Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 19 september 2017 om 22:16
Stay ups zakken mij binnen de korste keren tot onder aan de enkels oudblond.heb ik al zo vaak geprobeerd.
Kan dan nog beter n panty onder n broek dragen. Maar ook dat irriteert mij.
Kan dan nog beter n panty onder n broek dragen. Maar ook dat irriteert mij.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 19-09-2017 22:42
0.55% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 19 september 2017 om 22:21
dinsdag 19 september 2017 om 22:41
Wij koken beiden graag en goed. Maar eh of hij of ik. Want we kunnen zowat alles samen maar koken echt niet! Hij kan zich net wat minder inhouden dan ik: Komt zich dan toch bemoeien met het dresseren van borden als ik gekookt heb. Soms vind ik dat ok, soms verdrijf ik hem uit de keuken en zet vervolgens recalcitrant de pannen op tafelchrisjoh schreef: ↑19-09-2017 22:12Ik lig ook al in mijn mandje .heerlijkbeste plek die er is op dit moment.
Mijn man is ook de kok in huis oudblond .ik kook niet zo vaak,. Vanmiddag aardappelpannekoekjes gebakken.man maakt het beslag .bakken doen we zo.n beetje om en om. Dochter van mijn zus gekapt en verteld dat er aardappel koekjes gebakken werden. Ze was er binnen het kwartier,![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 september 2017 om 22:48
Wij hebben de standaardmaat 1.60 x 2. Maar hebben twee 2-persoonsdekbedden daarop liggen. Als ik alleen ga slapen dan rol ik me in het dekbed in mijn slaap. Man kwam dan bij een koud bed aan in het midden van de nacht en had een 'kwaaie wakker gemaakte vrouw' omdat er geen deken meer was. Hier liggen dus standaard het hele jaar door 2 dekbedden 2x2 op. Hij kan lekker in bed kruipen, moet mij niet wakker maken, maar in mijn halfslaap kruip ik alsnog tegen hem aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 september 2017 om 23:11
Goedenavond allemaal!
Goh, wat is de dag snel gegaan, het is alweer bijna bedtijd. Heb een leuke film zitten kijken vanavond en vanmiddag een stel tijdschriften verorbert, had ik zin in, lekker in de zon. Wel af en toe nog gekeken hier, maar had niets te roepen en wilde me niet bemoeien met de gesprekjes die gaande waren.
Het wordt mooi weer de komende twee weken en ik zit te verzinnen wat en of ik daar iets mee ga doen, zo voordat de echte herfst invalt en alles kleddernat is.
Nou, voor iedereen een goede nachtrust gewenst. Ik zet nu de computer uit, het is genoeg geweest. Nog even bij de kaarsjes mijmeren over allerhande en dan lekker slapen.
Doei!!!
Goh, wat is de dag snel gegaan, het is alweer bijna bedtijd. Heb een leuke film zitten kijken vanavond en vanmiddag een stel tijdschriften verorbert, had ik zin in, lekker in de zon. Wel af en toe nog gekeken hier, maar had niets te roepen en wilde me niet bemoeien met de gesprekjes die gaande waren.
Het wordt mooi weer de komende twee weken en ik zit te verzinnen wat en of ik daar iets mee ga doen, zo voordat de echte herfst invalt en alles kleddernat is.
Nou, voor iedereen een goede nachtrust gewenst. Ik zet nu de computer uit, het is genoeg geweest. Nog even bij de kaarsjes mijmeren over allerhande en dan lekker slapen.
Doei!!!
woensdag 20 september 2017 om 03:21
Wakker! Bahbah, ik had een soort van slaapverlamming. Ik wist dat ik wakker was want ik hoorde de mensen praten op de radio. In een schim zie ik een licht door de deuropening maar ik ben niet in staat iets te doen. Ik kan me met geen mogelijkheid bewegen of terugkomen in de realiteit. Terwijl ik weet dat het niet echt is raak ik toch in een soort paniek. Het licht dimt maar even later zie ik het weer branden. Uiteindelijk in staat om me te bewegen moest ik echt even bijkomen.
Laatst ook al zoiets en dan nog geen vinger kunnen bewegen, doodeng.
Nu eerst even een tas koffie en dan verder slapen.
woensdag 20 september 2017 om 08:24
prada schreef: ↑20-09-2017 03:21Wakker! Bahbah, ik had een soort van slaapverlamming. Ik wist dat ik wakker was want ik hoorde de mensen praten op de radio. In een schim zie ik een licht door de deuropening maar ik ben niet in staat iets te doen. Ik kan me met geen mogelijkheid bewegen of terugkomen in de realiteit. Terwijl ik weet dat het niet echt is raak ik toch in een soort paniek. Het licht dimt maar even later zie ik het weer branden. Uiteindelijk in staat om me te bewegen moest ik echt even bijkomen.
Dat klinkt eng Prada. Ik moet nu diep nadenken want volgens mij heb ik zoiets al eens eerder gehoord, Kon je nog verder slapen ná de koffie?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
woensdag 20 september 2017 om 09:38
woensdag 20 september 2017 om 09:39
Goedemorgen allemaal, fijne woensdag
Hier de oudste naar school, zelf zo met de jongste even naar het volgende dorp die een winkelstraat heeft, even een wandeling maken en bij de Hema een koffie halen en een broodje. Dan weer op tijd terug zijn voor de oudste rond 12 uur, erna broodje samen eten. Vanmiddag tuffen met de auto naar Utrecht om op kraamvisite te gaan.
Zo.. druk maar leuk en gezellig dagje
Hier de oudste naar school, zelf zo met de jongste even naar het volgende dorp die een winkelstraat heeft, even een wandeling maken en bij de Hema een koffie halen en een broodje. Dan weer op tijd terug zijn voor de oudste rond 12 uur, erna broodje samen eten. Vanmiddag tuffen met de auto naar Utrecht om op kraamvisite te gaan.
Zo.. druk maar leuk en gezellig dagje
woensdag 20 september 2017 om 09:52
Mogge. Hier ook treurig triest weer.heb maar snel de wasmachine aangezet. Wordt verder niet zo'n aktieve dag voel me n beetje sloom en moe,
Heb er al eens van gehoord Prada slaapverlamming .lijkt mij heel angstig .was vergeten dat het bestond,maar nu weet ik het weer.
Tot later.
Heb er al eens van gehoord Prada slaapverlamming .lijkt mij heel angstig .was vergeten dat het bestond,maar nu weet ik het weer.
Tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 20 september 2017 om 09:52
Respect en inderdaad hier ook grijs aan lucht, waar is deAnnapicobella schreef: ↑20-09-2017 09:45Wat een treurig weer om mee wakker te worden; lichte regen en een grijze lucht. Dus maar direct een vies klusje gedaan dan voel ik me in ieder geval nog een beetje voldaan. Putje schoongemaakt.
woensdag 20 september 2017 om 10:41
Ja dat was het ook. Daarna wel terug goed kunnen slapen. Ja het heet slaapverlamming. En het is eng....Fleurtje_5 schreef: ↑20-09-2017 08:24Dat klinkt eng Prada. Ik moet nu diep nadenken want volgens mij heb ik zoiets al eens eerder gehoord, Kon je nog verder slapen ná de koffie?
woensdag 20 september 2017 om 10:44
Haha dat tuft maar met haar oototje. Leuk hoor, veel plezier.sonjavg schreef: ↑20-09-2017 09:39Goedemorgen allemaal, fijne woensdag
Zo.. druk maar leuk en gezellig dagje![]()
woensdag 20 september 2017 om 11:06
Hallo allemaal!
Wat een prachtige dag weer. Werd vanmorgen wakker en werd er gelijk blij van toen ik de zonovergoten woonkamer in kwam. Van mij mag het zo nog wel een paar maanden blijven.
Prada, wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je paniekerig werd. Tja, de spirit kan rare dingen doen met de mens.
Moet morgen bloed gaan prikken, had vandaag ook al gekund, maar kwam er pas achter toen ik al koffie had gedronken. Nou ja, de week duurt nog.
Wat een prachtige dag weer. Werd vanmorgen wakker en werd er gelijk blij van toen ik de zonovergoten woonkamer in kwam. Van mij mag het zo nog wel een paar maanden blijven.
Prada, wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je paniekerig werd. Tja, de spirit kan rare dingen doen met de mens.
Moet morgen bloed gaan prikken, had vandaag ook al gekund, maar kwam er pas achter toen ik al koffie had gedronken. Nou ja, de week duurt nog.
woensdag 20 september 2017 om 11:19
Zie je wel! Ik voelde het aan mijn water dat ik de zon meenam.Annapicobella schreef: ↑20-09-2017 11:15Denk dat Filee gelijk heeft; de zon begint ook hier voorzichtig door de wolken te piepen. Voelt het direct al anders. Ben wel heel erg bang voor die druilige donkere wintermaanden.
woensdag 20 september 2017 om 11:27
Het lijkt me ook eng, vooral omdat je het bewust bent en even niets kan doen fysiek. Fijn dat je toch weer in slaap kon vallen daarna.
Everything you see I owe to spaghetti!