Zure wijven borrel topic
dinsdag 4 februari 2014 om 20:25
Zure wijven aller viva's verenigt u!!
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
Op naar de eeuwigdurende borrel gefinancierd door dames met vragen waar niet een glazen bol, maar alleen een zwangerschapstest tegenop kan!
In dit topic kan de stand voor het borrelbedrag worden bijgehouden.
Veel plezier met sparen en op naar de eerste borrel!
Cheers
Geld in kas op 22 juli 2014: ¤1100
Mocht je een relevant topic hebben gevonden, kom dan hier de winst delen!!
P.s. Er zijn nog openstaande vacatures in de kascommissie en borrelcommissie.
Voor nieuwe voorstellen staan we natuurlijk open
Penningmeesteressen: Cheery en Solomio
Kascommissaris: Sandt
Erelid: Nouschi
Marketingcommissie: Derpina
Hetachterdefeitenaanloopforumlid: Savetheday
Organisatrice ZWB-cruise: Itsmyempire
woensdag 26 februari 2014 om 20:59
Mijne
Help! Zou ik zwanger zijn?!?!
was een loktopic omdat ik de boetes niet begreep, dus ik ben hierheen door verwezen en zie nu dat het geld niet naar een goed doel gaat (het ontwikkelen van virtuele zwangerschapstesten oid) maar volledig opgesoupeerd wordt aan drank/
En dat kom ik even toejuichen.
was een loktopic omdat ik de boetes niet begreep, dus ik ben hierheen door verwezen en zie nu dat het geld niet naar een goed doel gaat (het ontwikkelen van virtuele zwangerschapstesten oid) maar volledig opgesoupeerd wordt aan drank/
En dat kom ik even toejuichen.
Zeg maar Spijker.
woensdag 26 februari 2014 om 21:04
quote:Spijk-er schreef op 26 februari 2014 @ 20:59:
Mijne
En dat kom ik even toejuichen. Hahahahhaha. IK was zo blij de eerste te zij in je topic dat ik niet een door had dat jij de topic opener was Spijker. Hahahahha
Neejoh zei ik en ik vloog (?) gelijk deze kant op.
Dus jij weet zeker dat jij niet zwanger ben?
Maar wacht eens ff... jij bent helemaal niet de topic opener. Hahahahah Wat ben ik toch naïef!!
Mijne
En dat kom ik even toejuichen. Hahahahhaha. IK was zo blij de eerste te zij in je topic dat ik niet een door had dat jij de topic opener was Spijker. Hahahahha
Maar wacht eens ff... jij bent helemaal niet de topic opener. Hahahahah Wat ben ik toch naïef!!
woensdag 26 februari 2014 om 21:08
quote:Ikhierhuh schreef op 26 februari 2014 @ 21:04:
[...]
Hahahahhaha. IK was zo blij de eerste te zij in je topic dat ik niet een door had dat jij de topic opener was Spijker. Hahahahha
Hahaha dat was mijn topic niet, dat was een echte!
Ik ben niet zwanger, absoluuthonderdprocentzekerweten. Heb ik niet eens een glazen bol bij nodig!
[...]
Hahahahhaha. IK was zo blij de eerste te zij in je topic dat ik niet een door had dat jij de topic opener was Spijker. Hahahahha
Hahaha dat was mijn topic niet, dat was een echte!
Ik ben niet zwanger, absoluuthonderdprocentzekerweten. Heb ik niet eens een glazen bol bij nodig!
Zeg maar Spijker.