Zonder topje zonnen

07-02-2008 19:43 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie ervan als iemand topless gaat zonnen in jouw bijzijn, of in het bijzijn van anderen? En ga je zelf weleens topless zonnen?
quote:Nijntje schreef op 18 februari 2008 @ 16:41:

Zowiezo voel ik me altijd heel ongemakkelijk als ik met iemand ben die me aanstoot en fluistert "Moet je díe zien", als er een opvallende verschijning voorbij komt. Dat stiekeme gelach achter iemands rug, wat lolotte beschrijft.

Die mensen hebben dat heus wel door hoor. Ik vind dat genant.

Sorry voor mijn politieke correctheid in deze Nijn, jij politiek correct...dat ik dat nog mag meemaken.

Tsja, niet aardig om om een ander te gniffelen. Ik zei al dat het een naar trekje was.
MarieLiselotte, mensen die zoiets doen zijn niet alleen zielig, maar ook nog eens oerdom, zegt meer over hun zelf dan over jouw zusje natuurlijk. Wat een stelletje klootzakken.
quote:Nijntje schreef op 18 februari 2008 @ 16:14:

Maar waarom ga je dan naar het strand, Calvijn? Als je je aan de mensen stoort?

want strand en halfbloot (bijv. alleen een string) hoort nou eenmaal bij elkaar.

Zoals ik al eerder heb gezegd, ga ik dus ook niet naar het strand.

Voel me er gewoon niet op mijn gemak (en houd ook niet van zand tussen mijn tenen ) in mijn badpak.

Me er aan storen is ook wat overdreven misschien
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:shining schreef op 18 februari 2008 @ 17:30:

MarieLiselotte, mensen die zoiets doen zijn niet alleen zielig, maar ook nog eens oerdom, zegt meer over hun zelf dan over jouw zusje natuurlijk. Wat een stelletje klootzakken.

Vind ik ook.

Kan dat soort mensen niet begrijpen.

Dat je er even naar kijkt ok, maar er opmerkingen overmaken of iemand 'achter de rug om' om uitlachen vind ik niet kunnen.

Mensen denken dat je dat niet doorhebt, maar dat is vaak helaas niet zo.
Ik denk dat het ook nog een verschil maakt wie er topless ligt. Het topic begon over of je dat doet bij je (nog vrij onbekende) schoonfamilie. Dan vind ik dat persoonlijk ongepast en onbeleefd om dan maar te stellen dat "zij er maar aan moeten wennen". Als iemand 5 meter verderop in haar blote borsten ligt zal me dat werkelijk geen zak uitmaken.

Maar bijv vriendinnen die opeens bedenken dat ze hun topje uit 'moeten' doen als we met zijn allen een spelletje doen, vind ik dus weer ongepast. Ik schaam me overigens niet voor mijn lijf, maar vind het dus raar dat andere zich maar aan moeten passen aan jouw blote borsten.
Hier in de buurt heb je minstens 5 soorten stranden die allemaal hun "eigen" publiek trekken zeg maar: sport-strand, familie-strand, naakt-strand, zand-strand, gewoon-strand, dikke-badgasten-met-string-strand

(Met of zonder strandtent)

Dus als je het soort mensen op 1 van deze stranden vervelend vindt, dan ga je een kilometer verderop liggen!

Zo doe je dat toch ook met winkels, of horeca waar een publiek komt wat voor je gevoel niet bij je past: dan probeer je een andere zaak.
Ik zei ik stoor me er wel eens aan maar zoals ik ook al zei, dat zal wel aan mijn eigen onzekerheid liggen.

Dan nog hou ik die gedachtes voor me zodra ik in zo'n situatie kom want ik weet dondersgoed dat mensen zelf moeten beslissen wat ze willen.

Toch vraag ik me nog af waarom je topless mag op een 'normaal' strand? En nee dat bedoel ik niet verwijtend ofzo, ik vraag het me gewoon even af.
Kijk, als iemand bij mij en mijn man thuis komt, en we zitten buiten vanwege het lekkere weer, en zij trekt vervolgens haar bh uit omdat de zon zo heerlijk schijnt, dan zeg ik ook; "Ho! Tot hier en niet verder." Een paar blote jopen in my face zit ik niet op te wachten.

Maar op het strand, dan zoek ik die jopen in feite zelf op. Ja toch?

Calvijn; ah, daar had ik kennelijk overheen gelezen, dat je zelf niet naar het strand gaat.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 18 februari 2008 @ 16:33:

Ja mee eens! Dik en dun, mooi en lelijk, mega-badpak, mini-string; met z'n allen op 1 strand met als richtlijn; leuk dat je er bent, geniet jij ook van je dag?!
Later is nu
quote:Nijntje schreef op 19 februari 2008 @ 05:40:

Kijk, als iemand bij mij en mijn man thuis komt, en we zitten buiten vanwege het lekkere weer, en zij trekt vervolgens haar bh uit omdat de zon zo heerlijk schijnt, dan zeg ik ook; "Ho! Tot hier en niet verder." Een paar blote jopen in my face zit ik niet op te wachten.

Maar op het strand, dan zoek ik die jopen in feite zelf op. Ja toch?

Calvijn; ah, daar had ik kennelijk overheen gelezen, dat je zelf niet naar het strand gaat.

En als je man het nu niet erg vindt?

Dat is juist het hele punt, Calvijn!

Ik voel een nieuw topic aankomen op de RelatiePijlert
Gelukkig vind mijn man bloot ook normaal, spanniing zit eerder in uitdagende kleding volgens hem.
Vorig najaar naar een landall park geweest in Duitsland, het weer was goed, dus nog een paar prima dagen gehad. Ons "buurmeisje" liep daar ook topless rond het huisje. Daar zou ik dat zelf niet zo snel doen of het moet al zo zijn dat je een redelijk prive gelegen terrasje hebt, dat je daar wel zo gaat zonnen.
quote:Ann64 schreef op 23 februari 2008 @ 11:55:

Gelukkig vind mijn man bloot ook normaal, spanniing zit eerder in uitdagende kleding volgens hem.Boerkini?
Nouja, de boerkini laat iig wél wat te raden over!
Die dingen ventileren vast niet goed , net als de burka, ventileert ook niet goed, ruik altijd een enorme lijflucht onder een burka vandaan.

Maar verder is er idd een hele hoop te raden.
up
Zoals ik net in het andere topic ook al stemde...nee, ik zon niet topless..

Ik voel me daar niet lekker bij....en ik wil niemand shockeren

Maar als een ander topless wil zonnen..lekker zelf weten, ik stoor me er niet aan
waar is de to van het topic in het fotoalbum nu ineens naartoe? geen icoontjes meer onder haar naam, geen enkele reactie...vaag???
Huh?Evemaatje bedoel je...of hoe ze ook heten mag?
ja
Evamaatje is verdwenen, geblokkeerd ofzo. Nogal vaag.
Rond de pinkster heerlijk weer gehad. Samen met anderen weer eens naar een gewoon strand geweest. Met eigen gezin gaan we meestal naar een naaktstrandje. Klopt het dat er we weer iets meer topless zijn en minder strings dragen op het strand??
quote:Ann64 schreef op 19 mei 2008 @ 10:17:

Rond de pinkster heerlijk weer gehad. Samen met anderen weer eens naar een gewoon strand geweest. Met eigen gezin gaan we meestal naar een naaktstrandje. Klopt het dat er we weer iets meer topless zijn en minder strings dragen op het strand??

Volgens mij niet. Deze zomer weinig topless gezien althans. Wat mij als man in dit topic opvalt is dat veel dames moeite hebben met topless, terwijl het juist de dames zijn die in de jaren 70 de voorvechters waren van het topless zonnen. Wat me ook opvalt is dat de jeugd er zo moeilijk over doet.

Mijn mening: ieder moet doen waar hij/zij zich lekker bij voelt. En mensen die topless willen zonnen dus ook niet pushen om een topje aan te trekken, net zo min als je de dames die zich hier niet lekker bij voelen zou moeten pushen hun topje toch uit te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven