WTF momenten

09-12-2019 15:48 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem maar bij overig, want heb verder geen idee.

Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.

Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Daantje1970 schreef:
31-01-2020 16:14
Ik stond net in een file op de A58. En dan weer 2 die het rode kruis negeren. Eentje ging halverwege naar de andere baan, de andere reed met hoge snelheid door tot de auto van rijkswaterstaat. Ik snap werkelijk waar niet wat je dan bezielt. Van mij mogen ze het rijbewijs dan afnemen.
Haha, dat zag ik een tijd terug, een die nog voorbij het kruis reed, alleen had hij de pech dat er een (onherkenbare) politieauto reed, hij werd mooi aan de kant gezet :yes:
Alle reacties Link kopieren
BigBangTheory schreef:
01-02-2020 07:51
Een weg waar je 70 mag. Ik rij achter 4 andere auto’s aan. Allemaal netjes rond de 70-75 km per uur. Komt er opeens een auto achter mij rijden. Gaat knipperen, seinen en zit paar keer bijna in m’n kofferbak.
Punt 1, ik kon niet inhalen en dat mag ook niet op desbetreffende weg en punt 2, slinger met auto’s reden de normale snelheid incl ik.
Na ongeveer 5 minuten seinen en bijna 4 keer m’n kofferbak geramd te hebben, hoor ik opeens vol gas en haalt desbetreffende auto met ongeveer 100 km per uur mij en alle auto’s voor mij in. En ramt daarbij bijna (scheelde echt een haar) een tegenligger.
Ik vraag me echt af of diegene echt haast had (denk bevallende vrouw) of dat hij na de rotonde gewoon z’n verstand had verloren. Echt WTF.
Ik ga dan altijd 60 rijden. Klerelijers.
niekie1 schreef:
01-02-2020 10:42
Haha, dat zag ik een tijd terug, een die nog voorbij het kruis reed, alleen had hij de pech dat er een (onherkenbare) politieauto reed, hij werd mooi aan de kant gezet :yes:
Haha :biggrin:
Zo had ik een tijdje terug ook een situatie waarin ik hard moest lachen. Ik kwam van de snelweg af en een stukje verderop heb je zo'n versmalling waar de tegenligger voorrang had. Achter me komt ineens een auto hard aangereden en zat te toeteren en te seinen. Tja, je kan seinen wat je wil maar ik ga geen seconde harder rijden.
Meneer haalt me in en moet ineens keihard op de rem omdat er een tegenligger aankwam :rofl: Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
31-01-2020 16:11
Ik werk in een winkel in een dorpscentrum. Er stonden een paar tienermeisjes druk te giebelen en te gieren en te gillen tussen de schappen. Op een gegeven moment hoor ik ook een soort dreun dus ik ga polshoogte nemen. Een van de meiden heeft de slappe lach en was neergeploft op een kar met artikelen die aangevuld moesten worden.

Ik zei dat ik het leuk vond dat ze zoveel plezier hadden, maar van de kar afmoesten omdat het gevaarlijk was en om wat stiller te zijn omdat dat storend was voor de andere klanten (vonden ze ook heel grappig).

En opeens zie ik iets op de grond liggen. Een plas vloeistof. Doorzichtig. Geel. Energydrink, vraag ik me af? En dan zie ik dat de benen van een van die meiden nat zijn.

Ik vraag wat die plas is. 'Ik moest heel nodig plassen'. WTF. Die meid heeft hier op de grond zitten plassen. Juist. En die meiden maar lachen.

Nu heb ik eerder urine op de vloer gehad van een peuter die nog net niet zindelijk was, met excuses van de moeder waarbij we het samen even opruimden. Maar DIT???

Ik riep een collega om een sopje te pakken, papier, en een vuilniszak en dat meisje heeft het onder mijn toezicht op mogen ruimen.

Daarna de camerabeelden gekeken. Meisjes lachen. HET meisje kijkt om zich heen. Hurkt neer (jurkje aan) en laat het zo lopen. Toen nog meer gillen en gieren. Meisje pakt een handdoek uit het schap, haalt het DOOR DE PLAS HEEN EN LEGT HEM TERUG IN HET SCHAP. Toen plofte een vriedin op de kar en kwam ik aan.

Wij dus al die handdoeken weggooien.

Krijg ik even later een telefoontje van een boze moeder. Moeder van het meisje. Want ik heb haar zestienjarige dochter voor schut gezet omdat ze haar eigen urine van mij moest opruimen. Nog een WTF. Ik ben maar niet begonnen over de kosten van de handdoeken..
:woa:
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
29-01-2020 18:35
Ik reed vanmorgen op een weg waar je niet harder mag dan 30 km p/u. Wordt ik ingehaald door iemand op een snorbrommer. WTF.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Niet echt WTF. Maar ik sta er toch van te kijken dat als je geadopteerd bent, sommige volwassenen je adoptieouders niet als echt zien. Bij een kind kan ik het me nog voorstellen.
Ik was met een collega aan het grappen over dingen die je van je ouders geërfd hebt. Toen zei ik voor het gemak dat ik mijn geringe lengte van mijn "bruine moeder" heb. Omdat dat korter klinkt dan "biologische moeder." Hij zei lachend: "Je BRUINE moeder? Je échte moeder zul je bedoelen!"
Ik zei dat ik mijn blanke moeder voor mij gewoon mijn moeder is. Alleen biologisch niet. Maar zij heeft me opgevoed en mijn andere moeder ken ik niet. Die heeft me maar alleen op de wereld gezet. Hij zei dat zij toch mijn moeder is. Maar voor mij is ze een vreemde.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
02-02-2020 22:34
Niet echt WTF. Maar ik sta er toch van te kijken dat als je geadopteerd bent, sommige volwassenen je adoptieouders niet als echt zien. Bij een kind kan ik het me nog voorstellen.
Ik was met een collega aan het grappen over dingen die je van je ouders geërfd hebt. Toen zei ik voor het gemak dat ik mijn geringe lengte van mijn "bruine moeder" heb. Omdat dat korter klinkt dan "biologische moeder." Hij zei lachend: "Je BRUINE moeder? Je échte moeder zul je bedoelen!"
Ik zei dat ik mijn blanke moeder voor mij gewoon mijn moeder is. Alleen biologisch niet. Maar zij heeft me opgevoed en mijn andere moeder ken ik niet. Die heeft me maar alleen op de wereld gezet. Hij zei dat zij toch mijn moeder is. Maar voor mij is ze een vreemde.
Oja, dit doet me denken aan iets anders in (voor mij) dezelfde categorie. De opa en oma van een vriendin (van beide kanten) komen uit een Aziatisch land. Haar ouders zijn echter allebei in NL geboren en zijzelf ook. Toen we samen op vakantie waren viel het me pas op hoe vaak mensen zeggen, 'ja maar, waar kom je ECHT vandaan?' als ze zei dat ze uit NL kwam.. doodvermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
31-01-2020 19:20
Echt? Winnaar van dit topic!
Inderdaad zeg!
Ik sta in de rij bij de Primera, ben ik aan de beurt stormt er een vrouw naar voren en zegt tegen mij ja ik moet even snel iets vragen!
Ik zeg ja ik moet even snel iets afgeven en doe vervolgens mij ding. Vervolgens druipt ze af en kon ze achteraan de rij aansluiten omdat de rest van de rij achter mij haar niet voor liet gaan.
Als je nu gewoon even vraagt joh mag ik even voor ik heb een snelle vraag dan had dat best gemogen maar de manier waarop ze zo gebiedend tegen mij sprak bah !
Alle reacties Link kopieren
Kameelperd schreef:
04-02-2020 20:00
Ik sta in de rij bij de Primera, ben ik aan de beurt stormt er een vrouw naar voren en zegt tegen mij ja ik moet even snel iets vragen!
Ik zeg ja ik moet even snel iets afgeven en doe vervolgens mij ding. Vervolgens druipt ze af en kon ze achteraan de rij aansluiten omdat de rest van de rij achter mij haar niet voor liet gaan.
Als je nu gewoon even vraagt joh mag ik even voor ik heb een snelle vraag dan had dat best gemogen maar de manier waarop ze zo gebiedend tegen mij sprak bah !
Ik heb een bloedhekel aan die lui die gewoon naar een kassa lopen, een hele rij mensen negeren en dan op zo’n toon van ‘hoe durf je mij aan te spreken’ nog toe sneppen: “Ik kom alleen iets ruilen/de kassabon klopt niet/Ik wil alleen iets laten bestellen/iets vragen”. Ja boeiend, de rest van de rij wil ook alleen maar afrekenen, iets bestellen of ruilen. Vooral die ‘alleen maar iets vragen’ lui, niet één vraag, nee, een compleet verhaal over de logistiek van filiaal A naar B moet minimaal twee keer verteld worden. Tenzij je nog half naar de kassa gedraaid staat en net bent geholpen en dan een fout ontdekt, oké. Voor al die andere zaken schuiven ze maar gewoon aan of zoeken ze een servicebalie op.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
charlymercury schreef:
04-02-2020 15:06
Oja, dit doet me denken aan iets anders in (voor mij) dezelfde categorie. De opa en oma van een vriendin (van beide kanten) komen uit een Aziatisch land. Haar ouders zijn echter allebei in NL geboren en zijzelf ook. Toen we samen op vakantie waren viel het me pas op hoe vaak mensen zeggen, 'ja maar, waar kom je ECHTvandaan?' als ze zei dat ze uit NL kwam.. doodvermoeiend.
Ja dat, zo raar. :facepalm:
Ik heb het ook regelmatig. Gewoon hier in Nederland. Mensen die vragen waar ik vandaan kom. Ik geef dan aan [woonplaats]. Ja, maar jij bent duidelijk niet van hier. Ik (vermoorde onschuld): ja, je kunt het idd een beetje horen dat ik uit de omgeving Rotterdam kom. Sommige zijn zo raar dat ze dan gelijk beginnen te neuzelen dat ik toch uit het buitenland kom ed. Enkel gebaseerd op het feit dat ik donker haar + ogen heb. Zelfs al zou ik (groot)ouders hebben met een migratieachtergrond, dat maakt mij niet gelijk een niet-Nederlander. Want dát is wat ze het liefst willen horen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bijna een omaatje onder de auto hangen omdat ze haar electrische fiets niet in toom kreeg. Raakte niet op tijd gestopt en stond 1,5 meter op de weg. Ik had voorrang maar kon gelukkig stoppen.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Waarom hebben ze in godsnaam meerpersoonskamers op de SEH? Zo geen behoefte aan het keiharde gezeur van de buren. Heb nu al 3 x keer tot in detail gehoord wat de buurvrouw mankeert. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
21-02-2020 14:20
Waarom hebben ze in godsnaam meerpersoonskamers op de SEH? Zo geen behoefte aan het keiharde gezeur van de buren. Heb nu al 3 x keer tot in detail gehoord wat de buurvrouw mankeert. :facepalm:
Wrom ben je op de SEH?!? :O
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn allergrootste WTF-moment kan ik tot op de dag van vandaag nog nachtmerries van krijgen.

Ik nader een kruispunt en ineens gaan alle lichten van oranje naar rood, als dit snel gebeurd kun je er donder op zeggen dat er een hulpdienst (ambulance , politie, brandweer enz) aankomt.

Ik sta achter een vrachtwagen en de vrachtwagen staat al eerste voor de stoplichten.

Met loeiende sirene komt er een politieauto aan.

Omdat er een kruispunt nadert remt deze iets af maar alsnog wel een vaart erin natuurlijk.

Ineens hoor ik een vrachtwagen toeteren en ik realiseer me dat het de vrachtwagen voor mij.

Komen er vanachter de vrachtwagen ineens 2 mensen vandaan , die op hun gemak oversteken op het zebrapad.

Let op : alle lichten waren rood ook hun voetgangerlicht stond op rood.

De politieauto remt (want die reed recht op die mensen in) en toen heb ik even mijn ogen dichtgedaan.

Toen ik ze opendeed, waren de 2 mensen heftig aan het vloeken op de agent.

Politieauto stond schuin op het kruispunt geparkeerd.


De vrachtwagenchauffeur is uitgestapt met meerdere mensen en ik ben uiteindelijk ook maar even uit de auto gegaan.

De 2 mensen die overstaken hadden echt niets gehoord, was niet opgevallen dat iedere auto stilstond…….

Deze 2 mensen schrokken denk van alle reacties van mensen die hun zagen oversteken en werden boos op vooral iedereen die hun actie stom vond…..niet eens schaamte……

Die agenten waren zich ook rotgeschrokken en deze heren, ongevreesd hebben de 2 personen aangehouden en meegenomen naar het bureau.


ECHT WTF!!! :bonk:

En ook vraag ik me nu nog af hoe die mensen in het dagelijkse leven overleven…
Zwijgen is geen zwakte maar een sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, steek maar over vlak voor mijn auto. Kind in draagzak, electrische bakfiets met 4 kinderen in de bak, telefoon in de hand en oordopjes in. Je kwam van links en mijn stoplicht was groen.

Waarom? Moeten ze dood?

Kunnen we niet gewoon handjes afhakken bij overtredingen? Eerst de linker. Kijken of ze het dan nog doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik waren naar een natuurgebied waar je uiteindelijk naar een waterval kunt klimmen.

Aan het begin van het pad is een prachtig ondiep riviertje met strandje. Toen we daar eerst langskwamen zat er een stuk of 10 man te BBQen en hun kinderen speelden in het riviertje.

Toen wij na anderhalf uur terug kwamen van onze klimtocht hadden die mensen een enorme puinhoop achtergelaten. Vieze luiers, verpakkingen, handdoeken, waterspeelgoed, kleding.

Ik heb mijn man nog nooit zo boos gezien. Hij wilde ze confronteren maar de vogel was helaas al gevlogen. Uiteindelijk hebben wij al die troep in onze eigen auto moeten vervoeren omdat het daar zo afgelegen was dat er geen vuilnisbakken waren.

Echt het was daar zo prachtig :cry: .
Alle reacties Link kopieren
met verbazing bij de lidl staan kijken hoe boze vrouwen tegen personeel te keer gingen dat niet alle knuffeltjes van de spaar-actie meer te verkrijgen waren. Er werd wel gezegd dat maandag weer een nieuwe lading binnen komt maar alsnog riep er 1 dat ze een klacht ging indienen.
Apatura schreef:
21-02-2020 14:42
Wrom ben je op de SEH?!? :O
Mijn moeder had pijn op de borst. Heel vervelend, maar gelukkig geen hartprobleem. Waarschijnlijk een bijwerking van haar medicatie.
nachtvlinder1977 schreef:
21-02-2020 23:57
Mijn moeder had pijn op de borst. Heel vervelend, maar gelukkig geen hartprobleem. Waarschijnlijk een bijwerking van haar medicatie.

Oeh dit is pijnlijk herkenbaar.. Mijn vader belandde om dezelfde reden 2 weken geleden ook op de SEH. Kreeg telefoontje dat het niet goed ging en het hartfilmpje er niet goed uit zag.. Hij is al behoorlijk aan het tobben met zijn gezondheid en toen ik dit hoorde dacht ik echt even: Die zijn we straks kwijt.
Bleek inderdaad ook een bijwerking te zijn van medicatie. Maar de schrik zat er wel even behoorlijk in hoor.
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
21-02-2020 16:24
Tuurlijk, steek maar over vlak voor mijn auto. Kind in draagzak, electrische bakfiets met 4 kinderen in de bak, telefoon in de hand en oordopjes in. Je kwam van links en mijn stoplicht was groen.

Waarom? Moeten ze dood?

Kunnen we niet gewoon handjes afhakken bij overtredingen? Eerst de linker. Kijken of ze het dan nog doen.
Echt! Ik was uitgestapt en had haar de huid volgescholden. En dat is echt niet mijn gewoonte. Zouden al die 5 kinderen van haar zijn?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
21-02-2020 16:24
Kunnen we niet gewoon handjes afhakken bij overtredingen? Eerst de linker. Kijken of ze het dan nog doen.
.
Neeeeeeeeeeeeeeee, dan steken ze straks geen hand meer uit bij het afslaan ook.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
22-02-2020 11:43
.
Neeeeeeeeeeeeeeee, dan steken ze straks geen hand meer uit bij het afslaan ook.
Dat doen de meesten tichel niet. Hoevaak ik wel niet meemaak dat ze afslaan voor de auto langs zonder op of om te kijken😡 Een hand aan het stuur en in de ander de mobiel....levensgevaarlijk!
Alle reacties Link kopieren
ik zat 2 weken terug in de auto (de zaterdag voor de eerste storm) op een groot druk kruispunt te wachten voor het stoplicht. zie ik aan de overkant van de kruising een vrouw met de fiets onderuit gaan, vlak voor het fietsstoplicht dus vlakbij de weg waar andere auto’s stonden te wachten. NIEMAND STOPTE OM HAAR TE HELPEN! echt zo aso vond ik dat. ik kon geen kant op want mijn licht was rood en de kruising was druk. Toen ik haar kant op kon was ze al doorgefiets, maar ik vond het zo zielig! als ik daar had gestaan was ik mijn auto uitgesprongen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Wij slapen al zo'n dikke twee weken beneden in de woonkamer in verband met de aanhoudende stormen hier. Prima.
Man had dorst vannacht en wil een slok water pakken uit de kraan in de open keuken. Prima.
Wat de meeste mensen doen is met je mond onder de kraan hangen. Je wil het immers zo stil mogelijk doen, want 3 meter achter je, slaapt je vrouw, die al zo slecht slaapt (door de zwangerschap, niet eens per se door het weer).
Wat doet mijn man? Die denkt dat het slimmer en stiller is om een glas uit het (overvolle....) afdruiprek te pakken :facepalm: Dat maakt natuurlijk al een bak herrie, maar uiteraard staan de (kleine) glazen onder de rest van de vaat :facepalm: Daar gingen twee bakjes (van steen.....) zó de (eveneens stenen) grond op.
Echt, WTF :whip: Hang gewoon je kop onder de kraan, óelewapper! :whip:
Gelukkig vond hij zichzelf ook niet zo handig, achteraf gezien :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven