Alles dat fout gaat

04-01-2012 13:26 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik wil heel even van me afschrijven. Na alle problemen leek het er de laatste tijd toch echt op dat er vooruitgang inzat.

Juist op dat moment kakte ik in, waarom geen flauw idee.

En nu vandaag, alles gaat fout! Alles wat mij pijn doet.

Ik heb geen familie meer, contact heb ik verbroken nadat ze mij als het zwarte schaap zagen omdat ik iets had opgebiecht, Ik loog, het was niet waar, ik was een grote leugenaar. Dag familie.

Ben vanaf mijn 7de geslagen door mn ouders. Dat hield op toen ik wegvluchtte, na ze kansen te hebben gegeven, blijven ze er bij dat ik het als kind zijnde allemaal had gedaan, en dat ze niks fouts hebben gedaan. (Mens je stond mijn keel dicht te knijpen, wat nou niks fout gedaan!) Maar goed, stiefmoeder belde dus, met de vraag waar mn broertje was, ik wist het niet, nadat hij misbruik van mijn woning maakte en ik dat zei, heb ik niks meer van hem vernomen. Plots stond mn stiefmoeder te gillen aan de telefoon. Ik trok haar nieuwe gezinnetje uit elkaar, het was allemaal mijn schuld vieze k*sl*t dat ik was enz enz. ik heb zonder iets te zeggen opgehangen. Het zweet stond op mn handen, een brok in mn keel. Verdomme!

Word ik nog geen 15 min later door mn tandarts gebeld, afspraak word geannuleerd. Nu heb ik een heel zwak gebit, en mis ik al wat... Er moesten 2 wortelkanaalbehandelingen afgemaakt worden, een half jaar terug al. Kan nu dus niet omdat er nog een rekening van 350 openstaat! Ik zat jankend aan de telefoon, mijn mond zit vol dikke ontstekingen, en het is een tijdskwestie voordat die 2 kiezen afbreken.

Ik ben gefrustreerd een rondje gaan lopen, Al maanden gestopt met roken, en er toch 1 op gestoken. omdat mn ogen vol tranen stonden lette ik niet op waar ik liep, struikelde over iets, en ging plat op mn gezicht. was blij dat ik mn bril niet ophad... toen ik opstond hoorde ik gelach achter me. Het kon niet erger, mijn 2 oude hartsvriendinnen stonden stil op de fiets, mij keihard uit te lachen. Ik ben er met opgeheven gezicht langsgelopen, maar ik voel me verschrikkelijk. Waarom alles in 1 dag. Het lijkt wel een film.

Ik zal blij zijn als mn therapie begint, ik kwijn letterlijk weg en dit vandaag heeft het er niet beter op gemaakt

Aaargh!

Sorry voor het lange zeur verhaal... Moest het even kwijt
Alle reacties Link kopieren
.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven