Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 3 december 2017 om 13:22
zondag 3 december 2017 om 13:26
Iedere dag is kookdag in Huize Praad maar zondag is het kokkereldag.
Vandaag ga ik dit gerecht maken, samen met zoetzure komkommer en gele rijst. Of roti daar ben ik nog niet over uit.
https://www.surinaamseten.nl/receptende ... =33&cid=67
Vandaag ga ik dit gerecht maken, samen met zoetzure komkommer en gele rijst. Of roti daar ben ik nog niet over uit.
https://www.surinaamseten.nl/receptende ... =33&cid=67
zondag 3 december 2017 om 14:19
Weer een ingewikkeld jaar dus! Ik ben gewaarschuwd!Cateautje schreef: ↑02-12-2017 18:26Het kan nu ook al in dit lopende jaar hoor.
Dit jaar is jouw jaar van gerechtigheid waarbij je de balans opmaakt, maar de tegenstelling is de hogepriesteres die daarin weleens conflict kan veroorzaken omdat je het met bepaalde zaken waar je de balans van opmaakt niet mee eens bent.
Dit is een jaar van persoonlijke groei, maak er het mooiste van door de kracht van het goede te laten prevaleren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 3 december 2017 om 14:31
De kaarten zeggen dat ik bij mezelf moet blijven en dus niets van mezelf moet verliezen. Ik weet wat ik wil, maar weet niet hoe ik dat moet verwezenlijken. Nou, dat klopt wel, heel duidelijk zelfs alleen, ik kan daar niets mee, het verteld geen afloop.Annapicobella schreef: ↑03-12-2017 13:14Het is dit jaar niet het jaar van de kat dus voor jou. Wat balen voor je. Niet de eerste keer dat een afspraak 'raar' gaat. Wat zeggen die kaarten van jou eigenlijk over jou en een kat?
zondag 3 december 2017 om 16:21
Nou, alle Roepers zijn weer uitgenodigd om te komen eten. Heb natuurlijk weer voor een heel weeshuis gemaakt. Maar ohoh, wat is hij heerlijk. Ik heb hem in de tajine gemaakt. Zo hebben lekker alle kruiden goed in kunnen trekken.
Geef morgen de rest wel mee aan mijn hulp voor haar en haar man. Zal ze vast blij mee zijn, die vindt altijd dat ik op zondag zo lekker kook. Die ruikt dat de volgende dag natuurlijk nog en vaak geef ik een pan mee. Ze doet ook meer dan genoeg voor mij en ik kan altijd op haar rekenen.
Maar eerst ga ik vanavond smullen.
Geef morgen de rest wel mee aan mijn hulp voor haar en haar man. Zal ze vast blij mee zijn, die vindt altijd dat ik op zondag zo lekker kook. Die ruikt dat de volgende dag natuurlijk nog en vaak geef ik een pan mee. Ze doet ook meer dan genoeg voor mij en ik kan altijd op haar rekenen.
zondag 3 december 2017 om 16:34
zondag 3 december 2017 om 17:14
Dan toch maar eens een keer jouw adres ontfutselen, en dan kom ik met mijn tas spellenprada schreef: ↑03-12-2017 16:21Nou, alle Roepers zijn weer uitgenodigd om te komen eten. Heb natuurlijk weer voor een heel weeshuis gemaakt. Maar ohoh, wat is hij heerlijk. Ik heb hem in de tajine gemaakt. Zo hebben lekker alle kruiden goed in kunnen trekken.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 3 december 2017 om 19:08
Zijn er nou geen normale mensen die een lief poesje over hebben? Wat vervelend dat je het zo treft.Cateautje schreef: ↑03-12-2017 12:44Het loopt vandaag niet helemaal zoals gepland. Ik zou vandaag de poes ophalen, maar hoewel de eigenaresse een afspraak met me heeft gemaakt, heb ik geen adres, dus kan er niet naartoe. Heb haar al een paar keer gemailed gister en vandaag, maar verneem niets meer terug.
Ik heb er geen goed gevoel over. Het is me al opgevallen dat ze niet helemaal wakker is, er is al eerder iets gebeurd waardoor ik moest fronsen.
Nou ja, ik wacht het af, maar zit ondertussen wel in zak en as.![]()
zondag 3 december 2017 om 19:33
Dank allen. 
Ja, het is zeker vervelend want heb er echt naar uitgekeken. Het zal wel de bedoeling niet zijn, anders had ik natuurlijk allang een leuk beessie in huis gehad, maar alles gaat zo moeizaam dat ik me af begin te vragen of het nog wel gaat gebeuren.
Anders moet ik maar wachten tot de lente en er weer nieuw poepies geboren worden.
Ja, het is zeker vervelend want heb er echt naar uitgekeken. Het zal wel de bedoeling niet zijn, anders had ik natuurlijk allang een leuk beessie in huis gehad, maar alles gaat zo moeizaam dat ik me af begin te vragen of het nog wel gaat gebeuren.
Anders moet ik maar wachten tot de lente en er weer nieuw poepies geboren worden.
zondag 3 december 2017 om 19:35
In het asiel hier kan ik geen kennis maken met de poes, maar moet kiezen op zicht en thuis maar afwachten of het klikt en dat zie ik niet zitten.herfstappeltaart schreef: ↑03-12-2017 19:33......en anders toch maar het asiel hoor. Daar zitten zoveel katten die dolgraag een nieuw thuis zouden willen hebben. Je vindt er daar vast een waarbij het klikt.
zondag 3 december 2017 om 19:37
Maar dat heb je toch ook met de poes die je vandaag zou halen? Of zou je die dan weer terug brengen naar iemand die ervan af wil. Ook heelrot toch?
zondag 3 december 2017 om 19:39
Nee, daarmee kan ik kennismaken in het asiel moet ik kiezen vanachter glas.herfstappeltaart schreef: ↑03-12-2017 19:37Maar dat heb je toch ook met de poes die je vandaag zou halen? Of zou je die dan weer terug brengen naar iemand die ervan af wil. Ook heelrot toch?
zondag 3 december 2017 om 19:47
Ander asiel misschien?
Ik heb mijn eerste kat ook uit een asiel, zaten daar allemaal in hokken, en toen ik er een zag die me wel aantrok werd hij er gewoon uitgehaald en kon ik hem vasthouden. En als we elkaar echt niet zouden liggen mocht ik hem terugbrengen. Ik had hem van een vriendin gekregen en die was eerst bij een ander asiel gaan kijken, en daar mocht je hem niet terugbrengen.
Nou is terugbrengen niet altijd de bedoeling natuurlijk, maar mens en kat die niet samen passen is ook niet zo leuk, beter een nieuwe kans voor allebei dan
zondag 3 december 2017 om 22:14
Voordeel van spelletjes doen: het enige sociale is dat je niet de dobbelstenen en/of het bord door de kamer smijt als je verliest