Zaterdagmorgentopic!!!

09-11-2019 10:04 118 berichten
Hallo allen,

Ik ben een beetje laat, want ik lag zo lekker. ;-)
Maar goed. beter laat dan nooit. Heb de afgelopen twee weken verzuimd, dus het is wel weer eens tijd.

Er staat nu al een ruime week een pot verf smachtend te wachten om geopend te worden en uitgesmeerd en ik denk dat het vandaag de dag is dat dat gaat gebeuren. Ik snap er niets van, ben zo nieuwsgierig naar het resultaat, maar heb er niets aan gedaan, dus klaar met lummelen nou, het is in een uurtje gebeurt, als ik een beetje doorstoom.
Mocht ik daarna nog helemaal in the mood zijn, dan verf ik ook nog eventjes het keukenraam, dan kan ik morgen het laatste vouwgordijntje ophangen, het beroemde schilderij en dan gelijk de plantenhanger die er ook alweer een tijdje ligt en dan.....dan... ben ik klaaaaar, wiehoeoeoeoe!!!! :cheer2:

En jullie, wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Schuilend voor de regen op de bank hangen of toch maar iets ondernemen? Bij oma en opa op bezoek of naar een kerstmarkt met oma en opa of lekker een boswandeling met uhhhh... nou ja, ben benieuwd naar de verhalen en grootse en meeslepende plannen. Laat maar doorkomen. :-D
Drackie schreef:
09-11-2019 10:53
Goedemorgen! :cheer2:

Ik zit lekker binnen terwijl de tuinman in de regen mijn tuin enigszins aan het fatsoeneren is. Ik voel me een beetje lullig, maar ik betaal hem er natuurlijk gewoon voor.

Verder geen plannen, beetje opruimen in huis.

Fijne dag allen!
Mooi moment om hem een bakkie pleur aan te bieden. ;-)

Fijne zaterdag zonder plannen. :)
Cateautje schreef:
09-11-2019 10:42
Dat is wel een hele grote tegenstelling, luieren of de zolder opruimen.
Ik heb een erg klein huisje, met een kleine zolder. Het klinkt als meer werk dan het daadwerkelijk is ;-)

Wat voor kleur ga je verven?
Fijn dat je er weer bent Cateau!

Vandaag ga ik een boom uitzoeken. Jawel voor kerst! Als ik te lang wacht, hebben ze alleen nog de scheef-in-pot-gezette zieligerds. Ik ben een zeikerd wat betreft mijn boom, de vorm, hoe vol etc. Daar ben ik wel even zoet mee dus.

Mijn hondjes vinden het buiten allang niet meer leuk, dus als het niet droog wordt, wordt het gewoon een rondje door de wijk. Gelukkig kan dat met Boomertjes, ze hoeven niet uren te wandelen om hun energie kwijt te raken.

Tussendoor nog wat was en een studieopdracht afmaken en dan is het wel 4 uur borreltijd. Lekker een wijntje en een kaasje erbij. Nu al zin in!
Oh en die boom....die mag gezellig in de tuin wachten tot na sinterklaas.
Mermedina schreef:
09-11-2019 10:44
Dat rennen alsof ze achterna gezeten worden staat bij ons bekend als “de dolle 5 minuten”. Soms gaan ze allemaal meedoen :rolling:.

Kroel terug aan jouw handvol!
Mijn hond heeft ook van die gekke momenten. Ik noem ze 'dolle kwartiertjes'
Kraaienpootje schreef:
09-11-2019 11:03
Ik heb een erg klein huisje, met een kleine zolder. Het klinkt als meer werk dan het daadwerkelijk is ;-)

Wat voor kleur ga je verven?
Oooh, dan valt het wel mee. :)

Fluweel der aarde van Selection.
Ik vind het aan de ene kant een bijzonder mooie kleur, ben alleen bang dat het wat te donker wordt, vandaar het nog niet op de muur zit, maar ik heb besloten dat ik niet meer moet zeuren en twijfelen en het maar gewoon moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 10:50
Pffff, dat lijkt me maar niks hoor, om te rennen voor een nikkepikkerig persoon die taxeert op elk stofje.

Ik doe het nooit, maar voor deze ene keer wens ik je sterkte en alsjeblieft, maak je niet al te druk!!!

Fijne zaterdag!
Dankjewel voor de goede wensen, ik kan ze gebruiken :)

Ik heb geen idee of de makelaar op elk stofje let, hoor. Maar ik weet wel dat de staat van onderhoud een flink verschil maakt in taxatiewaarde, en het gaat er om spannen of we het benodigde taxatiebedrag nèt wel of nèt niet halen. Wel halen gaat ons 750 euro per maand schelen, dus dat is wel echt de moeite waard.

Kortom, we moeten laten zien dat ons huis in perfecte staat van onderhoud verkeert dus dat wordt een echte grote schoonmaak, incl. klusjes die ik niet wekelijks doe, zoals het rvs oppoetsen, wat vegen van de muren poetsen, antikalkbehandelingen, enz.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!

Ik heb vanochtend mijn bed opgemaakt, boodschappen gedaan, een was gedraaid, en nu zit ik lekker vlogs te kijken. Vanmiddag langs mijn ouders en 's avonds uit eten met een vriendin. En stiekem had ik gepland om nog wat te werken vandaag, maar ik denk dat ik dat lekker uitstel tot morgen. Vandaag gewoon lekker chillen en genieten.

Fijne zaterdag allemaal!
JaneJane38 schreef:
09-11-2019 11:04
Fijn dat je er weer bent Cateau!

Vandaag ga ik een boom uitzoeken. Jawel voor kerst! Als ik te lang wacht, hebben ze alleen nog de scheef-in-pot-gezette zieligerds. Ik ben een zeikerd wat betreft mijn boom, de vorm, hoe vol etc. Daar ben ik wel even zoet mee dus.

Mijn hondjes vinden het buiten allang niet meer leuk, dus als het niet droog wordt, wordt het gewoon een rondje door de wijk. Gelukkig kan dat met Boomertjes, ze hoeven niet uren te wandelen om hun energie kwijt te raken.

Tussendoor nog wat was en een studieopdracht afmaken en dan is het wel 4 uur borreltijd. Lekker een wijntje en een kaasje erbij. Nu al zin in!
Ja, een met de juiste boom valt of staat alles, met je eens.

Hoeveel boomertjes heb je?

Fijne zaterdag. :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: ???
Cateautje schreef:
09-11-2019 11:07
Oooh, dan valt het wel mee. :)

Fluweel der aarde van Selection.
Ik vind het aan de ene kant een bijzonder mooie kleur, ben alleen bang dat het wat te donker wordt, vandaar het nog niet op de muur zit, maar ik heb besloten dat ik niet meer moet zeuren en twijfelen en het maar gewoon moet doen.
Oh gewoon doen! Ik heb ook heel lang getwijfeld over mijn muurkleur (okergeel). Ik durfde ook niet goed. Maar eenmaal erop was het zo mooi! Echt super blij mee.

En in het ergste geval moet je het weer overschilderen.

Edit: mooie, warme kleur! Ik zeg doen.
anoniem_64ca64e6b24fc wijzigde dit bericht op 09-11-2019 11:12
3.27% gewijzigd
Nummer*Zoveel schreef:
09-11-2019 11:07
Dankjewel voor de goede wensen, ik kan ze gebruiken :)

Ik heb geen idee of de makelaar op elk stofje let, hoor. Maar ik weet wel dat de staat van onderhoud een flink verschil maakt in taxatiewaarde, en het gaat er om spannen of we het benodigde taxatiebedrag nèt wel of nèt niet halen. Wel halen gaat ons 750 euro per maand schelen, dus dat is wel echt de moeite waard.

Kortom, we moeten laten zien dat ons huis in perfecte staat van onderhoud verkeert dus dat wordt een echte grote schoonmaak, incl. klusjes die ik niet wekelijks doe, zoals het rvs oppoetsen, wat vegen van de muren poetsen, antikalkbehandelingen, enz.
Word er plaatsvervangend moe van, maar het is inderdaad de moeite waard. Kan je geen hulptroepen inschakelen?
AccioAvocado schreef:
09-11-2019 11:09
Wat een leuk topic!

Ik heb vanochtend mijn bed opgemaakt, boodschappen gedaan, een was gedraaid, en nu zit ik lekker vlogs te kijken. Vanmiddag langs mijn ouders en 's avonds uit eten met een vriendin. En stiekem had ik gepland om nog wat te werken vandaag, maar ik denk dat ik dat lekker uitstel tot morgen. Vandaag gewoon lekker chillen en genieten.

Fijne zaterdag allemaal!
Dat leest als een heel gezellige dag voor je. :D

Geniet van je zaterdag, dan ben je morgen in de juiste stemming voor verplichtingen. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 11:11
Word er plaatsvervangend moe van, maar het is inderdaad de moeite waard. Kan je geen hulptroepen inschakelen?
Nee, niet echt. Wie ik zou kunnen / willen vragen zijn druk of hebben last van hun lijf. Uiteraard doet Mr Zoveel wel zijn deel, maar die is... hoe zal ik het zeggen... toch iets minder van de puntjes op de i als ik dat ben ;-D
Kraaienpootje schreef:
09-11-2019 11:10
Oh gewoon doen! Ik heb ook heel lang getwijfeld over mijn muurkleur (okergeel). Ik durfde ook niet goed. Maar eenmaal erop was het zo mooi! Echt super blij mee.

En in het ergste geval moet je het weer overschilderen.

Edit: mooie, warme kleur! Ik zeg doen.
Jawel, ga er straks mee aan de slag, geen gezeur meer nu. :-)
Alle reacties Link kopieren
Net thuis van werk! Slaapdienst.. En daar slaap ik nooit zo lekker als thuis. Nog even naar bed dus, niet slapen maar gewoon wat relaxen, hier regent het en is het guur. Vanmiddag ook nog even naar de gemeentewerf want ben het een en ander aan het opruimen en vooral WEGGOOIEN. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu nog een beetje uit te brakken op de bank (het was gisteren errug gezellig met een stapel vrienden over de vloer), maar zo spring ik lekker onder de douche, mep vent 't bed uit (als ik m laat liggen, is hij pas om 4 uur of zo eruit, hij kán me toch een partij slapen!) en gaan we de nieuwe spellenwinkel hier in de stad bekijken. Verder weinig gepland, want morgen gaan we naar het Spellenspektakel in Utrecht en dat is vermoeiend genoeg.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nummer*Zoveel schreef:
09-11-2019 11:15
Nee, niet echt. Wie ik zou kunnen / willen vragen zijn druk of hebben last van hun lijf. Uiteraard doet Mr Zoveel wel zijn deel, maar die is... hoe zal ik het zeggen... toch iets minder van de puntjes op de i als ik dat ben ;-D
Mr Zoveel heeft zich dat vast eigen gemaakt met het idee dat jij het dan liever wel zelf doet, althans, zo'n Mr. heb ik in huis gehad, maar dat liep niet zoals gepland, stuurde hem gewoon terug naar de taak. :rofl:
Cateautje schreef:
09-11-2019 11:09
Ja, een met de juiste boom valt of staat alles, met je eens.

Hoeveel boomertjes heb je?

Fijne zaterdag. :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: ???
Ik heb er twee, moeder en zoon. Altijd gekkigheid met die twee, samen spelen, samen slapen, samen het dolle uurtje als ze gewassen zijn.
malibu82 schreef:
09-11-2019 10:35
Thanks!

Ik wilde een dagje Leeuwarden doen, maar vandaag vooral in het noorden veel regen... Volgende keer beter, zullen we maar zeggen.
Leeuwarden is een mooie stad idd, het is hier nog wat grijs, maar vanmiddag zou de zon er wel bij moeten komen, volgens buienradar. Het is wel waterkoud trouwens, dus hoop echt dat de zon er nog wat bij komt
Drakestina schreef:
09-11-2019 11:15
Net thuis van werk! Slaapdienst.. En daar slaap ik nooit zo lekker als thuis. Nog even naar bed dus, niet slapen maar gewoon wat relaxen, hier regent het en is het guur. Vanmiddag ook nog even naar de gemeentewerf want ben het een en ander aan het opruimen en vooral WEGGOOIEN. Heerlijk!
Goedemorgen en welterusten dan maar. :D

Ja, dan komt er weer rust in huis hè, maar gooi geen twijfelgevallen weg daar komt spijt van.

Fijne zaterdag! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Begonnen met mijn huwelijkse verplichtingen :rolling:, gedoucht, ontbeten, rondje winkels: Kruidvat, Turk etc.
Ga zo een Steak&Ale Pie maken, dus zodra AH de boodschappen gebracht heeft, gaat hij zachtjes op het vuur

En dan heb ik nog een sportend kind, dus miezerend langs het sportveld (en dan lekker opwarmen met mijn pie....)
Hasse88 schreef:
09-11-2019 11:17
Ik zit nu nog een beetje uit te brakken op de bank (het was gisteren errug gezellig met een stapel vrienden over de vloer), maar zo spring ik lekker onder de douche, mep vent 't bed uit (als ik m laat liggen, is hij pas om 4 uur of zo eruit, hij kán me toch een partij slapen!) en gaan we de nieuwe spellenwinkel hier in de stad bekijken. Verder weinig gepland, want morgen gaan we naar het Spellenspektakel in Utrecht en dat is vermoeiend genoeg.
Laat me raden, jullie houden van spellen. ;-)

Jij begrijpt niet dat lekker de hele dag in je bed meuren heerlijk is, al wordt je er wel gaar van, dus da's een goeie als je hem eruit schopt.

Veel plezier gewenst, ook voor morgen! :)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig weer, zo’n topic! Schilderse Cateautje!

Mijn dag begon om half 5 (luidruchtige man in bed) dus ik heb er al even op zitten... Gelukkig schijnt hier wel de zon.

Ik heb alle weekboodschappen weer binnen en ga zo lunchen met een vriendin. Manlief brengt zoon bij een vriendje en dochter is cakejes bakken bij een vriendin. Vanavond hebben we een feestje. Drukke maar gezellige dag dus weer!
lente19251003 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 11:26
17.94% gewijzigd
JaneJane38 schreef:
09-11-2019 11:18
Ik heb er twee, moeder en zoon. Altijd gekkigheid met die twee, samen spelen, samen slapen, samen het dolle uurtje als ze gewassen zijn.
Leuk! Boomertjes zijn lieve hondjes. :)
lilalinda schreef:
09-11-2019 11:21
Begonnen met mijn huwelijkse verplichtingen :rolling:, gedoucht, ontbeten, rondje winkels: Kruidvat, Turk etc.
Ga zo een Steak&Ale Pie maken, dus zodra AH de boodschappen gebracht heeft, gaat hij zachtjes op het vuur

En dan heb ik nog een sportend kind, dus miezerend langs het sportveld (en dan lekker opwarmen met mijn pie....)
Zo hee, jij bent echt de huisvrouw aan het uithangen, haha!

Om welke tak van sport gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven