Zijn jullie..

15-10-2010 23:32 92 berichten
... nog boos op mij?
HUH?
Alle reacties Link kopieren
OMG
Alle reacties Link kopieren
Serieus?!



Verveel jij je eigen??
Haha wat een leuke post.

Ik niet, maar ik was ook niet echt boos.

Nam ook niet echt deel aan de discussie.
Alle reacties Link kopieren
Neuh niet boos...



Wel verontwaardigd dat je zoveel aandacht nodig schijnt te hebben, maar goed dat is natuurlijk ieder voor zich (lijkt me overigens dodelijk vermoeiend).
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gedaan dan?
Alle reacties Link kopieren
Grapjas.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je geen nieuwe nick aan en begin opnieuw op dit forum. Hoef je ook niet dit soort topics te openen.
Alle reacties Link kopieren
nee niet boos, het is maar internet, toch.

maar houd je in het vervolg een beetje in.



leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij nog zo verkouden?

heb je nog zakdoekjes genoeg?

Nies je nog zo raar?
Haha, het is inmiddels vrijdag avond....bijna nacht
Alle reacties Link kopieren
quote:Nici007 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:34:

Serieus?!



Verveel jij je eigen??Het is verveel jè je èège.
quote:BadAss schreef op 15 oktober 2010 @ 23:36:

Ben jij nog zo verkouden?

heb je nog zakdoekjes genoeg?

Nies je nog zo raar?



Ik ben nog niet verkouden, maar heb het wel erg koud. Dus wie weet komt het eraan.



Zakdoekjes heb ik nog genoeg, van die tempo's en hema zakdoekjes.



MOWEUWHAUSHAUHS !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:37:

[...]





Ik ben nog niet verkouden, maar heb het wel erg koud. Dus wie weet komt het eraan.



Zakdoekjes heb ik nog genoeg, van die tempo's en hema zakdoekjes.



MOWEUWHAUSHAUHS !!Nies jij zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 15 oktober 2010 @ 23:36:

Ben jij nog zo verkouden?

heb je nog zakdoekjes genoeg?

Nies je nog zo raar?



ja vind ik grappig (niet boos worden to)
Alle reacties Link kopieren
Boos? Nooit geweest ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Haley schreef op 15 oktober 2010 @ 23:36:

Waarom maak je geen nieuwe nick aan en begin opnieuw op dit forum. Hoef je ook niet dit soort topics te openen.Maar ik WIL juist dit soort topics kunnen openen
Ik ben nooit boos geweest, heb wel alles meegelezen en ik vind het allemaal wel humor



Andersom: ben jij nog boos??
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:37:

[...]





MOWEUWHAUSHAUHS !!Uhhhh, ik klink meestal meer als Hatsjiehhhhhhhhhhhhhh, ik zou het even laten nakijken bij de HA als ik jou was(heb je gelijk weer extra aandacht )
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:40:

[...]





Maar ik WIL juist dit soort topics kunnen openen



om in de memorabele woorden van Anita Meyer te blijven:

why tell me why.......................
quote:LadyLoveBug schreef op 15 oktober 2010 @ 23:41:

[...]





Uhhhh, ik klink meestal meer als Hatsjiehhhhhhhhhhhhhh, ik zou het even laten nakijken bij de HA als ik jou was(heb je gelijk weer extra aandacht )Jij geeft me nu al aandacht en dat is genoeg.
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:41:

Ik ben nooit boos geweest, heb wel alles meegelezen en ik vind het allemaal wel humor



Andersom: ben jij nog boos??Nope, ik ben niet boos. Niet meer. Kan er wel om lachen, nu
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyLoveBug schreef op 15 oktober 2010 @ 23:41:

[...]





Uhhhh, ik klink meestal meer als Hatsjiehhhhhhhhhhhhhh, ik zou het even laten nakijken bij de HA als ik jou was(heb je gelijk weer extra aandacht )Iki vond het ook al zo'n raar geluid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:37:

[...]





MOWEUWHAUSHAUHS !!Oh, dit vind ik wel een vet coole nies eigenlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven