Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
19-09-2017 20:30
Hm, ik heb slechte ervaringen met zelf lasagne maken. Lasagnebladen die of niet gaar worden of aan elkaar kleven, een eeuwigheid in de oven... Gebruik je kant-en-klare lasagnebladen?
Ja ik gebruik kant en klare lasagnabladeren
aviv_13 schreef:
19-09-2017 20:18
Niet mijn Jumbo ben ik bang, kon het niet vinden. En de AH is dicht vanwege een verbouwing. Misschien moet ik de grotere Jumbo eens proberen.
Vandaag heb ik venkel-rode ui-sinaasappel stamppot met kruidnagelkaas gegeten.

Ik zit nu "caaf-tv" te kijken, de soap van cavia's in mijn hok die weer een hele nieuwe impuls heeft gekregen met m'n nieuwe kleintje.
Dat klinkt heeeeel spannend voor mij!
Ik heb 'kat-tv'. Die loopt ook 24-7 door. Zelfs als ze in diepe coma liggen zitten man en ik verliefd te kijken. En dan niet naar elkaar (alhoewel dat er uiteindelijk wel van komt :D ) maar naar die haarballen.
Mosselen waren verrukkelijk! Minder dat man zonder naar mij te kijken de bodem leegmaakte... hij is niet gewend dat ik 2 keer op wil scheppen en zag mijn beteuterde gezicht en schoot keihard in de lach.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
19-09-2017 20:24
:whistle: :biggrin:
:rofl: Scherp! En ik ben duidelijk moe!
prada schreef:
19-09-2017 20:29
Ik heb vanavond teveel gegeten. Een opgerold kalfslapje met pesto en mozzarella en een nootje bloemkool/aardappelgratin. Normaal doe ik daar twee dagen mee maar het was zo lekker en eigenlijk niet veel. Maar toch net een beetje teveel. Dus nu ben ik moe, heb mijn avondtoilet gedaan en ga naar mijn mandje.
Dat vind ik zo'n lieve uitdrukking: Geeft een gevoel van warmte, bescherming, veiligheid, rust en tevredenheid. Geniet ervan Prada!
Oudblond schreef:
19-09-2017 20:46
Dat vind ik zo'n lieve uitdrukking: Geeft een gevoel van warmte, bescherming, veiligheid, rust en tevredenheid. Geniet ervan Prada!
Zo voel ik me ook. Warm, beschermd, veilig, rustig en tevreden.
prada schreef:
19-09-2017 20:49
Zo voel ik me ook. Warm, beschermd, veilig, rustig en tevreden.
Wat heerlijk dat jij je zo voelt Prada :heart:
Ginerva schreef:
19-09-2017 20:50
Wat heerlijk dat jij je zo voelt Prada :heart:
:lips:
prada schreef:
19-09-2017 21:01
:lips:
Tis ook wel is anders geweest meen ik me te herinneren, dus dan is het extra fijn dat je je zo voelt. Ik gun het je van harte :bigkiss:
chrisjoh schreef:
19-09-2017 20:34
Goeie landing gehad oudblond?

Heb vandaag panty kniekousjes aangehad. Is ook de hel bah.
Gezellige avond ..het lijkt mooi weer te worden de komende dagen.
Ja, heel fijn! Had een overvolle, lange dag (wel positief hoor) en het is dan zo fijn om thuis te komen in deze setting. Man werkt vaak 's avonds, dus de dagen dat hij thuis is als ik thuis kom stel ik extra op prijs. Vandaag kon ik meteen mijn 'mevrouwen-kleren' uittrekken, stond er een glas wijn voor me klaar en keuvelde man lekker tegen me aan terwijl hij de mosselen stond te schrobben. Geen verslag van de dag maar gewoon genieten van het moment met 1 kat bij mij op schoot en de andere geïnteresseerd volgend wat man aan het doen was. En daarna samen aan tafel lekker eten en beetje bijpraten en plannen. Heerlijk! Man ligt nu met een rolmeter in de badkamer.... Geen fetisj maar controleren of de oplossingen voor de verbouwing die hij bedacht echt ook per cm kunnen :D
En eh pantykousjes zijn gewoon stom. Ik trek onder een broekpak nog liever stay ups aan dan pantykousjes!
Oudblond schreef:
19-09-2017 21:22
Ja, heel fijn! Had een overvolle, lange dag (wel positief hoor) en het is dan zo fijn om thuis te komen in deze setting. Man werkt vaak 's avonds, dus de dagen dat hij thuis is als ik thuis kom stel ik extra op prijs. Vandaag kon ik meteen mijn 'mevrouwen-kleren' uittrekken, stond er een glas wijn voor me klaar en keuvelde man lekker tegen me aan terwijl hij de mosselen stond te schrobben. Geen verslag van de dag maar gewoon genieten van het moment met 1 kat bij mij op schoot en de andere geïnteresseerd volgend wat man aan het doen was. En daarna samen aan tafel lekker eten en beetje bijpraten en plannen. Heerlijk! Man ligt nu met een rolmeter in de badkamer.... Geen fetisj maar controleren of de oplossingen voor de verbouwing die hij bedacht echt ook per cm kunnen :D
En eh pantykousjes zijn gewoon stom. Ik trek onder een broekpak nog liever stay ups aan dan pantykousjes!
Wat heb jij een lieve man Oudblond :love:
Oudblond schreef:
19-09-2017 21:22
Idd wat een lieve man heb je Oudblond
Fijne vond en welterusten allemaal.

Heb samen met het ouder echtpaar verschillende houtkachels bekeken en welke past in de verbouwde schuur die ik huur van hun. Het word mogelijk een moderne.

Verder en fijn, ben verkouden. Hoop dat ik meiden niet aansteek met mijn gesnotter.
sonjavg schreef:
19-09-2017 21:52
Fijne vond en welterusten allemaal.

Heb samen met het ouder echtpaar verschillende houtkachels bekeken en welke past in de verbouwde schuur die ik huur van hun. Het word mogelijk een moderne.

Verder en fijn, ben verkouden. Hoop dat ik meiden niet aansteek met mijn gesnotter.
Beterschap
Zeker wel! Heel stiekem ben ik ook een lieve vrouw O_O We hebben samen veel meegemaakt zoals elk stel dat lang samen is. Maar dat 'veel' lag meestal 'extern', trok wel een wissel op hem, mij of ons, maar ons fundament is tegen veel bestand gebleken. En gaandeweg geeft dat zoveel vertrouwen dat je niet meer in de stress schiet over je relatie of je liefde voor elkaar als het flink tegenzit. Dat is zo'n fijn gevoel.
Ginerva schreef:
19-09-2017 21:53
Beterschap
Thx

Was vandaag heerlijk weer zo dacht lekker zonder jas en dan wel tegen mijn oudste zegen jas aanhouden!
sonjavg schreef:
19-09-2017 21:55
Thx

Was vandaag heerlijk weer zo dacht lekker zonder jas en dan wel tegen mijn oudste zegen jas aanhouden!
Ja het is nu geen weer meer om zonder jas te lopen, het najaarsbriesje is verradelijk
Oudblond schreef:
19-09-2017 21:54
Zeker wel! Heel stiekem ben ik ook een lieve vrouw O_O We hebben samen veel meegemaakt zoals elk stel dat lang samen is. Maar dat 'veel' lag meestal 'extern', trok wel een wissel op hem, mij of ons, maar ons fundament is tegen veel bestand gebleken. En gaandeweg geeft dat zoveel vertrouwen dat je niet meer in de stress schiet over je relatie of je liefde voor elkaar als het flink tegenzit. Dat is zo'n fijn gevoel.
Dat is zeker een fijn gevoel en samen maakt jullie letterlijk sterker
Ah Sonja, als ik zo lees over dat ouder echtpaar dan smelt ik. Jullie voegen allen iets toe aan elkaars leven en welbehagen. Mooi. (wel je grenzen bewaken, dat is soms een valkuil). Beterschap en lekker slapen. Ik gun iedereen een mandje zoals Prada er over schreef!
Oudblond schreef:
19-09-2017 21:59
Ah Sonja, als ik zo lees over dat ouder echtpaar dan smelt ik. Jullie voegen allen iets toe aan elkaars leven en welbehagen. Mooi. (wel je grenzen bewaken, dat is soms een valkuil). Beterschap en lekker slapen. Ik gun iedereen een mandje zoals Prada er over schreef!
Ja idd wel de grenzen bewaken, vooral als je zo dichtbij elkaar woont en alleen een tussendeur elkaar scheid. Al is dit een deur zonder raam en kan op slot alleen vanuit mijn kant :)

Mijn mandje is mijn eenpersoonsbed in een kamertje van drie bij drie meter maar wel heel gezellig, knus en lekker warm.
sonjavg schreef:
19-09-2017 22:04
Ja idd wel de grenzen bewaken, vooral als je zo dichtbij elkaar woont en alleen een tussendeur elkaar scheid. Al is dit een deur zonder raam en kan op slot alleen vanuit mijn kant :)

Mijn mandje is mijn eenpersoonsbed in een kamertje van drie bij drie meter maar wel heel gezellig, knus en lekker warm.
Ik slaap in mijn eentje in een 2 persoonsbed, dat is best erg ruim, ben klein en tenger.
Ginerva schreef:
19-09-2017 22:08
Ik slaap in mijn eentje in een 2 persoonsbed, dat is best erg ruim, ben klein en tenger.
Ik ook. En toch krijg ik het voor elkaar dat mijn deken (2m x2m) te klein is en ik mijn twee kussens kwijt ben 's ochtends.
FiIee schreef:
19-09-2017 22:09
Ik ook. En toch krijg ik het voor elkaar dat mijn deken (2m x2m) te klein is en ik mijn twee kussens kwijt ben 's ochtends.
:proud:
Ik lig ook al in mijn mandje .heerlijk😴😴beste plek die er is op dit moment.

Mijn man is ook de kok in huis oudblond .ik kook niet zo vaak,. Vanmiddag aardappelpannekoekjes gebakken.man maakt het beslag .bakken doen we zo.n beetje om en om. Dochter van mijn zus geapt en verteld dat er aardappel koekjes gebakken werden. Ze was er binnen het kwartier, 😂
chrisjoh wijzigde dit bericht op 19-09-2017 22:43
0.13% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
FiIee schreef:
19-09-2017 22:09
Heb ook een deken van 2m x 2m heerlijk! Ook twee kussens :) Alle op een eenpersoonsbed.
Ginerva schreef:
19-09-2017 22:10
:proud:
Ooh en ik vergeet het belangrijkste! Mijn bed is nog steeds te klein omdat er altijd een voet uitsteekt. Ik lig altijd schuin en met mijn armen en benen gespreid, op mijn buik in bed :rofl:

Ik heb medelijden met mijn toekomstige vriend,want ik claim het hele bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven