Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 16 april 2010 om 12:21
Mooi die foto's!! (weet even niet meer van wie ze waren)
De efteling, dat biedt perspectieven zeg.. Ik zou hem uit de achtbaan gooien . Of vanuit het schip.
Ik ga binnenkort naar Groningen en ga proberen m'n wreckie van de martinitoren te gooien, moet alleen nog even iemand vinden die beneden wil blijven staan.
De efteling, dat biedt perspectieven zeg.. Ik zou hem uit de achtbaan gooien . Of vanuit het schip.
Ik ga binnenkort naar Groningen en ga proberen m'n wreckie van de martinitoren te gooien, moet alleen nog even iemand vinden die beneden wil blijven staan.
vrijdag 16 april 2010 om 14:14
vrijdag 16 april 2010 om 18:13
quote:chayuz schreef op 16 april 2010 @ 09:52:
de 'lose this page" pagina kun je mooi in holle bolle gijs gooien
zegt hij nog netjes dank je wel ook!!
Ja, dat is leuk! Wel een foto ervan maken dan he!
Noah, dat krantenstukje van je, hihi!
Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'
de 'lose this page" pagina kun je mooi in holle bolle gijs gooien
Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 16 april 2010 om 18:18
vrijdag 16 april 2010 om 18:31
quote:Janna80 schreef op 16 april 2010 @ 18:13:
[...]
Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'Arme mannen van ons, wij gaan dadelijk shoppen......
[...]
Vriendlief, net in de supermarkt, toen ik een peer met veul stickertjes aan het creeren was.. 'oh, daarom wil je nu steeds fruit...'Arme mannen van ons, wij gaan dadelijk shoppen......
vrijdag 16 april 2010 om 18:42