Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
maandag 5 april 2010 om 13:00
Haha Noah, puntje van je tong uit je mond! Volgens mij doe ik dat onbewust ook! Zal erop letten volgende keer.
Ik was het nog niet kwijt Dush, gelukkig niet. Ik ben nu een soort van euforisch blij, ik ga straks naar familie om tweede paasdag te vieren. Ik neem m'n Journal mee om aan de familie te laten zien
Net als vroeger, met je rapport alle ooms en tantes en opa's en oma's langs
Ik was het nog niet kwijt Dush, gelukkig niet. Ik ben nu een soort van euforisch blij, ik ga straks naar familie om tweede paasdag te vieren. Ik neem m'n Journal mee om aan de familie te laten zien
Net als vroeger, met je rapport alle ooms en tantes en opa's en oma's langs
maandag 5 april 2010 om 14:23
Stomstomstomstom ben ik net boodschappen doen, vergeet ik bij het fruit te kijken voor stikkers. Ik heb nog fruit in huis (geen enkele stikker ) dus helemaal niet aan gedacht.
Schrijft op de boodschappenlijst: fruitstikkers
Leuke foto's weer, iedereen is goed bezig! Ik heb de rechterkant van de cirkels af. Voor de linkerhelft heb ik al een idee, maar kan nergens mn passer vinden. Eigenlijk moet ik het uit de hand doen natuurlijk....laat losssssss dat perfectionisme
maandag 5 april 2010 om 14:27
quote:Fieka schreef op 05 april 2010 @ 14:23:
Ik heb de rechterkant van de cirkels af. Voor de linkerhelft heb ik al een idee, maar kan nergens mn passer vinden. Eigenlijk moet ik het uit de hand doen natuurlijk....laat losssssss dat perfectionisme om die passer....
Ik heb de rechterkant van de cirkels af. Voor de linkerhelft heb ik al een idee, maar kan nergens mn passer vinden. Eigenlijk moet ik het uit de hand doen natuurlijk....laat losssssss dat perfectionisme om die passer....
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 5 april 2010 om 19:14
Die vispagina vind ik echt superleuk!!!!
De vogeltjes waren stickers hoor, ik kan echt voor geen meter tekenen!
Mijn moeder had speciaal een sticker van haar meloen voor me bewaard, een megasticker was dat
Misschien gaat Wreckie vandaag mee onder de douche, maar ik vind het eng hoor!
De vogeltjes waren stickers hoor, ik kan echt voor geen meter tekenen!
Mijn moeder had speciaal een sticker van haar meloen voor me bewaard, een megasticker was dat
Misschien gaat Wreckie vandaag mee onder de douche, maar ik vind het eng hoor!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.