Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
WOW! ik kom hier ware kunstwerken tegen! (ben beetje te lui om terug te lezen wie wat ook alweer heeft gedaan :$ )

Ik wordt er helemaal blij van! Ik was dit weekend even bij mijn pa en liet trots mijn journal zien, maar hij snapte het echt niet geloof ik "maar waarom gooi je daar koffie overheen dan?" helemaal leuk haha!

ik ga weer verder uitbuiken! en hoop snel weer van die mooie projectjes te zien :D
Mijn pagina is gisteravond ook in de was gegaan:

M'n wrap pagina, hier zitten tot nu toe het vliegtuigje, de drinkbeker en de crumple pagina in:

Hier kwam ik per ongeluk achter. Als je blanke nagellak op deze pagina smeert wordt hij blauw.

quote:noahtb schreef op 05 april 2010 @ 11:25:

Ik heb eerst de gaten per een potlood erdoor gemaakt, toen de garen erdoor en later aan de achterkant de gaten plus de garen vastgeplakt met plakband want die garen scheuren uit. (lange zin zeg) Dat lint is van m'n kledinglabeltjes pagina.

?

kledinglabeltjespagina????????? Die heb ik niet!!!

Hoe heet die pagina in t engels?? En op welke blz. moet ik m ongeveer zoeken???

Ik heb m echt niet hoor, wat jammer!
quote:noahtb schreef op 05 april 2010 @ 11:25:

Ik heb Is net of iemand mee zit te eten van je frietjes terwijl ze zelf zogenaamd niet wilden .

Die vispagina is leuk zeg! Ik zit daar nog over te twijfelen. Hoe ben je op vis gekomen?

Dat over die frietjes is de perfecte vergelijking!

Op t woord vis ben ik gekomen doordat ik ben gaan kijken waar ik allemaal stickertjes van had.En toen ben ik gaan kijken welk woord te doen was om zo vaak te schrijven achter elkaar. ik had een aantal woorden waar ik op een gegeven moment fouten mee ging maken. Of die ik heel makkelijk steeds slordiger ging schrijven.Ik had bijv. het woord LOLLY, maar schrijf dat maar eens vaak achter elkaar, dat was moeilijk.
Die pagina heette "glue random items here" en ik heb er dit van gemaakt:

Wat tof, dat ga ik ook doen!
quote:_69_ schreef op 05 april 2010 @ 21:14:

[...]

Dat over die frietjes is de perfecte vergelijking!

Op t woord vis ben ik gekomen doordat ik ben gaan kijken waar ik allemaal stickertjes van had.En toen ben ik gaan kijken welk woord te doen was om zo vaak te schrijven achter elkaar. ik had een aantal woorden waar ik op een gegeven moment fouten mee ging maken. Of die ik heel makkelijk steeds slordiger ging schrijven.Ik had bijv. het woord LOLLY, maar schrijf dat maar eens vaak achter elkaar, dat was moeilijk.

Oh, dát is slim zeg..

Ik heb ooit als strafwerk 1000 keer elastiekje moeten opschrijven omdat ik daarmee m'n klasgenoten zat te beschieten... Dan krijg je rare woorden. Ik kan nog steeds het woord elastiekje niet lezen zonder duizelig te worden.
quote:_69_ schreef op 05 april 2010 @ 21:18:

Wat tof, dat ga ik ook doen!Foto!!
Die gewassen bladzijde he? op welke pagina plak je die dan weer terug??
quote:_69_ schreef op 05 april 2010 @ 21:58:

Die gewassen bladzijde he? op welke pagina plak je die dan weer terug??Dat vroeg ik me ook al af ja.
Als je hem niet helemaal bij de band eruit scheurt kun je hem gewoon weer terugplakken als pagina.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Aha.
Ik heb hem op de "cut through serveral layers" geplakt. Die zat erachter en dat vond ik toch maar een stomme opdracht dus nu issie er niet meer .
quote:noahtb schreef op 05 april 2010 @ 22:11:

Ik heb hem op de "cut through serveral layers" geplakt. Die zat erachter en dat vond ik toch maar een stomme opdracht dus nu issie er niet meer .Da's ook creatief, creatief slim!
Die "glue random items here" pagina heb ik ook met kledingkaartjes
Dat idee heb ik gejat Janna. Van jou dus waarschijnlijk .
Hahaha... dief!
Hahhah creatieve vrijheid noem ik dat
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma islbeneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Janna80 schreef op 05 april 2010 @ 14:26:

[...]

Dat had ik er dus serieus op staan he... Waarom neem je je WTJ gewoon niet mee naar de markt. Loop je alle fruitstalletjes af en vraag je de marktkoopman om een sticker in je boek te plakken?
Mag ik ook lid worden?

Ik ben a-creatief en 'haat' knutselen en ben ook nog is perfectionitisch dus alles wat een wrecker niet moet zijn...

Maar ik zit thuis en kan niet zoveel op dit moment en de boeken en kranten komen mijn neus uit dus tijd om het over een andere boeg te gooien! Manlief heeft voor mij het boekje gekocht en wat spulletjes (zelfs lijm en kleurpotloden waren hier niet in huis ) en ik ben begonnen! Heb inmiddels twee pagina's af en zal ze straks wel eens posten hier.
@Suuz > Veel plezier met je WTJ Ik volg dit topic vanaf de start maar ben nog steeds niet bezweken voor de aanschaf. Ik weet namelijk zeker dat ik dan echt niet meer aan mijn werk toekom, dan moet dat boek af;) Ik ben heel benieuwd naar jouw invulling van de bladzijden.
Cadeaulabels met lint

Ik kon niet 1 pagina kiezen dus de instructies zijn wat ruim geinterpreteerd!

En ik heb ook zoet zitten kleuren met mijn nieuwe kleurpotloden

Mooi!
Goed bezig, Suuz!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven