WTF momenten

09-12-2019 15:48 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem maar bij overig, want heb verder geen idee.

Ik reed vanmiddag op een vrij drukke weg en haalde daar een oma in die op een scootmobiel zat. Ik denk: wat zit ze ongemakkelijk en wat heeft ze vast? Blijkt dat ze in de linkerarm (straatkant dus) een dreumes had geklemd; die zat op haar linkerbeen. En met de rechterhand stuurde ze en gaf gas. Het is nu enkele uren geleden en eigenlijk vind ik nu dat ik ergens had moeten stoppen om haar te vragen of ze nog helemaal lekker was.
Op het moment was ik echter te verrast en omdat het zo druk was, had ik ook niet echt kans om te reageren. Het daalde zeg maar, pas enkele straten verder in. Dit is wel het vreemdste (en onveiligste) wat ik in lange tijd heb gezien.

Moest het gewoon even delen. Jullie ook WTF momenten af en toe ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op vakantie een keer een vrouw die haar benen ging scheren in het zwembad... ik zag toevallig vlak daarvoor er een filmpje op FB van. Toen kon ik het me al nauwelijks voorstellen totdat ik het echt zelf zag gebeuren
Anoniem262821034 schreef:
09-12-2019 16:57
Omdat ik toevallig op twee van jouw reacties reageer? Jank niet zo.

Ah, je bent er zo eentje. :byee:
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
09-12-2019 16:59
Ah, je bent er zo eentje. :byee:

Vertel eens..?
.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
09-12-2019 16:19
Jij ook al?

Ik heb ook vaak wtf-momenten door de vaders/moeders die met hun kroost in een kinderzitje in het aardedonker zonder licht op de fiets op pad zijn. Wat bezielt je dan toch?
Ja bizar! Laatst, donker, regen, glibberige weg. Een moeder op een fiets, zonder licht, met voorop EN achterop een kind. Echt niet te geloven.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
09-12-2019 16:40
Ik zie dat jullie WTF-momenten tot nu toe voornamelijk over het verkeer gaan, maar ik zag zaterdag iets bij supermarkt Hoogvliet wat ook wel WTF-waardig is.

Op de achterkant van de kassabon staan altijd zegels waarmee je kunt sparen voor gratis actieproducten. Er staat in het halletje altijd een vrouw te leuren om kassabonnen. Dat vind ik op zich al vreemd, maar goed.

Nu zag ik haar zaterdag dus buiten in de vuilnisbak van Hoogvliet graaien, om daar óók nog kassabonnen uit te halen (en waarachtig, ze had nog beet ook!).

Toen dacht ik echt wel even: WTF.
Maar goed, ze zal de flessen shampoo met bamboe-extract wel hard nodig hebben of zo O_o
:facepalm:
Kan jij in de portemonnee van deze dame kijken?
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
09-12-2019 17:01
Ja bizar! Laatst, donker, regen, glibberige weg. Een moeder op een fiets, zonder licht, met voorop EN achterop een kind. Echt niet te geloven.
pas als je zelf auto gaat rijden, heb je door hoe slecht je zichtbaar bent op de fiets
(niet als excuus hoor)

Als ik 1 van mijn pubers voorin heb, wijs ik ze altijd op fietsers zonder licht (rotmoeder loopt weer opvoedkundig te doen(
Alle reacties Link kopieren
charlymercury schreef:
09-12-2019 16:58
Ik zag op vakantie een keer een vrouw die haar benen ging scheren in het zwembad... ik zag toevallig vlak daarvoor er een filmpje op FB van. Toen kon ik het me al nauwelijks voorstellen totdat ik het echt zelf zag gebeuren


Oh bah.
Zei niemand daar iets van?
You don't have to fit into the format
Hier in het dorp is 1 winkel daar zijn 2 invalideparkeerplaatsen die altijd in beslag worden genomen door gewone autobestuurders die NIET invalide zijn en geen invalidepas hebben liggen.
Laatst stond er het hele weekend een auto van wegwerkzaamheden op die plaats.
JonathanStrange schreef:
09-12-2019 16:29
Zoiets had ik een keer toen ik in de schoonmaak werkte. Vrouw waarbij ik poetste had een klein kind, denk een jaar of twee maximaal. Terwijl ik de toiletpot met chloor stond te boenen, staat dat kind opeens achter me. Ik sta daar in die chloordampen, met handschoenen, wit bespatte broek en al en het kind mocht gewoon rondlopen daar! Dus ik zeer omzichtig kind weg gemanoeuvreerd, richting moeder die op de bank zit, en vraag haar kind even uit de buurt te houden omdat ik met giftige stoffen bezig ben. Zegt moeder: "kind woont hier ook, zij kijkt altijd mee want ze is denk ik zindelijk aan het worden...". Dus ik herhaal dat het gevaarlijk is waar ik mee bezig ben en moeder haalt schouders op en zegt: "werk er maar een beetje omheen!" Toen brak m'n klomp wel een beetje.
Vind ik nogal overdreven eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Mn dochter en ik lopen bij het ziekenhuis en een man komt ons tegenmoet. Het was best druk daar. Duwt hij zn ene neusgat dicht, en de andere blaast hij het snot eruit zo op de grond. Toen we er voorbij waren, keken we elkaar aan: wtf??
ik geef mn bek ook maar een douw
2019 schreef:
09-12-2019 17:08
Hier in het dorp is 1 winkel daar zijn 2 invalideparkeerplaatsen die altijd in beslag worden genomen door gewone autobestuurders die NIET invalide zijn en geen invalidepas hebben liggen.
Laatst stond er het hele weekend een auto van wegwerkzaamheden op die plaats.
politie of handhaving bellen, die schrijven een bekeuring uit (is een hele dure) zul je zien hoe snel mensen dat afleren
DuchessMeganMarkle schreef:
09-12-2019 16:41
Ik las net een artikel op RTL nieuws over de pedo handboek hoe je makkelijk bij kinderen in de buurt komt. In het artikel stond letterlijk dat de pedofielen op datingsites gaan zoeken op dikke onzekere alleenstaande moeders, wtf?
Mijn WTF moment van de dag inderdaad. Las het op Twitter vanmiddag. Die gasten zijn zo berekenend.
ava75 schreef:
09-12-2019 17:16
politie of handhaving bellen, die schrijven een bekeuring uit (is een hele dure) zul je zien hoe snel mensen dat afleren
Ja ik weet het hier hebben ze laatst een bekeuring uit staan delen toen iemand op een invalide parkeerplaats met kenteken stond. De buuf was begrijpelijk pislink.
RamsayStreet schreef:
09-12-2019 17:14
Vind ik nogal overdreven eerlijk gezegd.
Tja, het gaat om iets waarbij ik dacht: wtf? Hoeft niet voor jou te gelden, inderdaad. Ik vond het gek om deze reactie te geven op een werknemer die voorzichtig met je kind probeert te zijn.
Madeliefjees schreef:
09-12-2019 17:16
Mn dochter en ik lopen bij het ziekenhuis en een man komt ons tegenmoet. Het was best druk daar. Duwt hij zn ene neusgat dicht, en de andere blaast hij het snot eruit zo op de grond. Toen we er voorbij waren, keken we elkaar aan: wtf??
Nee :woa: Wat zijn sommige mensen toch ontzettend smerig :sick:
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen vroeg weer......
Ouders op de fiets, kind voorop, kind achterop en dat zonder licht!!!!!!!
Of ouders met kind in fietsstoeltje en bezig met mobiele telefoons aan de gang!

Écht, dat soort mensen hebben kinderen omdat het hoort, niet omdat ze er zoveel van houden.
(Dan doe je dat niet!)
lilalinda schreef:
09-12-2019 15:56
Ik zie de laatste tijd geregeld vrouwen (nooit mannen) met baby in draagzak op de fiets
Sukkels
Ik zie juist mannen met kind in draagzak op de fiets.
Madeliefjees schreef:
09-12-2019 17:16
Mn dochter en ik lopen bij het ziekenhuis en een man komt ons tegenmoet. Het was best druk daar. Duwt hij zn ene neusgat dicht, en de andere blaast hij het snot eruit zo op de grond. Toen we er voorbij waren, keken we elkaar aan: wtf??

Getverdemme!
COtweepuntnul schreef:
09-12-2019 17:22
Ik zie juist mannen met kind in draagzak op de fiets.
Ik beiden, en begrijp er niets van, wat gevaarlijk. Is het ook verboden, eigenlijk? Weet ik niet eens, maar ik zou het niet snel doen.
Het valt me trouwens ook veel op dat er nog altijd automobilisten zijn die met slecht weer hun lichten niet aan hebben. Ik stapte vanmiddag net op tijd in de auto, reed net weg en het begint echt te hozen. Hele donkere lucht, veel wind. Hartstikke druk met auto's, en toch zijn er mensen die hun verlichting niet aan doen. Levensgevaarlijk.
Droom19 schreef:
09-12-2019 17:22
Vanmorgen vroeg weer......
Ouders op de fiets, kind voorop, kind achterop en dat zonder licht!!!!!!!
Of ouders met kind in fietsstoeltje en bezig met mobiele telefoons aan de gang!

Écht, dat soort mensen hebben kinderen omdat het hoort, niet omdat ze er zoveel van houden.
(Dan doe je dat niet!)
Sommige mensen zijn ook gewoon dom.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag, stortbui. Ik ren (nou ja, deed een poging tot) naar de auto met de boodschappen als een man mij voorbij rent met een maxicosi boven zijn hoofd houdend. Ik dacht nog: “Lekker zeg, die hele bekleding zeiknat en daar moet straks een kleintje in gaan liggen na een dagje KDV”. Toen keek ik nog eens, en hij had de baby erin!!

Tegelijk met nog iemand roepen op die man: “Meneer, uw KIND!” Vond hij schijnbaar heel raar van ons want hij reageerde met een ‘Ja?’
Nee heb je, ja kun je krijgen
JonathanStrange schreef:
09-12-2019 17:25
Ik beiden, en begrijp er niets van, wat gevaarlijk. Is het ook verboden, eigenlijk? Weet ik niet eens, maar ik zou het niet snel doen.
Je moet je kind in een goedgekeurd fietszitje vervoeren. Dat is een draagzak niet. Dus ja, in die zin verboden.
lilalinda schreef:
09-12-2019 15:56
Ik zie de laatste tijd geregeld vrouwen (nooit mannen) met baby in draagzak op de fiets
Sukkels
??? Doet iedereen hier. Hoe krijg je anders je kinderen van a naar b. Beetje provinciaals dit 'dan goane toch chewoon met de oootooo of de beenewoage'
Wtf, Jacqueline, geen optie hier.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
09-12-2019 16:41
Ik las net een artikel op RTL nieuws over de pedo handboek hoe je makkelijk bij kinderen in de buurt komt. In het artikel stond letterlijk dat de pedofielen op datingsites gaan zoeken op dikke onzekere alleenstaande moeders, wtf?
:cencored: 🤮 voor dat soort figuren mag van mij de doodstraf wel weer ingevoerd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven