Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Hier niet veel te roepen. Pijn in mijn heup, de dokter gebeld en waarschijnlijk is dat uitstraling vanuit de rug.
Kwam wel een hele leuke actie tegen van de Bpost. Kinderen tot tien jaar kunnen een brief schrijven aan de Sint en die in de gewone brievenbussen stoppen. De post zorgt er dan voor dat er een klein cadeautje thuis wordt bezorgd. Zo leuk, ik hou van zulke acties. Er staat zelfs een fictief adres bij. :love: :gift:
Er zijn trouwens ook Sinterklaasbrievenbussen geplaatst, nog leuker voor die kleintjes.

Edit. Het is niet voor eigen gewin trouwens want de brieven hoeven niet gefrankeerd te worden.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 19:46
8.47% gewijzigd
Vandaag niet gewerkt. Ik moest wachten op de Kringloop, die m'n oude banken ophaalde. Vanmorgen was het lekker weer hier.
Vanmiddag had ik het één en ander aan boodschappen te doen, en toen motregende het in zo'n tempo dat ik er niet voor voelde mijn regenbroek aan te trekken, maar na een winkel of drie (die allemaal een kilometertje van elkaar liggen) heb ik toch maar mijn regenbroek aangetrokken. Te laat, want helemaal nat... Ach, dan zing ik toch het liedje:
"Het regent, het regent, en ik word kleddernat. Het kan me niet verschelen, 'k heb droge kleren zat!"

Eenmaal thuisgekomen, lag er een briefje in mijn brievenbus, PostNL had me gemist, dus ik naar de buren die mijn pakje hadden aangenomen. Daar zat meneer voor het raam van de keuken. Nu zijn het heel oude buren, dus ik voelde al een beetje schuldig dat hij voor me moest opstaan. Probleem was, niet alleen opstaan is moeilijker voor hem, maar zijn gehoor gaat ook achteruit. Ik heb drie keer aangebeld, en op het raam geklopt, gewuifd, maar geen reactie.
Ik heb de moed opgegeven, ik wacht wel tot zijn vrouw thuis is, dacht ik, die is wat mobieler en heeft misschien ook betere oren.
Daarna heb ik boodschappen bij de supermarkt in de buurt gedaan, maar toen ik terug kwam, lag er weer een nieuw briefje in de brievenbus. Dezelfde buren hebben wéér een pakje voor me aangenomen. Bellen de pakjesbezorgers harder aan dan ik? Ik ga het zo nog een keer proberen.
En dan te bedenken dat ik al zo blij was dat ik het pakje waar ik op zat te wachten, vanmorgen langs kwam zodat ik geen buren hoefde te storen.
Dit zullen wel pakjes voor mijn kinderen zijn.
:cheer:

Raad eens wie Nederland onveilig komt maken voor de komende 2,5-3 jaar? :jump:
Alle reacties Link kopieren
Uhh jij? :proud: Wat leuk! Waarom?

Pfff, krijg ik ook nog een koortslip. Sorry voor mijn geklaag hoor, maar ik ben mijn lijf nu wel even zat eigenlijk. Ik slik al extra vitamines maar dat werkt niet echt. Ik slik ze ook pas anderhalve week, maar toch. Iemand werkende tips tegen een koortslip? Ik wil er graag zo snel mogelijk weer vanaf.
voor een koortslip zijn speciale pleistertjes, maar geen idee of ze helpen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
FiIee schreef:
14-11-2017 23:01

Zo te lezen heb je er wel zin in! Zou je nog wel kunnen wennen aan Nederland? :-o
Ik ben huiseigenaar!
Hawelry schreef:
15-11-2017 12:49
Ik ben huiseigenaar!
Hawelry schreef:
Ik ben huiseigenaar!
Heel veel geluk in je nieuwe huis Hal. :cheer2:
FiIee schreef:
14-11-2017 23:01

Wat ga je in Nederland doen Filee? Is het voor je werk?
Hawelry schreef:
Ik ben huiseigenaar!
gefeliciteerd
Wat is miezer toch nat, veel natter dan regen. Zat vanmiddag op de brommer en die piepkleine druppeltje drongen overal in door, ik kwam verzopen thuis.

Normaal gesproken ben ik wel blij met al die seizoenen, maar dit jaar mag het van mij morgen mei worden. Heb geen zin in de herfst en winter.
Dankjulliewel! :D

Ik ga straks weer naar nieuwe huis even mijn fiets brengen en wat dingetjes die in fietstassen passen.

Fijne dag!
Dat klinkt alsof je niet erg ver bent verhuisd, Hawelry!
aviv_13 schreef:
16-11-2017 09:35
Dat klinkt alsof je niet erg ver bent verhuisd, Hawelry!
Nee, klopt, is 16km op de fiets.
Van de stad naar dorp vlakbij. (veel meer ruimte voor je geld en in dat dorp wonen mijn ouders en mijn zus)
Nog steeds miezerregen dus doe je fietstassen goed dicht Hawelry. En gefeliciteerd met nieuwe huis.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
16-11-2017 10:15
Nog steeds miezerregen dus doe je fietstassen goed dicht Hawelry. En gefeliciteerd met nieuwe huis.
Ik ga valsspelen en groot deel met de fiets in de metro. :proud:
Ik wilde net zeggen, 16 km op de fiets is niet erg aantrekkelijk vandaag, zelfs op 2 km doe ik een regenpak aan met deze miezer. Niet dat dat helpt, want dan word je weer nat van het zweet, ook met een ademend regenpak. Maar dat is alvast minder koud dan die kouwe miezer.
Wij hebben weer eens een keertje heerlijk nasi gegeten vandaag. Met pindasaus en een gebakken eitje. Lekker hoor.
o hier is het stoofvlees, lekker pittig, en genoeg voor een paar extra porties in de vriezer, die ik vandaag schoongemaakt heb
:shout:
nlies schreef:
16-11-2017 18:56
o hier is het stoofvlees, lekker pittig, en genoeg voor een paar extra porties in de vriezer, die ik vandaag schoongemaakt heb

Heerlijk!
Ik eet lasagne vandaag. Heerlijk. Beetje laat, het moet de oven nog in, maar ach. Man is ook nog niet thuis.
Hier was het een stukje varkenshaas, worteltjes en puree. Morgen moet ik met de auto naar de keuring, hoop zo dat hij goedgekeurd wordt.
prada schreef:
16-11-2017 19:53
Hier was het een stukje varkenshaas, worteltjes en puree. Morgen moet ik met de auto naar de keuring, hoop zo dat hij goedgekeurd wordt.

Dat hoop ik ook voor je. Altijd weer een kostenpost :wtf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven