WTF momenten

09-12-2019 15:48 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem maar bij overig, want heb verder geen idee.

Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.

Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
28-02-2020 22:35
Ik was aan het werk in zorg (ouderenzorg) word ik gebeld. Een cliënt is niet lekker, heel benauwd. Dus ik er heen samen met collega. Meneer is heel onrustig, klam en idd benauwd, geeft pijn aan op de borst, zweten. Mijn collega besluit om gauw de bloeddruk meter op te halen. Ondertussen bel ik 112....cliënt was in en in wit, wou steeds gaan staan dus heb hem op een andere stoel gezet ( dhr lag in bed) Op dat moment een diepe zucht en de ogen draaien weg. Voel geen pols meer, reageert niet op pijnprikkel.
Ambu was onderweg maar een niet reanimeren beleid. Dus dan sta je eigelijk toe te kijken hoe iemand overlijd. Echt de ambu kon er niet tegen rijden want toen de broeders er waren was het gebeurt. IN tien minuten tijd. Was zo raar, mijn collega en ik hadden echt zoiets van WTF 😱 We hebben de hele dienst echt zo rond gelopen van “ jeetje dit was wel ff heftig”.
Nou zeker heftig.. Krijgen jullie dan wel even tijd om bij te komen voor je naar een volgende cliënt moet?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Laatste dagen hangen aan mekaar van WTF momenten. Ruzie over wc papier en anderzijds Belgen die massaal in Maastricht op een terras komen zitten "want hier mag het wel nog". Wat een imbecielen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste WTF moment van deze week: een of andere debiel in de supermarkt met een gasmasker op. Zo te zien uit de seventies toen men nog bang was voor een atoomaanval of zoiets en niet voorzien van filter. Denk dat je nog beter corona kunt inhaleren dan de dampen die uit dat halfvergane ding komen. Werd gelijk door de manager weer naar buiten gebonjourd wegens het schrik aanjagen van bejaarde dames en ‘algehele gezichtsbedekking’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
15-03-2020 23:08
Laatste dagen hangen aan mekaar van WTF momenten. Ruzie over wc papier en anderzijds Belgen die massaal in Maastricht op een terras komen zitten "want hier mag het wel nog". Wat een imbecielen.
Dit. Alle maatregelen waren niet of niet in deze mate nodig geweest als mensen gewoon NORMAAL deden.
De score van de afgelopen dagen hier:
-de bejaarde ouders van een vriendin die gisteren met een camper vertrokken zijn terug naar Nederland door Spanje, Frankrijk en via een aantal gore hotels
-een positief getest familielid dat zogenaamd "niet begrepen had" dat de rest van haar gezin nu in quarantaine moest en ze vrolijk naar school wou laten gaan (dank de heer dat ze die dichtgegooid hebben)
-kinderen met snotneuzen en hoest die ijskoud op bezoek genomen worden bij hoogbejaarde opa's en oma's
-bruiloften en weet ik het met honderden mensen die nota bene door de politie onderbroken moeten worden
-een ander familielid dat hoogst verbaasd op Schiphol stond en boos was dat zijn vakantie niet doorging; had niet eens gecheckt zoals alle normale mensen of zijn vlucht vertraagd was of wat
-de genante rijen bij de coffeeshops
lemoos2 schreef:
16-03-2020 02:21
Mijn grootste WTF moment van deze week: een of andere debiel in de supermarkt met een gasmasker op. Zo te zien uit de seventies toen men nog bang was voor een atoomaanval of zoiets en niet voorzien van filter. Denk dat je nog beter corona kunt inhaleren dan de dampen die uit dat halfvergane ding komen. Werd gelijk door de manager weer naar buiten gebonjourd wegens het schrik aanjagen van bejaarde dames en ‘algehele gezichtsbedekking’.

O_O Moet toch niet gekker gaan worden zeg..
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn collega vorige week een foto van mijn vader laten zien op Facebook. Gezegd dat ik hem zo oud vind lijken voor zijn leeftijd. Gewoon, zonder bijbedoelingen. Collega kent mijn vader toch niet. De band met mijn vader is verwaterd sinds de scheiding. We chatten alleen heel af en toe, geen life contact. Zegt mijn collega vandaag ineens dat hij Facebook - vriend is geworden met hem.:O Ik heb het ook gezien en vroeg hem waarom. Zijn antwoord was dat hij dan wat over mij kon roddelen. Nu neem ik dat niet zo serieus. Want hij is een grappenmaker. Maar ik had dat niet verwacht van hem.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
16-03-2020 17:07
Ik had mijn collega vorige week een foto van mijn vader laten zien op Facebook. Gezegd dat ik hem zo oud vind lijken voor zijn leeftijd. Gewoon, zonder bijbedoelingen. Collega kent mijn vader toch niet. De band met mijn vader is verwaterd sinds de scheiding. We chatten alleen heel af en toe, geen life contact. Zegt mijn collega vandaag ineens dat hij Facebook - vriend is geworden met hem.:O Ik heb het ook gezien en vroeg hem waarom. Zijn antwoord was dat hij dan wat over mij kon roddelen. Nu neem ik dat niet zo serieus. Want hij is een grappenmaker. Maar ik had dat niet verwacht van hem.
Nou ja zeg! Vind ik toch wel raar.
Een vrouw die bij de bieb uit haar plaat ging , omdat er een briefje hing dat de bieb gesloten is en ja zegt ze de apparaten kunnen toch niet ziek worden dan kan ik toch mijn boeken inleveren, want nu zit ik drie weken met die boeken in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
16-03-2020 17:07
Ik had mijn collega vorige week een foto van mijn vader laten zien op Facebook. Gezegd dat ik hem zo oud vind lijken voor zijn leeftijd. Gewoon, zonder bijbedoelingen. Collega kent mijn vader toch niet. De band met mijn vader is verwaterd sinds de scheiding. We chatten alleen heel af en toe, geen life contact. Zegt mijn collega vandaag ineens dat hij Facebook - vriend is geworden met hem.:O Ik heb het ook gezien en vroeg hem waarom. Zijn antwoord was dat hij dan wat over mij kon roddelen. Nu neem ik dat niet zo serieus. Want hij is een grappenmaker. Maar ik had dat niet verwacht van hem.
Dan zou het contact plots verminderen tot hoog nood-zakelijk.
Idioot.
hondenmens schreef:
16-03-2020 17:07
Ik had mijn collega vorige week een foto van mijn vader laten zien op Facebook. Gezegd dat ik hem zo oud vind lijken voor zijn leeftijd. Gewoon, zonder bijbedoelingen. Collega kent mijn vader toch niet. De band met mijn vader is verwaterd sinds de scheiding. We chatten alleen heel af en toe, geen life contact. Zegt mijn collega vandaag ineens dat hij Facebook - vriend is geworden met hem.:O Ik heb het ook gezien en vroeg hem waarom. Zijn antwoord was dat hij dan wat over mij kon roddelen. Nu neem ik dat niet zo serieus. Want hij is een grappenmaker. Maar ik had dat niet verwacht van hem.

Jeetje wat idioot!
hondenmens schreef:
16-03-2020 17:07
Ik had mijn collega vorige week een foto van mijn vader laten zien op Facebook. Gezegd dat ik hem zo oud vind lijken voor zijn leeftijd. Gewoon, zonder bijbedoelingen. Collega kent mijn vader toch niet. De band met mijn vader is verwaterd sinds de scheiding. We chatten alleen heel af en toe, geen life contact. Zegt mijn collega vandaag ineens dat hij Facebook - vriend is geworden met hem.:O Ik heb het ook gezien en vroeg hem waarom. Zijn antwoord was dat hij dan wat over mij kon roddelen. Nu neem ik dat niet zo serieus. Want hij is een grappenmaker. Maar ik had dat niet verwacht van hem.

Dit zijn van die dingen waarmee je naar de HR-afdeling zou kunnen stappen. Maar die hebben jullie vast niet?
Alle reacties Link kopieren
Het is de collega die naast me zit en ik kan verder goed met hem opschieten. We hebben altijd wat te kletsen en lachen. Daarom verbaast me het zo. Hij heeft nu tot minstens 6 April verplicht verlof en ik weet niet of hij mijn vader iets geschreven heeft. Of dat hij hem alleen maar wil volgen.
Raar verhaal hondenmens, zijn ze ongeveer dezelfde leeftijd of hebben ze andere dingen gemeen behalve jou?
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
16-03-2020 17:49
Raar verhaal hondenmens, zijn ze ongeveer dezelfde leeftijd of hebben ze andere dingen gemeen behalve jou?
Ze schelen 6 jaar in leeftijd. Hun beroepen waren ook totaal anders. Ik zou niet weten wat ze gemeen zouden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
02-03-2020 13:41
Nou zeker heftig.. Krijgen jullie dan wel even tijd om bij te komen voor je naar een volgende cliënt moet?
Nee eigelijk niet. Doordat dit gebeurde liepen we achter op schema, dus moesten eerst flink aanpoten. In onze pauze konden we het er ff over hebben. Maar we hebben onze hele dienst zo rond gelopen “ van jeetje wat is er gebeurd?”.
Dwarrel75 schreef:
16-03-2020 21:29
Nee eigelijk niet. Doordat dit gebeurde liepen we achter op schema, dus moesten eerst flink aanpoten. In onze pauze konden we het er ff over hebben. Maar we hebben onze hele dienst zo rond gelopen “ van jeetje wat is er gebeurd?”.

Jeetje wat heftig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven