Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Je kunt je Wreckie ook van de Pagode afgooien...
Mijnes is binnen. Was er bijna niet geweest, want de bol.com-vlop zat niet dichtgeplakt

Ik ben benieuwd waar het me brengt
Mooi die foto's!! (weet even niet meer van wie ze waren)

De efteling, dat biedt perspectieven zeg.. Ik zou hem uit de achtbaan gooien . Of vanuit het schip.

Ik ga binnenkort naar Groningen en ga proberen m'n wreckie van de martinitoren te gooien, moet alleen nog even iemand vinden die beneden wil blijven staan.
De Efteling, had je daar ook niet van die gesuikerde appels op een stokje? Of was dat nou Duinrel? Hoe dan ook, daar kan je natuurlijk lekker mee stempelen én het plakt!

(Meet organiseren in een pretpark?!)
Jumpsje, goed idee zeg. Ik ga ff foto's maken.

DE banaan.

Geheel gekleurde pagina.

En nog de postzegels:

[quote]suuz83 schreef op 16 april 2010 @ 09:24:

69 leuk die hand, is die nagellak speciaal voor wreckie of houdt je IRL ook van zulke knallende kleurtjes op je nagels?

quote]

Nee, alleen voor de tekening. Heb nooit nagellak op eigenlijk...
Steph, wat mooi zeg.

Die dole stickers zie ik bij iedereen.Zitten die op de ananassen??

En ik heb nog geen een postzegel.
Nee, dat zijn bananen. 69, moet aan je aan postcrossing doen.

Ik krijg veel in envelopes gelukkig met postzegel.

Er zit een pagina in mijn broek die nu in de was zit.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 16-04-2010 14:15
Reden: vergeten
% gewijzigd
Ik ben begonnen!

Ik heb alle t's in het boek rood gekleurd. Is geen opdracht, maar omdat mijn naam met een t begint vond ik dat leuk
Dat heb ik gedaan bij de pagina die in de was is.

Dit zijn hele kleine stukjespagina uit de was. MIJN WASMACHINE AT EEN PAGINA OP.
Ik heb mijn boek net binnen!

Wat een leuk idee zeg, echt iets voor mij. Gewoon ongecompliceerd kliederen. Vanavond weet ik wat ik ga doen. :D
quote:chayuz schreef op 16 april 2010 @ 09:52:

de 'lose this page" pagina kun je mooi in holle bolle gijs gooien :D zegt hij nog netjes dank je wel ook!!

Ja, dat is leuk! Wel een foto ervan maken dan he!

Noah, dat krantenstukje van je, hihi!

Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'
Ik weet niet wie het schreef, maar je hoeft echt niet in te breken en/of weg te sluipen hier, je mag gewoon gezellig meekletsen!
hihi ben begonnen met "color this entire page" en denk nu, waar ben ik aan begonnen (en daarbij is mijn zwarte stift bijna op.....) ik hoop dat ik hem vandaag afkrijg :D

en Steph! daar is weinig van over zeg (van je pagina dan he!) ik moet hem binnenkort ook maar eens in de wasmachine gooien
Chayuz, je boekje hoeft niet in één week af hé (kijkt naar haarzelf, gelukkig krijg ik het in het weekend druk). Daar doe je echt wel een tijdje over, plus kleuren gebruiken is ook leuk (hihi).
quote:Janna80 schreef op 16 april 2010 @ 18:13:

[...]

Ja, dat is leuk! Wel een foto ervan maken dan he!

Noah, dat krantenstukje van je, hihi!

Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'Arme mannen van ons, wij gaan dadelijk shoppen......
Hahaha, bij mij gaat het ook in vlagen...

De koffie op de koffievlek pagina zie je trouwens amper.

Maaaarrrrr ik heb ook van cie chocokoffie pad, dus dat ga ik maar eens doen..
haha i know steph er zitten ook heel veel kleuren op de pagina maar de randjes worden zwart en uiteindelijk de achtergrond ook :D en helaas heb ik gewoon de tik dat als ik ergens aan begin het ook gelijk af moet, maar mn journal is bij lange na nog niet vol hoor
quote:steph schreef op 16 april 2010 @ 14:43:

[afbeelding]

Dit zijn hele kleine stukjespagina uit de was. MIJN WASMACHINE AT EEN PAGINA OP.dan had ie zeker een tijdje niets gehad
Zoooo, ik heb net in de super de moeder-van-alle-fruitstickers gevonden, hij past niet eens op de blz! Ik zal er morgen even een foto van maken. Ben helemaal heppie-de-peppie!

jeej eindelijk, hij is klaar, toch wonderbaarlijk hoeveel tijd hierin gaat zitten!

en ik ben erg benieuwd naar je fruitsticker emmetje81 :D
Chayuz, prachtig! Ik ben met net zoiets bezig. Maar dan weer net een beetje anders

Oh, bij mij wordt het de cirkelpagina trouwens.
quote:emmetje81 schreef op 16 april 2010 @ 21:12:

Zoooo, ik heb net in de super de moeder-van-alle-fruitstickers gevonden, hij past niet eens op de blz! Ik zal er morgen even een foto van maken. Ben helemaal heppie-de-peppie!Dat is handig, in 1 sticker klaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven