autistische stoornis

18-12-2011 19:06 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo 2 jaar geleden is er bij mij een autistische stoornis vastgesteld.Ik vind het nog altijd moeilijk om te accepteren en soms denk ik wat heb ik eigenlijk wat andere mensen niet hebben. Is er soms iemand op het forum die ook autisme heeft en kan uitleggen wat er nu precies anders is aan deze mensen. Op internet heb ik al vaker gekeken maar dan staat er steeds: behoefte aan structuur, kan niet tegen veranderingen. Maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van.
Ik merk weerstand bij jou, als het gaat om de STX209. Hoe denk jij over de medicijnenvrije behandelingen?
Weerstand wil ik het niet noemen. Ik ben aan het onderzoeken of STX209 wat voor mij is. Het wil bepaalde kenmerken van autisme bestrijden, maar dan moet ik me wel herkennen in die te bestrijden kenmerken. En dat is overprikkeldheid. Ik denk dat ik niet vaak overprikkeld ben, omdat ik gedrag heb waarbij ik overprikkeldheid vermijd. Bovendien heb ik een incasseringsvermogen. Centra van wereldsteden, te denken aan Berlijn en Parijs, overprikkelen me vrijwel niet. Het enige wat mij welk overprikkelde is New York. Heel veel indrukken komen op mij af. Ik ben dan blij dat ik me daar in mijn hotelkamer kan ontspannen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven