Bah, ergernis.
maandag 20 februari 2012 om 13:32
Nou jij bent volgens mij wel los van hem, maar hij niet van jou zo te lezen. Jij zoekt hem niet op je woont gewoon tegen over zijn maatje waar hij ineens vaker komt dus hij heeft er nog steeds behoefte aan om jou te zien, te sarren of wat dan ook. Kan even een tijdje duren dat ie dat doet. Tenslotte moet hij ook even zijn ei kwijt.Het lan zijn manier van verwerken zijn. En uit ervaring weet ik dat sommige mannen na een breuk heel vervelend kunnen doen. Maar tijd heelt alle wonden en dat zal voor hem ook gelden. Dan word het minder. En uit eindelijk is hij het zelf ook beu. Mijn ex heeft me na de breuk ongeveer 4 maand lastig gevallen en daarna was ie er over heen. Ik was eigenlijk al meteen over hem heen en heb er dus nooit geen behoefte ana gehad om hem te stalken op te zoeken ter zien te bespieden of wat dan ook.En misschien is dat van jou en je ex wel net zo,n vergelijkbaar gevalletje als dat van mij en mijn ex.
maandag 20 februari 2012 om 13:42
Ik zou denk ik gordijnen nemen en in de avond die lekker dicht doen. Jij ziet niet of hij daar zit, hij kan niet zien wat jij doet.
Wat niet weet wat niet deert, voor jou dan he.
Zijn gedrag kan je nu toch niet meer beinvloeden dus moet je iets doen dat jij je er niet meer aan ergert. (of is het nou weer irriteert, ik vergeet het steeds)
Wat niet weet wat niet deert, voor jou dan he.
Zijn gedrag kan je nu toch niet meer beinvloeden dus moet je iets doen dat jij je er niet meer aan ergert. (of is het nou weer irriteert, ik vergeet het steeds)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 februari 2012 om 13:44
Kan hij dan niet lekker bij zijn 'maatjes' gaan zitten die hij in de afgelopen tijd verzameld heeft? Hij zal ze toch niet voor niks teveel aandacht geschonken hebben?
Natuurlijk is dat onzin wat ik schrijf, maar zo voel ik het wel!
En je zal gelijk hebben cherryoncream, dat laat hij zelf ook weten, dat hij me mist etc. Maar daar had hij dan eerder aan moeten denken, vóór hij achterbaks bezig ging zijn.
Ik voel me zo in de gaten gehouden, belemmert zelfs, terwijl hij degene is geweest die er een dubbele agenda op na hield.
Natuurlijk is dat onzin wat ik schrijf, maar zo voel ik het wel!
En je zal gelijk hebben cherryoncream, dat laat hij zelf ook weten, dat hij me mist etc. Maar daar had hij dan eerder aan moeten denken, vóór hij achterbaks bezig ging zijn.
Ik voel me zo in de gaten gehouden, belemmert zelfs, terwijl hij degene is geweest die er een dubbele agenda op na hield.
maandag 20 februari 2012 om 13:44
Nee hoor, je bezorgt jezelf een klotedag.
Ik zou er juist om moeten lachen dat hij zo sneu is om nu al die energie in jou te steken.
Het beste wat jij kan doen is gewoon doorgaan met je leven en plezier hebben.
Ik denk dat er bij jou nog heel veel verdriet zit wat je wegstopt en alleen bovenkomt als je hem ziet.
Ga daar even recht doorheen. Wees nog maar even boos, teleurgesteld en verdrietig.
Je hebt het nog niet verwerkt anders zou het je echt niet boeien ookal kampeert hij voor de deur.
Ik zou er juist om moeten lachen dat hij zo sneu is om nu al die energie in jou te steken.
Het beste wat jij kan doen is gewoon doorgaan met je leven en plezier hebben.
Ik denk dat er bij jou nog heel veel verdriet zit wat je wegstopt en alleen bovenkomt als je hem ziet.
Ga daar even recht doorheen. Wees nog maar even boos, teleurgesteld en verdrietig.
Je hebt het nog niet verwerkt anders zou het je echt niet boeien ookal kampeert hij voor de deur.
maandag 20 februari 2012 om 13:58
Ik heb gordijnen MV. En die gaan s'avonds ook toe. 
Cheerlescard; ja, je hebt denk ik gelijk. En ik heb er ook om gelachen, behalve vandaag dus weer niet. En ja, ik ben weer boos, verdrietig om zijn gedrag van toen. Het liefst zou ik hem een knal verkopen..gewoon omdat het kán!
Maarja, dat ga ik dus maar niet doen. Ik ga even wat afleiding zoeken in mijn huishoudelijke taken..
Cheerlescard; ja, je hebt denk ik gelijk. En ik heb er ook om gelachen, behalve vandaag dus weer niet. En ja, ik ben weer boos, verdrietig om zijn gedrag van toen. Het liefst zou ik hem een knal verkopen..gewoon omdat het kán!
Maarja, dat ga ik dus maar niet doen. Ik ga even wat afleiding zoeken in mijn huishoudelijke taken..
maandag 20 februari 2012 om 14:08
quote:brandy38 schreef op 20 februari 2012 @ 13:58:
Haha, nee moet je ook niet doen joh.
Straks breek je een nagel..dat is hij niet waard hoor.
Het beste helpt om in te zien dat het probleem nu van jou afkomt.
Dat het nog onverwerkte emoties zijn en je daar wel doorheen komt.
Niet wegtoppen als het er is, laat het maar even daar is niks mis mee.
Als je dat doet pak je de controle terug. Hij heeft nl geen macht over hoe jij je voelt.
Dat kan jij hem alleen geven.
Over een tijdje is hij niet meer dan een irritante strontvlieg die iets te lang blijft hangen. Geloof me.,dan lach je er echt om.
Jij gaat vooruit in het leven en hij lijft op hetzelfde kansloze punt hangen.
Haha, nee moet je ook niet doen joh.
Straks breek je een nagel..dat is hij niet waard hoor.
Het beste helpt om in te zien dat het probleem nu van jou afkomt.
Dat het nog onverwerkte emoties zijn en je daar wel doorheen komt.
Niet wegtoppen als het er is, laat het maar even daar is niks mis mee.
Als je dat doet pak je de controle terug. Hij heeft nl geen macht over hoe jij je voelt.
Dat kan jij hem alleen geven.
Over een tijdje is hij niet meer dan een irritante strontvlieg die iets te lang blijft hangen. Geloof me.,dan lach je er echt om.
Jij gaat vooruit in het leven en hij lijft op hetzelfde kansloze punt hangen.
dinsdag 21 februari 2012 om 11:28
Na gisteren nog een enorme klotedag, gaat het vandaag alweer beter. Heb hem nog een paar rot-smsjes gestuurd..
Ja ik weet het; heel suf, stom. Maar dat had ik even nodig. Mijn boosheid en toch nog verdriet zit dieper als dat ik dacht, anders zou ik die terugval niet hebben, wel?!
Ik voel me gewoon verraden, in de zeik gezet, bespeeld en belogen. Stiekem wens ik hem hetzelfde bij zijn volgende relatie.
Slecht? Tja..
Maar dan weet hij ook wat voor een eikel hij is geweest! Weet hij ook eens hoe het voelt.
Maar goed, een nieuwe dag, dus weer proberen er iets van te maken!
Ja ik weet het; heel suf, stom. Maar dat had ik even nodig. Mijn boosheid en toch nog verdriet zit dieper als dat ik dacht, anders zou ik die terugval niet hebben, wel?!
Ik voel me gewoon verraden, in de zeik gezet, bespeeld en belogen. Stiekem wens ik hem hetzelfde bij zijn volgende relatie.
Slecht? Tja..
Maar dan weet hij ook wat voor een eikel hij is geweest! Weet hij ook eens hoe het voelt.
Maar goed, een nieuwe dag, dus weer proberen er iets van te maken!