alweer opzij gezet

22-08-2010 13:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn "beste"vriendin heeft alweer onze vriendschap beeindigd>dit omdat ze vind dat ik haar niet goed behandel,ik weet echter van niets en ben helemaal overdonderd dat ze dit mij (alweer)flikt.

zij belt me op na een verjaardag om dit mee te delen>hangt voordat ik was bekomen van de schrik de hoorn op;ik snap er niets van?!

wel / niet bellen

Totaal aantal stemmen: 15

wel bellen (27%)
niet bellen (73%)
leven en laten leven
ik zou zeker niet bellen. Uit jou verhaal blijkt dat dit vaker is gebeurd..is het dan de vriendschap nog waard??? je laat je toch niet als oudvuil behandelen...echt ik zou hier geen tijd en energie meer insteken, hoe moeilijk het ook is en hoe makkelijk ik dat hier nu kan schrijven...maar het wachten is op de volgende keer....Denk aan jezelf!

Sterkte ermee!
Heeft ze in het verleden nooit aangegeven waarom ze vindt dat jij haar niet goed behandelt? Komt dit voor jou iedere keer als een donderslag bij heldere hemel?

Dan lijkt me dat jullie qua vriendschap sowieso niet bij elkaar passen. Zij verwacht op een andere manier behandeld te worden en jij hebt duidelijkere communicatie nodig om te weten wat er in een vriendschap van je verwacht wordt.

Als dit vaker gebeurt en jullie kunnen 't kennelijk niet uitpraten zodat er duidelijkheid komt, dan zie ik niet wat er van wel bellen voor goeds kan komen. Lijkt me een vriendschap die alleen maar energie vreet zo.
Jullie hebben elkaar gezien op iemands verjaardag en toen is er iets gebeurd of gezegd waardoor zij boos is? En jij hebt géén idee wat?

Wat was er de vorige keer aan de hand?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb haar geholpen met het regelen van de verjaardag van haar zoontje>hapjes e.d

Ik ben s avonds weggegaan en er was nog niets aan de hand>een uur later belt ze mij op om te zeggen dat zij vind dat ik niet op de juiste manier met haar omga,wel dat ze altijd van mij blijft houden!!

,er was al wel een tijdje voelbare spanning maar deze was niet te verklaren.

De vorige keer dat zij onze vriendschap verbrak was omdat ik haar moeder had gebeld uit bezorgdheid voor haar en d'r kids,ze drinkt nogal veel;voor mij was dit een noodgreep.
leven en laten leven
[quote]mimmam schreef op 22 augustus 2010 @ 13:30:

Ik heb haar geholpen met het regelen van de verjaardag van haar zoontje>hapjes e.d

Ik ben s avonds weggegaan en er was nog niets aan de hand>een uur later belt ze mij op om te zeggen dat zij vind dat ik niet op de juiste manier met haar omga,wel dat ze altijd van mij blijft houden!!

,er was al wel een tijdje voelbare spanning maar deze was niet te verklaren.

De vorige keer dat zij onze vriendschap verbrak was omdat ik haar moeder had gebeld uit bezorgdheid voor haar en d'r kids,ze drinkt nogal veel;voor mij was dit een noodgreep.[/quote]

Tja dat kan verkeerd vallen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ligt 't nou aan mij of ben ik de enige die er een beetje gek van word dat er tegenwoordig vaak zo weinig info in een OP staat....

Of vertel het hele verhaal in 1 x, zodat wij onze mening daarop kunnen baseren, of meldt niks, maar maak er geen quiz van.
w s ligt dat aan jou ja!,ik heb duidelijk mijn verhaal gedaan>graag of niet reageren
leven en laten leven
quote:mimmam schreef op 22 augustus 2010 @ 13:52:

w s ligt dat aan jou ja!,ik heb duidelijk mijn verhaal gedaan>graag of niet reagerenZo duidelijk is de OP niet hoor, niet overdrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En wat verwacht je precies van ons dan, als reactie op jouw 'mededeling'?
ieder zn ding ,ik heb het gevoel dat ik nu ff mag overdrijven als er zo op mn hart is getrapt
leven en laten leven
ik verwacht niets...

dacht dat deze site niet ging over verwachtingen..

enig medeleven ,advies of zomaar iets om er een andere kijk op te krijgen.

sjesus wat een vijandigheid...

het lijkt of ik examen moet doen
leven en laten leven
Overdrijven? Of afreageren?
Is geen vijandigheid mimmam, alleen het verzoek om een duidelijk verhaal.

Heb je zelf enig idee waarom ze de vriendschap beeindigd?
ben blij dat er zoveel mensen ook lekker in dr vel zitten
leven en laten leven
quote:mimmam schreef op 22 augustus 2010 @ 13:52:

w s ligt dat aan jou ja!,ik heb duidelijk mijn verhaal gedaan>graag of niet reagerenOK joh, prima. Ik ben weg!
nee,ik heb geen idee.

alleen het feit dat er de laatste tijd,sinds ik begonnen ben met een opleiding en werk er minder contact is dan eerst maar er is niet iets bijzonders gebeurd
leven en laten leven
Ik zou het even laten rusten en er later op terug komen. Ik hou persoonlijk niet van een open einde, dus zou graag willen weten wat haar dwars zit.
Zou het kunnen dat ze vindt dat je afkeurende blikken hebt geworpen toen ze een borreltje nam op de verjaardag?

Heb je iets gezegd dat zij als " bemoeien " zou kunnen bestempelen?

Heb je haar ongevraagd raad gegeven?
quote:nouschi schreef op 22 augustus 2010 @ 13:55:

[...]

Zo duidelijk is de OP niet hoor, niet overdrijven. Moet hier ook een aantal posts lezen, om het plaatje correct te krijgen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Nou, vrees dat je met zo'n (agressief overkomende) houding, niet veel tips of steun zult krijgen.

Ik snap dat je gefrustreerd bent maar mensen reageren juist met vragen om beter met je mee te kunnen denken.

Die posting over de verjaardagshapjes en het bellen met haar moeder had je ook in de OP kunnen zetten. DAT was wat werd bedoeld met 'probeer wat duidelijker te zijn'. Maar nee, jij begint om je heen te slaan, het forum.

Sterkte en oh ja, ik zou niet bellen met iemand die me regelmatig/vaker op m'n hart trapt/heeft getrapt.
Mimmam,

jammer dat je vriendin zo reageert, misschien heeft zij wel een heel ander verwachtingspatroon van een vriendin dan jij.

Vraag eens aan haar wat zij verwacht en wil als jij daar in kan komen dan heeft de vriendschap nog een kans, anders is het verloren moeite ben ik bang.
PS: kan me best voorstellen dat jij denkt dat het verhaal duidelijk is, maar wij weten natuurlijk de situatie niet e.d.

Maar ben het met je eens dat de algehele houding hier op het forum wel iets 'liever en sympathieker' mag
quote:potsiedikkie schreef op 22 augustus 2010 @ 14:14:

Maar ben het met je eens dat de algehele houding hier op het forum wel iets 'liever en sympathieker' magVooral die van onduidelijke TO's, ja.
Als je in het dagelijks leven net zo kattig doet als hier, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat je vriendin geen zin meer heeft in contact.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven