Your inner gay

22-01-2015 10:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste VIVA'ers,

De afgelopen dagen is Nederland aan het ontdekken over de inner gay van zichzelf.

Overal op social media wordt er over gesproken.

Dit is een goed teken voor het accepteren van lesbisch en homo's in NL!

Iedereen heeft wel iets gays!

Bijvoorbeeld een man die van shoppen houdt.

Of ik: ik hou van voetbal kijken en bier drinken.

Wat is jullie inner gay?

En voor de lesbische vrouwen: wat is jullie inner straigth?
Really?
Dus als ik niet precies voldoe aan het stereotype beeld van een vrouw, is dat mijn inner lesbian die naar buiten komt? Hou toch op, ik dacht dat we hier wel overheen waren anno 2015.
Dus als je van voetbal houdt en bier drinkt dan ben je lesbisch....goh
quote:eekhoorn12 schreef op 22 januari 2015 @ 10:42:

Dus als ik niet precies voldoe aan het stereotype beeld van een vrouw, is dat mijn inner lesbian die naar buiten komt? Hou toch op, ik dacht dat we hier wel overheen waren anno 2015.Ik vind het juist een goed teken dat iedereen hier overheen is!
Jezus, wat een onzin.
Dit is toch juist het omgekeerde van accepteren? Je gaat benadrukken dat er verschillen zijn, dat er gedragingen zijn die typisch gay zijn of zo. Alsof ze uitzonderingen zijn. Als ik gay was, was ik hier totaal niet gelukkig mee.
Maar door het je 'inner gay' te noemen als je als man van shoppen houdt en je 'inner lesbian' als je als vrouw van bier en voetbal houdt, dan houd je al die domme vooroordelen in stand.

Het slaat gewoon nergens op om hobby's (of wat dan ook) te koppelen aan je seksuele voorkeur of geaardheid.
quote:De afgelopen dagen is Nederland aan het ontdekken over de inner gay van zichzelf. Overal op social media wordt er over gesproken.

Echt? Doe eens 6 bronnen dan.

En voor de rest dit:

quote:marana schreef op 22 januari 2015 @ 10:45:

Dit is toch juist het omgekeerde van accepteren? Je gaat benadrukken dat er verschillen zijn, dat er gedragingen zijn die typisch gay zijn of zo. Alsof ze uitzonderingen zijn. voor TO.
Ik heb er anders nog niks over gelezen op Social Media.

Verder ben ik het wel eens met Marana.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Leef ik trouwens onder een steen, dat ik nog helemaal niets had meegekregen van deze nieuwe trend?
quote:Alionie schreef op 22 januari 2015 @ 10:44:

[...]

Ik vind het juist een goed teken dat iedereen hier overheen is!Er is niks homo aan als een man van winkelen houdt. Dat denken mensen die een stereotype beeld van mannen en van homo's hebben (hetero mannen verzorgen zich slecht en gaan zeker niet voor de lol winkelen, homo mannen gaan elke week shoppen om er tiptop uit te zien). Dat lijkt me niet positief voor de acceptatie van homo's en mensen in het algemeen. Mensen zijn gewoon allemaal anders en de een valt op mannen en de ander op vrouwen. Klaar.
quote:marana schreef op 22 januari 2015 @ 10:47:

Leef ik trouwens onder een steen, dat ik nog helemaal niets had meegekregen van deze nieuwe trend?Ik denk dat ik onder dezelfde steen leef...
Het accepteren van lesbisch? Bedoel je lesbiennes?

En de laatste dagen? Echt? Heb ik die memo gemist? En gays houden van shoppen, dus als je van shoppen houdt dan is dat je inner gay? Ik dacht dat als je met liefde een andere piemel in je mond stopte of een liefdesrelatie aanging met een andere man, dat dát gay was...

Bedankt voor de update!
quote:Thordis2.0 schreef op 22 januari 2015 @ 10:50:

Het accepteren van lesbisch? Bedoel je lesbiennes?

En de laatste dagen? Echt? Heb ik die memo gemist? En gays houden van shoppen, dus als je van shoppen houdt dan is dat je inner gay? Ik dacht dat als je met liefde een andere piemel in je mond stopte of een liefdesrelatie aanging met een andere man, dat dát gay was...

Bedankt voor de update!

:facepalm::

Daar gaat het niet om in gayland.

Het gaat om shoppen! Dan ben je pas echt gay.
quote:vitamined schreef op 22 januari 2015 @ 10:56:

[...]

:facepalm::

Daar gaat het niet om in gayland.

Het gaat om shoppen! Dan ben je pas echt gay.Hey dat is goed nieuws! Dan knip ik mijn haar af en trek ik een tuinbroek aan, en dan mag ik me lesbisch noemen? Ik was al een tijdje op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen namelijk, maar heb niet zo'n zin om met een vrouw naar bed te gaan!
quote:eekhoorn12 schreef op 22 januari 2015 @ 11:00:

[...]

Hey dat is goed nieuws! Dan knip ik mijn haar af en trek ik een tuinbroek aan, en dan mag ik me lesbisch noemen? Ik was al een tijdje op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen namelijk, maar heb niet zo'n zin om met een vrouw naar bed te gaan!Wel bier gaan drinken en voetbal kijken hè?! Dan zit je safe.
https://www.google.nl/sea ... ei=_crAVLqHJYWCPbT5gYAK#q=inner+gay

Geen één Nederlandse link. Nou, nou, nou, wat wordt er veel over gesproken, zeg,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eekhoorn12 schreef op 22 januari 2015 @ 11:00:

[...]

Hey dat is goed nieuws! Dan knip ik mijn haar af en trek ik een tuinbroek aan, en dan mag ik me lesbisch noemen?

Dat heeft weer alles te maken met je ''outer gay'', wel even blijven opletten hoor.

quote:vitamined schreef op 22 januari 2015 @ 10:49:

[...]

Ik denk dat ik onder dezelfde steen leef...

Idem.

En verder: wat een onzin zeg.
Dus als een gillende relnicht met roze glittershirts en wapperhandjes (om maar een cliché te noemen) van voetbal of rugby houdt dan is dat zijn inner straight?

Hou toch op zeg, met je hokjesgedoe.
Ik ben in de war nu.
quote:Thordis2.0 schreef op 22 januari 2015 @ 11:17:

Ik ben in de war nu.Dat is je inner gay.
quote:Thordis2.0 schreef op 22 januari 2015 @ 11:17:

Ik ben in de war nu.dat heet Bi
Ik word altijd zó bi van dit soort toestanden.

Nee, 'panseksueel' word ik er van zelfs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven