat morgen zal smaken![]()
Vergeet niet om goede kaas in je soepje te raspen morgen. Zo lekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 20 februari 2018 om 21:36
Zoek je skipak maar op want we krijgen jammer genoeg winter. Help me hopen dat het 'droge' winter wordt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 21 februari 2018 om 18:22

woensdag 21 februari 2018 om 20:02
Ik vind de kou heerlijk als de zon schijnt en het niet zo glad zodat je wel kan fietsen.
Maar ik vind het weer meestal prima, het wordt altijd weer anders.
Alleen dagen achter elkaar grijs (zonder regen!) vind ik vreselijk, daar word ik zo lamlendig van. - net als heel veel andere mensen.
Fijne avond!
Maar ik vind het weer meestal prima, het wordt altijd weer anders.
Alleen dagen achter elkaar grijs (zonder regen!) vind ik vreselijk, daar word ik zo lamlendig van. - net als heel veel andere mensen.
Fijne avond!
woensdag 21 februari 2018 om 22:19
Ik vind de kou ook minder erg als de zon schijnt, maar ik heb toch liever warmte. 
Ik ben alweer verkouden, dat is al de derde of vierde keer deze winter.
Ik hoop maar dat het bij een verkoudheid blijft. Die griep die heerst zit ik echt niet op te wachten... Zaterdag een etentje met vriendinnen en volgende week naar Pia Douwes, dus alsjeblieft géén griep.

Ik ben alweer verkouden, dat is al de derde of vierde keer deze winter.

donderdag 22 februari 2018 om 10:54
donderdag 22 februari 2018 om 11:30