Zaterdagmorgentopic!!!

09-11-2019 10:04 118 berichten
Hallo allen,

Ik ben een beetje laat, want ik lag zo lekker. ;-)
Maar goed. beter laat dan nooit. Heb de afgelopen twee weken verzuimd, dus het is wel weer eens tijd.

Er staat nu al een ruime week een pot verf smachtend te wachten om geopend te worden en uitgesmeerd en ik denk dat het vandaag de dag is dat dat gaat gebeuren. Ik snap er niets van, ben zo nieuwsgierig naar het resultaat, maar heb er niets aan gedaan, dus klaar met lummelen nou, het is in een uurtje gebeurt, als ik een beetje doorstoom.
Mocht ik daarna nog helemaal in the mood zijn, dan verf ik ook nog eventjes het keukenraam, dan kan ik morgen het laatste vouwgordijntje ophangen, het beroemde schilderij en dan gelijk de plantenhanger die er ook alweer een tijdje ligt en dan.....dan... ben ik klaaaaar, wiehoeoeoeoe!!!! :cheer2:

En jullie, wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Schuilend voor de regen op de bank hangen of toch maar iets ondernemen? Bij oma en opa op bezoek of naar een kerstmarkt met oma en opa of lekker een boswandeling met uhhhh... nou ja, ben benieuwd naar de verhalen en grootse en meeslepende plannen. Laat maar doorkomen. :-D
-Simone- schreef:
09-11-2019 14:24
Ik krijg er helemaal zin in door jou Cateautje. Nu kijk ik eens rond in de woonkamer en bedenk dat ik hier ook wel kan schilderen :D
Jij bent goed bezig geweest vandaag!

Een lichte grijs lijkt me zeker ook mooi NummerZoveel. Of een zachte kleur beige, daar zag ik ook mooie voorbeelden van. Twijfel, twijfel.....
Alleen de mentale voorbereiding duurt een eeuwigheid, maar als je eenmaal bezig bent, is het zo gebeurt en heb je er zoveel plezier van, dus ik zou zeggen, begin vast met de voorbereiding en gaan met die banaan. :)
Ik zie de muur inderdaad een stuk lichter worden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 14:27
Alleen de mentale voorbereiding duurt een eeuwigheid, maar als je eenmaal bezig bent, is het zo gebeurt en heb je er zoveel plezier van, dus ik zou zeggen, begin vast met de voorbereiding en gaan met die banaan. :)
Die mentale voorbereiding is hier ook altijd een dingetje. Maar de schop onder de kont helpt, ik ga weer verder nu.
-Simone- schreef:
09-11-2019 14:32
Die mentale voorbereiding is hier ook altijd een dingetje. Maar de schop onder de kont helpt, ik ga weer verder nu.
Succes! Het wordt vast mooi. :)
Alle reacties Link kopieren
Hier loopt alles anders dan ik in gedachten had
Man vanmorgen: kun je even wat voor me halen bij de bouwmarkt
Daar heen, tanken en bij de welkoop langs geweest
Was al 12 uur geweest toen ik thuis kwam.
Oudste ineens buikpijn en hoofdpijn
Ik zou met de hond er uit, begint het te regen.
Voorspelling is dat het rond 3 uur droog is, dus dan maar even in mijn uppie met hond een eind lopen.
En man mag op de jongens letten
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 12:04
Nou, het is weer 12 uur geweest, dus is het topic officieel gesloten.

Nogmaals een heerlijke zaterdag voor iedereen gewenst, maak er wat van!

Ik ga aan de slag...

Doeihoei!!! :hello: :hello: :hello:

Ik ben altijd telaat voor dit topic.
Ik zwaai dan maar even.
:hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
09-11-2019 15:13
Ik ben altijd telaat voor dit topic.
Ik zwaai dan maar even.
:hello:
Ik zwaai eventjes terug! :hello:

Fijne dag! :daisy:
Alles is klaar en opgeruimd. Ik laat wel alles staan zoals het nu is tot morgen, want ik wil dat het eerst goed droogt.
op de emmer stond 25 m2, maar ik heb er net 15 mee gehaald en precies, tot de laatste drup. Ik geloofde het al niet, want klein blik. Het was wel even spannend dus, of ik het zou halen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Cateau! :cheer2:

Mijn huishouden is ook klaar dus nu ga ik heerlijk op de bank hangen.
Dat was een vervullende zaterdag voor ons drackie, dus luieren is een plicht nu. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Italiaans stoofvlees aan het maken
Staat nu te stoven, dus hier ook de beentjes even omhoog
Straks verder met koken.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 15:56
Alles is klaar en opgeruimd. Ik laat wel alles staan zoals het nu is tot morgen, want ik wil dat het eerst goed droogt.
op de emmer stond 25 m2, maar ik heb er net 15 mee gehaald en precies, tot de laatste drup. Ik geloofde het al niet, want klein blik. Het was wel even spannend dus, of ik het zou halen.
Wat goed! Je hebt het gedaan!
:cheer2:

Daar kwam ik speciaal nog even voor terug, zo op de zaterdagavond.
Mermedina schreef:
09-11-2019 20:25
Wat goed! Je hebt het gedaan!
:cheer2:

Daar kwam ik speciaal nog even voor terug, zo op de zaterdagavond.
*maakt een diepe buiging*

Ja, het is gebeurd. :-D

Morgen weer alles op z'n plek en dan is het voor mekaar. :)
Zo, het schilderij hangt en alles staat weer waar het moet. Heb besloten dat er meer op die muur komt te hangen, vind het een beetje kaal zo, krijg er een soort toonzaalgevoel bij.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Cateautje! Wat heb je voor schilderij? Kale muren vind ik ook maar niks, het hangt hier helemaal vol :D
Deze is het geworden.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wauw, die is echt prachtig!!
Ben er ook erg mee in mijn nopjes. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven