Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Drackie schreef:
03-12-2017 01:39
Ik heb zo’n geweldige verjaardag gehad! Het was zo, zo gaaf! Ik ben helemaal stuk, maar dit was het allerbeste begin van mijn 30ste levensjaar! :cheer2:
Wat ontzettend leuk om te horen Drackie. Die kan dus in het boek met de gouden herinneringen :worship:
Jeetje Cateau, het is niet jouw geluksjaar voor een kat. Misschien toch eens in het asiel gaan kijken? Ik vind het oprecht naar voor je. :hug:
Iedere dag is kookdag in Huize Praad maar zondag is het kokkereldag.
Vandaag ga ik dit gerecht maken, samen met zoetzure komkommer en gele rijst. Of roti daar ben ik nog niet over uit.

https://www.surinaamseten.nl/receptende ... =33&cid=67
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-12-2017 18:26
Het kan nu ook al in dit lopende jaar hoor. :)
Dit jaar is jouw jaar van gerechtigheid waarbij je de balans opmaakt, maar de tegenstelling is de hogepriesteres die daarin weleens conflict kan veroorzaken omdat je het met bepaalde zaken waar je de balans van opmaakt niet mee eens bent.
Dit is een jaar van persoonlijke groei, maak er het mooiste van door de kracht van het goede te laten prevaleren.
Weer een ingewikkeld jaar dus! Ik ben gewaarschuwd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Annapicobella schreef:
03-12-2017 13:14
Het is dit jaar niet het jaar van de kat dus voor jou. Wat balen voor je. Niet de eerste keer dat een afspraak 'raar' gaat. Wat zeggen die kaarten van jou eigenlijk over jou en een kat?
De kaarten zeggen dat ik bij mezelf moet blijven en dus niets van mezelf moet verliezen. Ik weet wat ik wil, maar weet niet hoe ik dat moet verwezenlijken. Nou, dat klopt wel, heel duidelijk zelfs alleen, ik kan daar niets mee, het verteld geen afloop.
Nou, alle Roepers zijn weer uitgenodigd om te komen eten. Heb natuurlijk weer voor een heel weeshuis gemaakt. Maar ohoh, wat is hij heerlijk. Ik heb hem in de tajine gemaakt. Zo hebben lekker alle kruiden goed in kunnen trekken.
Geef morgen de rest wel mee aan mijn hulp voor haar en haar man. Zal ze vast blij mee zijn, die vindt altijd dat ik op zondag zo lekker kook. Die ruikt dat de volgende dag natuurlijk nog en vaak geef ik een pan mee. Ze doet ook meer dan genoeg voor mij en ik kan altijd op haar rekenen.
Maar eerst ga ik vanavond smullen.
Fijn hè als je kooksels zo goed lukken? Ik ga daar altijd van zingen. :proud:

Eet smakelijk voor laters. :)
Cateautje schreef:
03-12-2017 16:24
Fijn hè als je kooksels zo goed lukken? Ik ga daar altijd van zingen. :proud:

Eet smakelijk voor laters. :)
Ja inderdaad heel fijn. Ik had ook lekker de radio aan, ik hou van die zondagse kneuterigheid. Bedankt, jij ook smakelijk voor straks.
prada schreef:
03-12-2017 16:21
Nou, alle Roepers zijn weer uitgenodigd om te komen eten. Heb natuurlijk weer voor een heel weeshuis gemaakt. Maar ohoh, wat is hij heerlijk. Ik heb hem in de tajine gemaakt. Zo hebben lekker alle kruiden goed in kunnen trekken.
Geef morgen de rest wel mee aan mijn hulp voor haar en haar man. Zal ze vast blij mee zijn, die vindt altijd dat ik op zondag zo lekker kook. Die ruikt dat de volgende dag natuurlijk nog en vaak geef ik een pan mee. Ze doet ook meer dan genoeg voor mij en ik kan altijd op haar rekenen.
Maar eerst ga ik vanavond smullen.
Dan toch maar eens een keer jouw adres ontfutselen, en dan kom ik met mijn tas spellen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oh, dan wil ik ook komen Prada en Nlies! Dol op eten én op spelletjes!
Jullie hebben een vierde nodig, dus ik nodig mezelf ook even uit. Leuk spelletjes en lekker verwend worden met heerlijk eten. :)
Van mij mogen jullie ;)
Oh dat lijkt me echt heel gezellig.
Ik kom niet, ben ik niet sociaal genoeg voor :D

vandaag hele dag visite (allemaal familie) en ben nu overprikkeld als een slak op het strand.
Vanavond kom ik in elk geval niet, want ik heb net een heerlijke goed gelukte boerenkoolstamppot achter de kiezen. De smeuïgheid en de verhouding aardappel/boerenkool/kaas was perfect.
Cateautje schreef:
03-12-2017 12:44
Het loopt vandaag niet helemaal zoals gepland. Ik zou vandaag de poes ophalen, maar hoewel de eigenaresse een afspraak met me heeft gemaakt, heb ik geen adres, dus kan er niet naartoe. Heb haar al een paar keer gemailed gister en vandaag, maar verneem niets meer terug.
Ik heb er geen goed gevoel over. Het is me al opgevallen dat ze niet helemaal wakker is, er is al eerder iets gebeurd waardoor ik moest fronsen.
Nou ja, ik wacht het af, maar zit ondertussen wel in zak en as. :|
Zijn er nou geen normale mensen die een lief poesje over hebben? Wat vervelend dat je het zo treft.
He Cateautje wat vervelend van de kat.....ik hoop dat je toch nog iets hoort en ze bij jou een nieuw thuis vindt. :cat:
......en anders toch maar het asiel hoor. Daar zitten zoveel katten die dolgraag een nieuw thuis zouden willen hebben. Je vindt er daar vast een waarbij het klikt.
Dank allen. :)

Ja, het is zeker vervelend want heb er echt naar uitgekeken. Het zal wel de bedoeling niet zijn, anders had ik natuurlijk allang een leuk beessie in huis gehad, maar alles gaat zo moeizaam dat ik me af begin te vragen of het nog wel gaat gebeuren.
Anders moet ik maar wachten tot de lente en er weer nieuw poepies geboren worden.
herfstappeltaart schreef:
03-12-2017 19:33
......en anders toch maar het asiel hoor. Daar zitten zoveel katten die dolgraag een nieuw thuis zouden willen hebben. Je vindt er daar vast een waarbij het klikt.
In het asiel hier kan ik geen kennis maken met de poes, maar moet kiezen op zicht en thuis maar afwachten of het klikt en dat zie ik niet zitten. :)
Cateautje schreef:
03-12-2017 19:35
In het asiel hier kan ik geen kennis maken met de poes, maar moet kiezen op zicht en thuis maar afwachten of het klikt en dat zie ik niet zitten. :)

Maar dat heb je toch ook met de poes die je vandaag zou halen? Of zou je die dan weer terug brengen naar iemand die ervan af wil. Ook heelrot toch?
herfstappeltaart schreef:
03-12-2017 19:37
Maar dat heb je toch ook met de poes die je vandaag zou halen? Of zou je die dan weer terug brengen naar iemand die ervan af wil. Ook heelrot toch?
Nee, daarmee kan ik kennismaken in het asiel moet ik kiezen vanachter glas.
Cateautje schreef:
03-12-2017 19:39
Nee, daarmee kan ik kennismaken in het asiel moet ik kiezen vanachter glas.
Ander asiel misschien?
Ik heb mijn eerste kat ook uit een asiel, zaten daar allemaal in hokken, en toen ik er een zag die me wel aantrok werd hij er gewoon uitgehaald en kon ik hem vasthouden. En als we elkaar echt niet zouden liggen mocht ik hem terugbrengen. Ik had hem van een vriendin gekregen en die was eerst bij een ander asiel gaan kijken, en daar mocht je hem niet terugbrengen.
Nou is terugbrengen niet altijd de bedoeling natuurlijk, maar mens en kat die niet samen passen is ook niet zo leuk, beter een nieuwe kans voor allebei dan
Hawelry schreef:
03-12-2017 18:32
Ik kom niet, ben ik niet sociaal genoeg voor :D

vandaag hele dag visite (allemaal familie) en ben nu overprikkeld als een slak op het strand.
Voordeel van spelletjes doen: het enige sociale is dat je niet de dobbelstenen en/of het bord door de kamer smijt als je verliest :-D
Droomde vannacht dat ik me een hond had laten aanpraten....wat een nachtmerrie.
Was vanmorgen blij toen ik in de huiskamer stapte en alleen mijn 2 katten zag:)

Cateautje , er komt vanzelf wel een kat op je pad.
Geduld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven