Zaterdagtopic!

25-01-2020 10:53 45 berichten
Goedemorgen allen,

Het is een beetje laat, dus dit wordt geen zaterdagmorgentopic, maar een zaterdagtopic, zodat er geen tijdslimiet op zit.
Moest bijna de hele week vroeg op en heb te weinig geslapen en dus nu ingehaald, had het hard nodig ook.

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik dan ook geen grote plannen voor vandaag. Het kan zijn dat ik nog eventjes naar buiten ga, maar die kans is minimaal. Wat ik wel ga doen is mijn dekbed wassen en onderslopen en matrasbeschermer en dan lekker mijn bedje opmaken zodat ik er vannacht weer prinsessenheerlijk bij lig.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? ga je de mart op? Ga je weekboodschappen doen? Vlieg je eventjes op en neer naar Dubai voor een tintje? Of ga je winkelen in Parijs?
Ben benieuwd naar alle plannen, dus laat het me weten, dan maken we er iets gezelligs van hier.
Hier net fris gedoucht, nog even katten knuffelen en dan een fijne ns wandeling met een lieve vriendin.

Fijne zaterdag allen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Heerlijke gedachte, dat je weet dat je 's avonds in een schoon bed zal gaan liggen!

Ik heb helaas veel belangrijke studiedeadlines aankomende week en ik moet om 2 beginnen met werken dus heel gezellig is mijn zaterdag niet. Kreeg al meldingen dat er 4 (!!) zieken zijn dus dat wordt nog hard doorwerken ook. Ach, gaat de tijd in ieder geval wel sneller.
Qiyara schreef:
25-01-2020 10:58
Hier net fris gedoucht, nog even katten knuffelen en dan een fijne ns wandeling met een lieve vriendin.

Fijne zaterdag allen!
Dat zijn vaak mooie routes, veel plezier ermee.

Geniet van je dag! :)
Olifantenpoot schreef:
25-01-2020 10:58
Goedemorgen! Heerlijke gedachte, dat je weet dat je 's avonds in een schoon bed zal gaan liggen!

Ik heb helaas veel belangrijke studiedeadlines aankomende week en ik moet om 2 beginnen met werken dus heel gezellig is mijn zaterdag niet. Kreeg al meldingen dat er 4 (!!) zieken zijn dus dat wordt nog hard doorwerken ook. Ach, gaat de tijd in ieder geval wel sneller.
Ja, ik kijk ernaar uit. :)

Je dag is zo gezellig als je hem zelf maakt en dat kan ook op werk toch? Zet een blij ei op, dat werkt besmettelijk.

Ik wens je een fijne dag! :D
Goedemorgen,

Uitgeslapen tot 9 uur. Prima begin van de zaterdag toch? ;)
Niet heel veel plannen vandaag. De wasmachine straks aan het werk zetten en nog even wat kleine boodschappen halen. Ik heb besloten op de fiets te gaan (al is de auto wel heel verleidelijk hoor, maar ik wil weer wat aan mijn conditie gaan doen :P )
Dus ik kom wel aan mijn beweging vandaag.

En vanavond ben ik uitgenodigd op een verjaardag maar denk dat ik dat maar oversla, om verschillende redenen.
Hier ook een suf dagje. Man is werken dus ik en dochter samen thuis. Eerst lekker samen uitgeslapen tot half 9, daarna ontbeten en gedanst in prinsessenjurk. Beetje gekeuveld en straks naar de winkel wandelen voor een paar boodschapjes. Ik denk dat de middag ook niet heel spannend wordt. Misschien samen vast het eten voor vanavond klaarmaken en nog wat spelen.
Kwebbeltje91 schreef:
25-01-2020 11:05
Goedemorgen,

Uitgeslapen tot 9 uur. Prima begin van de zaterdag toch? ;)
Niet heel veel plannen vandaag. De wasmachine straks aan het werk zetten en nog even wat kleine boodschappen halen. Ik heb besloten op de fiets te gaan (al is de auto wel heel verleidelijk hoor, maar ik wil weer wat aan mijn conditie gaan doen :P )
Dus ik kom wel aan mijn beweging vandaag.

En vanavond ben ik uitgenodigd op een verjaardag maar denk dat ik dat maar oversla, om verschillende redenen.
Lekker hè, zo lekker lui in je nessie. :D

De fiets is een goed plan. Ik heb ook fietsplannen, maar daarvoor moet ik mijn ros eerst wegbrengen voor nieuwe banden. Heb je wel genoeg ruimte op de fiets voor je boodschappen? En kan je de discipline opbrengen om niet meer in de kar te gooien dan waar je voor kwam?

Dat zullen wel goede redenen zijn.

Mooie fitte dag gewenst! :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik lees fijne plannen voor vandaag.
Hier doe ik het rustig aan en dat is best saai eigenlijk, wanneer het verplicht is.
wittereiger schreef:
25-01-2020 11:06
Hier ook een suf dagje. Man is werken dus ik en dochter samen thuis. Eerst lekker samen uitgeslapen tot half 9, daarna ontbeten en gedanst in prinsessenjurk. Beetje gekeuveld en straks naar de winkel wandelen voor een paar boodschapjes. Ik denk dat de middag ook niet heel spannend wordt. Misschien samen vast het eten voor vanavond klaarmaken en nog wat spelen.
Samen dansen in prinsessenjurk :heart:

Het komt mij over als een fijne gezellige dag met je meisje, geniet er maar van.

Fijne dag! :)
drominique schreef:
25-01-2020 11:12
Goedemorgen!
Ik lees fijne plannen voor vandaag.
Hier doe ik het rustig aan en dat is best saai eigenlijk, wanneer het verplicht is.
Maak het dan minder saai! Kijk iets leuks of spannends op tv of lees een mooi of spannend of grappig boek of verwen jezelf met een maskertje en gelakte nagels. Saai is nooit verplicht.

Maak er een mooie dag van! :redrose:
Cateautje schreef:
25-01-2020 11:13
Samen dansen in prinsessenjurk :heart:

Het komt mij over als een fijne gezellige dag met je meisje, geniet er maar van.

Fijne dag! :)
Je hebt gelijk, het is helemaal geen suf dagje! Normaal gaan we erop uit, maar een dagje samen keuvelen thuis is eigenlijk ook heel gezellig.

Jij ook een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet zoveel soeps, vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna dochters gedoucht. Ga vanmiddag nog even wat boodschappen doen voor de snert vanavond :loveit: verder niet veel gepland. Misschien nog wat met dochters doen.
anoniem_395003 wijzigde dit bericht op 25-01-2020 11:30
0.22% gewijzigd
Goedemorgen Cateau!
Heerlijk weer een fris bedje. Ik heb vanochtend nieuw beddengoed op bed gedaan wat ik woensdag gekocht heb. Panterprint :biggrin: man vind het vreselijk. Maar dat is zijn probleem.

Peuter en ik hebben net boodschappen gedaan. Dus vandaag hoef ik ook niks. Ik wacht alleen op mijn TopVintage bestelling, die pas tussen 16:30 en 18:30 komt.

En ik ben aan het afvallen en zag vanochtend op de weegschaal al -1,5kg :cheer2: Doel is minimaal -12,5kg.
Katjaaa_ schreef:
25-01-2020 11:30
Hier ook niet zoveel soeps, vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna dochters gedoucht. Ga vanmiddag nog even wat boodschappen doen voor de snert vanavond :loveit: verder niet veel gepland. Misschien nog wat met dochters doen.
Je gaat in ieder geval lekker koken en dat is soeps, zeker. :)

Er een leuke dag van maken met kinderen is een eitje, je krijgt ze snel gelukkig met kleinigheidjes. Ik vond het altijd leuk om een kilo klei mee te nemen en daar samen iets van te bouwen op een druilerige dag. :D

Maak er een leuke dag van!
leolux schreef:
25-01-2020 11:30
Goedemorgen Cateau!
Heerlijk weer een fris bedje. Ik heb vanochtend nieuw beddengoed op bed gedaan wat ik woensdag gekocht heb. Panterprint :biggrin: man vind het vreselijk. Maar dat is zijn probleem.

Peuter en ik hebben net boodschappen gedaan. Dus vandaag hoef ik ook niks. Ik wacht alleen op mijn TopVintage bestelling, die pas tussen 16:30 en 18:30 komt.

En ik ben aan het afvallen en zag vanochtend op de weegschaal al -1,5kg :cheer2: Doel is minimaal -12,5kg.
Ik vind het niet zo vreemd dat je man niet in zo'n gevaarlijk bed durft te slapen. Hij houdt zich stoer natuurlijk door te zeggen dat hij het vreselijk vindt...

Heb je een plaatje van wat je besteld hebt?

Van harte met je 1,5 kilo, da's een heel mooi begin :-D Van de 3 die ik was aangekomen is er alweer eentje kwijt en die ga ik niet zoeken, no way!

Mooie dag en veel plezier met je aankoop!
Cateautje schreef:
25-01-2020 11:39
Ik vind het niet zo vreemd dat je man niet in zo'n gevaarlijk bed durft te slapen. Hij houdt zich stoer natuurlijk door te zeggen dat hij het vreselijk vindt...

Heb je een plaatje van wat je besteld hebt?

Van harte met je 1,5 kilo, da's een heel mooi begin :-D Van de 3 die ik was aangekomen is er alweer eentje kwijt en die ga ik niet zoeken, no way!

Mooie dag en veel plezier met je aankoop!

Afbeelding
Bij Wehkamp besteld.

Fijn dat je weer een kilo kwijt bent, inderdaad niet meer naar zoeken hoor.
leolux schreef:
25-01-2020 11:45

Bij Wehkamp besteld.

Fijn dat je weer een kilo kwijt bent, inderdaad niet meer naar zoeken hoor.
Wat een snoepie van een hoes. Kan me voorstellen dat je hem hebt genomen. :-D Zeg maar tegen je man dat hij in je arm mag, dat je hem zult beschermen, dan komt het vast goed.

Ik vroeg eigenlijk naar een plaatje van je topvintagebestelling, al ben ik ook blij met deze hoor. :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een drukke week gehad en een drukke week voor de boeg, dus ik doe ook lekker rustig aan. Vanochtend was ik wel op tijd wakker, maar heb ik daarna nog een tijdje in bed geforumt en het nieuws doorgenomen enzo. Daarna beneden ontbeten en koffie gedronken, en vervolgens heb ik me gebogen over het menu voor vandaag en morgen.

Ik probeer ook gezonder te eten, met als doel om zowel mijn gezondheid te verbeteren als om af te vallen (5 down, 15 to go). En als slechte eter vind ik het best een uitdaging om elke dag weer iets te verzinnen wat zowel qua calorieën goed zit als nog iets van vitamine en voedingsstoffen toevoegt. Maar in het weekend mag het wat losser (waarbij ik overigens wel op de calorieën blijf letten), dus vanavond eet ik draadjesvlees met een gepofte aardappel en suikervrije appelmoes, en voor morgen staat er een magere chili con care op het menu.

Verder heb ik geen plannen. Morgen moet er in huis nog wat gepoetst worden, maar vandaag mag ik lekker aanrommelen.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend om 10.00 dochter opgehaald van een "slaap"feestje, die is gaar en hangt de rest vd dag voor de tv.

Andere dochter gaat zelf een ikeakast inelkaar knutselen.

Vanochtend ook al naar de bakker geweest en een nieuwe bullit journal voor mezelf gekocht. Daar ga ik vanmiddag mee aan de frobel.

En het is vandaag kliekjes dag en hoef dus niet te koken😀

Zodadelijk even douchen en dan mijn nieuwe trui jurk aan met dikke sokken.
In de ochtend even alleen de stad in geweest. Komt niet vaak voor. Was heerlijk vroeg, dus nog rustig.
Vanmiddag staat zwemles op het programma voor dochter. Daarna thuis lekker “chillen” en met een kleedje op de bank.
Fijne zaterdag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend om 6.15 uur jongste op het vliegveld afgezet: hij vliegt naar Portugal voor een weekend, samen met 2 vrienden.
Daarna om 9 uur naar de hondenschool, met 9 weken oude labrador, ijskoud....
Nu zo met de andere honden en paard het bos in.
Wasje draaien, en vanavond kaasfondue eten. En met deze temperatuur de hout kachel aandoen.

Fijne Zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Hier vanochtend al lekker goed begonnen met baantjes zwemmen.
Nu heb ik er nog even wasje in zitten, en voor de rest heb ik hier een heerlijke rustige zaterdag.

Fijne zaterdag iedereen!
ik was rond 8 uur van bed, had de wekker gezet want mijn fiets zou opgehaald worden. Daar mankeert wat aan, dus de fietsreparateur heeft hem opgehaald. Verder 2 wassen gedraaid die al hangen en er zit nu nog 1 in de machine. Daarna 6 km gelopen, ben ook aan het afvallen dus een goeie wandeling past daar bij. Nu een kopje soep gegeten en ondertussen aan mijn puzzel gewerkt. Straks de planten nog wat water geven en dan douchen. Vanmiddag nog een verjaardagsfeestje.
Cateautje schreef:
25-01-2020 11:11
Lekker hè, zo lekker lui in je nessie. :D

De fiets is een goed plan. Ik heb ook fietsplannen, maar daarvoor moet ik mijn ros eerst wegbrengen voor nieuwe banden. Heb je wel genoeg ruimte op de fiets voor je boodschappen? En kan je de discipline opbrengen om niet meer in de kar te gooien dan waar je voor kwam?

Dat zullen wel goede redenen zijn.

Mooie fitte dag gewenst! :)
Haha ja het zijn maar een paar dingen hoor. Heb donderdag nog wat boodschappen gedaan maar was nog wat vergeten voor het avondeten en toen zag ik nog wat leuke aanbiedingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven