bang voor partner...

26-06-2011 15:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
we hebben ong 3 jaar een relatie, wonen anderhalf jaar samen..

hij is 50 en ik 24.. hij heeft zn halve leven vast gezeten, weet niet precies waarvoor allemaal (weet alleen dat het niet om kleine dingen gaan)..

we gaan ieder weekend naar de kroeg, niemand durft met mij te praten omdat hij in die 3 jaar van onze relatie wel 16 man en 3 vrouwen heeft geslagen(of een kopstoot heeft gegeven) de laatste 6 7 weekenden hebben we ruzie, nu heb ik er genoeg van en wil bij hem weg.. maar hij heeft tegen mij gezegd dat hij mij zou kapot steken of over hoop zou knallen als ik bij hem weg durf te gaan.... en nu komt het waar mn hart in mn keel klopt... mijn vader is naar iemand geweest die dingen voorspelt.. en ik geloof er eigenlijk niet in maar nu zei die vrouw dat ik gevaar loop.. verder zei ze niks maar maakte wel een hand gebaar..duim omhoog en de wijsvinger en middelvinger naar voor.... pistool gebaar dus.... ik weet niet wat ik moet doen.. zit er over na te denken om ergens anders in de wereld te gaan wonen, dat heeft zijn ex ook gedaan heb ik gehoord.....
donnavida, niet meer terug je naar huis gaan. Jammer van je spullen maar het zijn maar spullen, je veiligheid is veel belangrijker. Bel een van de genoemde nummers, bij je vader ben je ook niet veilig, die kan ook niet continu bij je zijn. Heel veel sterkte en onderschat het gevaar niet.
.
donnavida, hoe is het nu met je??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven