Zaterdag levering DPD, tijdsframe?

06-06-2015 11:23 16 berichten
Hoi dames,

As we speak zit ik in het zonnetje op de stoep voor vriendlief's werk. Why? Omdat een pakketje dat ik errug graag wil hebben en binnen 4-10 dagen bezorgd zou worden er voor gekozen heeft dat na 10 dagen exact nú te doen . Vriend's werk is dicht op zaterdag.

T'is geen straf om lekker buiten te zitten met mijn meegenomen koffie in een jampotje en een boek, maar ik vroeg me af of iemand weet of DPD op zaterdag in een bepaald tijdsframe bezorgd .

Ik heb al geprobeerd te bellen ondanks het feit dat ze op de website zeggen niet bereikbaar te zijn in het weekend . Zegt dat stomme bandje ook nog dat ze op zaterdag ook van 9 tot 15u bereikbaar zijn. Nou, niet dus .

Anyhoe, heeft iemand ervaring met DPD? Of weet iemand iets van een eventueel tijdsframe?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet met je tracknummer op internet kijken hoe laat de koerier vertrokken is vanuit het verdeelcentrum? Normaal gesproken vinden de meeste leveringen door koeriers 's morgens plaats. Maar je zult net zien dat di bij jou anders is. (Ik vind tien dagen wel erg lang, ligt dat aan de verzender? Leveringen vanuit Duitsland aan Nederland duren een of twee dagen, minus de feestdag afgelopen donderdag. En zaterdagleveringen zijn zeldzaam.)
Koerier is om 8.14 vertrokken uit Berkel en Rodenrijs. Ik zit in Leiden. Die tien dagen ligt idd aan de verzender en de levertijd van het product . Gewoon Nederland-Nederland.
quote:Enora schreef op 06 juni 2015 @ 11:44:

Koerier is om 8.14 vertrokken uit Berkel en Rodenrijs. Ik zit in Leiden. Die tien dagen ligt idd aan de verzender en de levertijd van het product . Gewoon Nederland-Nederland.Arme jij. Aangezien hij er nog niet is, heb je kans dat je aan het einde van zijn rondje zit. Heb je back up voor de komende uren? Of moet je het met VIVA forum doen?
Ik krijg van DPD altijd een tijd door, tot op de minuut. Dus tussen 11.56 en 12.56.
Er zit een toeslag op levering op zaterdag dus dan moet de verzender hier wel voor gekozen hebben. Kan je de verzender niet bellen?

Bij DPD kun je je pakketten ook op zaterdag laten afleveren. Deze service is mogelijk voor pakketten naar Nederland, België en Luxemburg. Hiervoor berekenen wij een kleine toeslag.
Waar krijg je die tijd dan door star? Via internet? Misschien is dit vanwege de zaterdag levering .

Ach, mn koffie is op maar ik heb een boek bij me . Ik overleef wel in't zonnetje.
Verzender is een groot bedrijf (agradi.nl). Denk niet dat zij iets weten eigenlijk .
Agradi helaas ook niet bereikbaar op zaterdag .
quote:Enora schreef op 06 juni 2015 @ 11:59:

Waar krijg je die tijd dan door star? Via internet? Misschien is dit vanwege de zaterdag levering .

Ach, mn koffie is op maar ik heb een boek bij me . Ik overleef wel in't zonnetje.

Nee in de mail.

Ik zie nu ineens dat jij niet bent wie ik dacht dat je was of ben je getransformeerd?
Ik ben idd getransformeerd . Maar wel met een ava die ik eerder heb gehad .
Ik krijg altijd een sms met hoelaat ze komen
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
quote:Enora schreef op 06 juni 2015 @ 12:12:

Ik ben idd getransformeerd . Maar wel met een ava die ik eerder heb gehad .Mooi, dan had ik toch de juiste voor me
http://i62.tinypic.com/20zp7iq.jpg

Als dit er nog staat, zijn ze nog niet langs geweest, toch? Ik kan hier nmlk niet in de brievenbus kijken.
Nope, dan komen ze nog
Joepieee! Hij is er !! Bedankt voor de info iedereen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven