Baan wisselen

01-06-2011 12:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even mijn hart kunnen luchten, maar ieder gezond verstand weet dat ik het juiste heb gedaan....
anoniem_93440 wijzigde dit bericht op 01-06-2011 12:49
Reden: verwijderen
% gewijzigd
Deze situatie is natuurlijk ontzettend naar: voor de nabestaanden van je leidinggevende / collega is het verdrietig en heel zwaar, voor jou is het waarschijnlijk ook verdrietig maar daarnaast ook ergens wel 'lastig'. Misschien niet eens zozeer het overlijden van die persoon (dat is natuurlijk verdrietig), maar de gevolgen die dat voor jou heeft gehad op de werkvloer.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen 9 keer naar zo'n herdenkingsbijeenkomst gaat. Persoonlijk vind ik het mooi dat zoiets wordt georganiseerd, zodat iedereen die daar behoefte aan heeft daar kracht uit kan halen en troost in kan vinden, maar moet dat dan zo vaak? Nou ja, misschien wel... Maar dat verplicht jou nog niet om zo vaak te gaan... Ik denk dus niet dat je daarin 'fout' hebt gezeten of zo.

In ieder geval goed om te lezen dat je nu meer 'lucht' ervaart, maar ben je dan nu inmiddels van baan verwisseld of niet? Want dat kan ik niet helemaal uit je post opmaken, of lees ik dan niet goed?
Oh, wilde net een reactie typen. Je kunt toch alsnog op zoek naar een nieuwe baan? En 9 herdenkingsbijeenkomsten vind ik een beetje veel. Ik ga naar de begrafenis/crematie en thats it.
Sorry ladysasje, nu snap ik er niks meer van... Waarom haal je je bericht nu ineens weg? Stond er iets kwetsends in? Volgens mij niet namelijk...

En hoezo weet ieder gezond verstand dat je het juiste hebt gedaan? Wat heb je gedaan dan? Dat stond namelijk niet in je OP...
-
doces wijzigde dit bericht op 01-06-2011 12:52
Reden: Foutje: eigen bericht gequote i.p.v. aangepast
% gewijzigd
dankjewel voor jullie fijne reacties, ik heb het bericht weggehaald omdat ik niet kwetsend wil zijn voor de collega's die achtergebleven zijn.

Ik heb een nieuwe baan nu, wat eenvoudiger maar wel een nieuwe verse start en begin.

Het is voor mij niet de eerste keer dat ik juist als ik een leuke nieuwe baan in het vooruitzicht had tegenover een leeg bureau zat. Best naar, kan ik iedereen verzekeren.

De vraag is dan hoever je moet gaan in naar je eigen toekomst te kijken? In 1984 heb ik een leuke nieuwe baan laten schieten en ben ik daarna nog tot april 1988 gebleven. Als ik het overnieuw mocht doen had ik het destijds niet gedaan.

Met die wetenschap ben ik nu gebleven en ik vond een jaar ruim genoeg..
Zo gaat echt niemand het snappen hoor.
Fijne reactieS? Ik zie er welgeteld 1 constructieve.

Dat mensen hun hart willen luchten, soit, maar als je geen reacties of wat dan ook wilt verder moet je een dagboek kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven