WTF momenten

09-12-2019 15:48 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem maar bij overig, want heb verder geen idee.

Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.

Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Dat dementeren lijkt me echt wel een oorzaak van agressie. Ik had vorige week ook een WTF moment met mijn omaatje van 95, die me een klap verkocht toen ik haar terug in haar rolstoel wilde zetten (ze probeerde te gaan lopen en dat kan ze helemaal niet). Ik moest van haar afblijven en wie dacht ik wel niet dat ik was haar te belemmeren. Het was ook een verdrietig moment, ze werd 'afgeleverd' door ons in een verpleegtehuis, en toen ze dat besefte ging het helemaal mis. De dag erna zat ze aan de tafel in de gemeenschappelijke ruimte met een brede glimlach en vol trots te vertellen aan de zusters en medebewoners hoe zo'n geweldig kleinkind ik wel niet ben. Haar allerliefste. Ze was dus helemaal vergeten dat ze me zo'n klap verkocht had. Dementie is een triest iets. Ik hoop echt dat ik niet zo oud word.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
16-01-2020 23:59
Dat dementeren lijkt me echt wel een oorzaak van agressie. Ik had vorige week ook een WTF moment met mijn omaatje van 95, die me een klap verkocht toen ik haar terug in haar rolstoel wilde zetten (ze probeerde te gaan lopen en dat kan ze helemaal niet). Ik moest van haar afblijven en wie dacht ik wel niet dat ik was haar te belemmeren. Het was ook een verdrietig moment, ze werd 'afgeleverd' door ons in een verpleegtehuis, en toen ze dat besefte ging het helemaal mis. De dag erna zat ze aan de tafel in de gemeenschappelijke ruimte met een brede glimlach en vol trots te vertellen aan de zusters en medebewoners hoe zo'n geweldig kleinkind ik wel niet ben. Haar allerliefste. Ze was dus helemaal vergeten dat ze me zo'n klap verkocht had. Dementie is een triest iets. Ik hoop echt dat ik niet zo oud word.
:hug:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
17-01-2020 04:52
:hug:
Dank je. Het was echt verschrikkelijk naar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Bladora :hug:
Klopt hoor, agressie komt vaker voor in een dementieel proces.
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
09-12-2019 17:57
En nog ééntje . Rijd ik op het derde rijvak op een autosnelweg , komt er op dat derde rijvak een vrouw op de fiets uit de tegenovergestelde richting aan !
:-o Deze kan wel in de top-tien!
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
09-12-2019 16:19
Ik had ook een leuke afgelopen week op een hele drukke kerstmarkt - denk: met ellebogen moeten werken om aan de glühwein stand te komen.
Sta ik in de massa, voel ik opeens herhaaldelijk een duw tegen mijn onderbenen. Ik kijk om - is een vader me met opzet herhaaldelijk aan aan het rijden met de buggy, waarin zijn kleine kindje zat. Geen tikje op de schouder of geen excuseer mag ik even langs, maar gewoon duwen met dat kind :)
Stel je voor ik val achterover met hete glühwein en al.
Misschien was hij een van diegenen die je met je ellebogen aan de kant had geduwd 😉.
We staan net te wachten op een parkeerplek. Degene die wegrijdt ramt de auto achter haar en rijdt weg. O_O WTF!
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
29-01-2020 15:10
We staan net te wachten op een parkeerplek. Degene die wegrijdt ramt de auto achter haar en rijdt weg. O_O WTF!
Kenteken onthouden en doorgegeven aan de eigenaar van die auto erachter?

Ooit ook eens zoiets gehad, is de politie uiteindelijk bijgekomen. Die komt normaal niet voor blikschade maar dat mens ging zo door het lint dat omstanders ze er alsnog bij hebben geroepen. Deze mevrouw vond namelijk dat hij de door haar veroorzaakte schade aan de bedrijfsbus van mijn vriend maar bij zijn baas moest opgeven en dat zij er dan verder klaar mee was ("Dat bedrijf van jou is verzekerd, heb jij geen last van dus ik hoef er ook niks meer mee, doei!"). Echt wtf dus.
Doorgegeven aan de bewaking die het ook zag gebeuren. Die heeft de eigenaar ingelicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik reed vanmorgen op een weg waar je niet harder mag dan 30 km p/u. Wordt ik ingehaald door iemand op een snorbrommer. WTF.
Alle reacties Link kopieren
Bij tuinland, samen met een vriendin. Wij stonden in een gangpad bij planten te kijken. Op een gegeven moment kwam er een ouder echtpaar aan met een karretje. Gangpad was leeg toen wij daar liepen en wij hadden ze ook niet aan zien of horen komen. Totdat ik ineens iemand hoorde zeggen 'gewoon doorduwen'. Ik keek op, duwt zij haar man met karretje, zo tegen de benen van mijn vriendin aan. WTF
Alle reacties Link kopieren
Dat iemand anders voor jou je spullen gaat uitlenen. WTF.

Een vriend van mijn vriend was hier, ziet een kachel staan. Bekende van hem heeft een kachel nodig. Wordt mijn vriend gebeld "hey, (naam) kan die kachel van jou wel lenen toch? Die in de garage stond?"
Alle reacties Link kopieren
Een positief WTF-moment: Mijn auto is weer door de APK gekomen. :yes: Het is elk jaar weer spannend.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
29-01-2020 18:48
Bij tuinland, samen met een vriendin. Wij stonden in een gangpad bij planten te kijken. Op een gegeven moment kwam er een ouder echtpaar aan met een karretje. Gangpad was leeg toen wij daar liepen en wij hadden ze ook niet aan zien of horen komen. Totdat ik ineens iemand hoorde zeggen 'gewoon doorduwen'. Ik keek op, duwt zij haar man met karretje, zo tegen de benen van mijn vriendin aan. WTF
Die had ik mooi een duw terug gegeven. Oud of niet.
beetjegek schreef:
30-01-2020 15:00
Die had ik mooi een duw terug gegeven. Oud of niet.
Ja, liefst richting de cactussen 🌵
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar heel boos aangekeken, daar schrok ze al van. En toen had ik ook nog een mond, waar geluid uit kwam. Ze ging toen snel achter haar man staan. Vervolgens kwamen wij elkaar continu tegen, vriendin en ik hebben haar steeds heel strak en boos aangekeken. Ze wist niet hoe ze het hebben moest.

Cacktus ga ik onthouden :biggrin: Oud of jong maakt voor mij ook niet uit hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond in een lange wachtrij bij de lidl. Er stonden inmiddels ook mensen achter mij. Er gaat een kassa open en hoppa de mensen achter mij gaan zo voor. Degene voor mij liet ik uiteraard ook voor gaan en we keken elkaar een beetje boos/verward aan.
Tja dit gebeurd zo vaak en ik laat het meestal maar zitten. Maar de man voor mij riep hun na: hallo wij stonden hier al veel langer.
De mensen leggen hun boodschappen op de band en negeerde meneer. Meneer dringt aan en zegt nog eens dat wij er al langer stonden. Vrouw draait zich agressief om en zucht en snauwt naar de meneer: wij hebben maar 3 dingen dus hou je een beetje in.
Tamelijk bizar dat de vrouw juist boos wordt.

En laatst bij de action wilde iemand iets kopen van 3,50 ofzo en betaalde met 20 euro. De kassa had niet genoeg wisselgeld dus de vraag: heeft u kleiner? Nee, kunt u pinnen? Nee.
Komt dus iemand anders van de action aan. Snauwt: heb je niet kleiner. Uh nee dus. Ja dan moet je maar pinnen. Uh nee ik wil gewoon betalen met 20 euro. Enorme zucht en vervolgens: nou voor deze ene keer dan heb je mazzel want dit kunnen we eigen niet accepteren.
Ik vond dat zo belachelijk. De toon, de mevrouw die duidelijk al heel wat jaren ouder was dan het meisje zomaar je noemen en dan doen alsof ze de klant een groot plezier doet omdat ze bij gods gratie iets mocht kopen bij de action.
Het meisje wat gewoon achter de kassa zat vond het volgens mij ook pijnlijk die leek niet blij met haar collega.

Jaren terug nog 1. (misschien al eens geschreven dat weet ik niet zeker)
Ik zat in de bus naast mij zat een meisje met een koptelefoon met harde muziek. In de bus zelf was er ook wat muziek te horen maar haar muziek overstemde dat. De chauffeur vroeg aan het meisje of de muziek zachter mocht, uiteraard hoorde ze dat niet. Dus ik tik haar aan en ze doet de oordopjes uit. Ik vroeg haar: mag de muziek wat zachter.
Ze luistert even naar de muziek van de chauffeur en zegt: ow nee hoor van mij mag die inderdaad zachter en deed de oordopjes weer in.
WTF gebeurde hier? Heb mijn schouders maar opgetrokken en ben een boekje gaan lezen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Tering!!! :furious: Realiseer me net dat de arts van onze zoon niet heeft gebeld vandaag! Dat terwijl ze gisteren al zou bellen. Vanochtend de poli gebeld en ja, vandaag zou ze dan echt bellen. Wedden dat ze morgen afwezig is. :swear:
Waarom vinden sommigen het nodig andermans miskraam te bagatelliseren? :pukey: O_o
Alle reacties Link kopieren
een WTF periode mmm: mijn hele middelbare schoolperiode en mijn jaren twintigers.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
30-01-2020 22:39
een WTF periode mmm: mijn hele middelbare schoolperiode en mijn jaren twintigers.
.
En je bent nu 29 ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
30-01-2020 18:48
Ik stond in een lange wachtrij bij de lidl. Er stonden inmiddels ook mensen achter mij. Er gaat een kassa open en hoppa de mensen achter mij gaan zo voor. Degene voor mij liet ik uiteraard ook voor gaan en we keken elkaar een beetje boos/verward aan.
Tja dit gebeurd zo vaak en ik laat het meestal maar zitten. Maar de man voor mij riep hun na: hallo wij stonden hier al veel langer.
De mensen leggen hun boodschappen op de band en negeerde meneer. Meneer dringt aan en zegt nog eens dat wij er al langer stonden. Vrouw draait zich agressief om en zucht en snauwt naar de meneer: wij hebben maar 3 dingen dus hou je een beetje in.
Tamelijk bizar dat de vrouw juist boos wordt.
Dit is echt mijn grootste ergernis in winkels! Ik maak het ook weleens mee, ik durf er op zo'n moment nooit wat van te zeggen. Achteraf baal ik dan van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
30-01-2020 22:55
.
En je bent nu 29 ?
32
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vanochtend meemaakte: het was nog donker, ik reed op de snelweg. Ochtendspits, vrij druk. Ineens zie ik een auto zonder licht rijden. De snelweg was ook onverlicht. Ik moest goed kijken, zonder verlichting zie je het echt niet goed o_o
Meerdere automobilisten seinden met groot licht, ik heb het ook gedaan maar de lichten bleven uit. Dat vond ik echt bizar. Je hebt zelf dan toch ook door dat je niks ziet in het donker zonder licht? Hij maakte nog een vreemde manoeuvre naar rechts ook, omdat hij ineens een afslag moest hebben. Ik vraag me af of hij zonder kleerscheuren op zijn locatie is aangekomen, pff
Alle reacties Link kopieren
Mijn WTF moment vandaag: 50 shades film gezien. Ziek :facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven