Zijn jullie..

15-10-2010 23:32 92 berichten
... nog boos op mij?
quote:Jala5 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:42:

[...]





om in de memorabele woorden van Anita Meyer te blijven:

why tell me why.......................I don´t know why...
Alle reacties Link kopieren
ff off-toppic:



Bianca40 hoe is het met je man??



on-toppic:



Word je weer boos als ik zeg dat ik je irritant vind??

maar wel om je kan lachen, dat dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind je wel grappig, neem nog een leuke ava

en je hoort er helemaal bij.



motto erbij
Wie ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dochter van 2...die niest net zo om aandacht te trekken...
Alle reacties Link kopieren
Wow, dit is het zoveelste vage topic dat je opent, en er staan nog normale reacties tussen ook

Wat is het Vivaforum eigenlijk toch een tolerante plek, stiekem
quote:misspoez schreef op 15 oktober 2010 @ 23:46:

Wie ben jij?



Ik ben Cinderella.



Wie ben jij?
quote:LadyLoveBug schreef op 15 oktober 2010 @ 23:47:

Ik heb een dochter van 2...die niest net zo om aandacht te trekken...Misschien kunnen je dochter en ik vriendinnen worden. Hahaha LOL
Alle reacties Link kopieren
Wanneer neem je een avatar Cinderella?
La_Vie: Misschien strakkies, dan zoek ik wel een leuke avatar.
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik wou net naar bed, kom ik haar weer tegen....................
quote:oranjemuts schreef op 15 oktober 2010 @ 23:55:

Shit, ik wou net naar bed, kom ik haar weer tegen....................Ik ben blij dat je op mijn topic reageert. Krijg weer aandacht. En wel van jou.
Alle reacties Link kopieren
Afwachten wanneer ze nu weer ontploft..............lijkt wel een zelfmoordterrorrist.....tis alleen de eerste keer niet gelukt!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:56:

[...]





Ik ben blij dat je op mijn topic reageert. Krijg weer aandacht. En wel van jou.Ja...lekker he...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 15 oktober 2010 @ 23:51:

[...]





Ik ben Cinderella.



Wie ben jij?hi cinderella
Alle reacties Link kopieren
Hmm...nee dat gaat 'm niet worden, ze loopt namelijk erg voor op jouw, aangezien ze alleen op deze manier aandacht vraagt als ze verkouden is, jij doet dit te pas en te onpas, daar staat ze met haar 2 jr al ver boven.



Voor je begint met dat je dan misschien wat van haar kan leren, ze is meer geinterreseerd in spelen op niveau.
Alle reacties Link kopieren
ik zie je ava niet, je hebt wel wat veranderd, maar zie alleen: afbeelding van Cinderella.
Avatar heb ik gezet, alleen klein en niet zo duidelijk vind ik.
Alle reacties Link kopieren
ik zie hem, alleen wie is het??
Alle reacties Link kopieren
Leuke bril!
M'n verloofde
Alle reacties Link kopieren
quote:Cinderella00 schreef op 16 oktober 2010 @ 00:05:

M'n verloofde
Alle reacties Link kopieren
En heeft die verloofde daar toestemming voor gegeven ???
Zeker weten.
Alle reacties Link kopieren
Arme man......geef hem maar aan mij. ik zou hem beter behandelen als dat jij de mensen doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven