alprazolam afbouwen

12-12-2011 16:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik slik sinds 2 maanden 3 x daags 0.25 mg alprazolam en mag gaan afbouwen. Maar hoe snel mag dat en hoe kan ik het het beste aanpakken? Iemand ervaring?
Apotheek bellen. Naar dit soort adviezen mag je hier volgens de regels niet vragen. Stel je namelijk voor dat wij je een verkeerd advies geven als leken en dat er iets mis gaat. Dus bel even naar de apotheek. Zij zijn er voor. Succes!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vraag aan je arts of die je begeleidt met afbouwen, dit lijkt me niet iets om op eigen houtje te gaan doen.

Succes!
idd ff naar de apotheek bellen of langs gaan.
De apotheek verwijst me naar de Huisarts.... en die zegt dat ik gewoon maar moet kijken hoe ik het aanpak... dus had gehoop tdat er hier mensen zouden zijn die dit ook hebben gedaan en kunnen aangeven wat de reacties zijn..
quote:tiepetje schreef op 12 december 2011 @ 18:05:

De apotheek verwijst me naar de Huisarts.... en die zegt dat ik gewoon maar moet kijken hoe ik het aanpak... dus had gehoop tdat er hier mensen zouden zijn die dit ook hebben gedaan en kunnen aangeven wat de reacties zijn..Dit geloof ik niet! Waarom zou de apotheker je doorverwijzen naar de HA? Echt niet om zo'n slecht advies te krijgen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
tja het is toch echt zo... ik zal de apotheek nog eens gaan bellen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven